Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä avuksi, kun seksi oman rakkaan miehen kanssa evvk?

Vierailija
17.09.2014 |

Meillä on puolivuotias lapsi. Heti synnytyksen jälkeen olin yllätyksekseni kiinnostunut seksistä, harrastimme sitä heti kun "luvan" sai eli jälkitarkastuksen jälkeen. Siitä pari kk eteenpäin niin kiinnostus lopahti omasta puolestani täysin. Seksi on ajatuksena epämiellyttävä. Syy on varmaan osittain imetyshormoneissa, mutta harmittaa silti miehen puolesta. Itselläni ei käy seksi edes mielessä ja yllätyn aina miehen tehdessä aloitetta, että "mitä, taasko?!", vaikka näin tapahtuu ehkä kerran parissa viikossa. Mies haluaisi kovasti antaa minulle orgasmin, mutta edes se ei kiinnosta ollenkaan.

Olen yrittänyt kaikenlaista, hankin meille jopa eroottisen lautapelin, mutta sitäkin pelatessa ahdisti, kun mies odotti vain "maaliin pääsemistä" silmät kiiluen. Monta, monta kertaa olen suostunut seksiin vasten tahtoani, aktin aikana puren hammasta ja jälkeenpäin itken itseni usein uneen. Mies saattaa "varoittaa" jo päivällä, että haluaa illalla seksiä, ja päiväni menee siitä pilalle kun mietin tulevaa. Vaikka mies onkin tuttu ja rakas, olo on usein kuin pakotetulla prostituoidulla. Asiaa ei auta se, että usein mies koskettelee minua ns. oman käden oikeudella, saattaa esim. työntää yhtäkkiä sormia sisääni, jos olen vaikka hame päällä. Hokee, kuinka olen ihana ja seksikäs.

Tunnen myötätuntoa miestäni kohtaan, mutta mitä ihmettä voin tehdä? Kaikkialla hoetaan, että seksi on kuin lihas, joka vahvistuu treenaamalla. Olen kuitenkin pakkotreenannut seksiä jo monta kuukautta, eikä halukkuus ole lisääntynyt lainkaan, päinvastoin. Meillä on liitossa rakkautta ja hellyyttä, mutta minun puolestani sen osoittamiseen riittäisi halailu ja pussailu. Käsin tai suulla mieheni ei laukea, joten niitä ei voi tarjota korvikkeeksi (toki nekin kelpaavat, mutta esim. suihinottosessio kestää sitten vähintään puoli tuntia ja päättyy joka tapauksessa yhdyntään). Limakalvoissani ei ole vikaa, kostun hormoneista huolimatta normaalisti, joten miehen mielestä värkki on ns. käyttökunnossa.

Lienee melko yleinen ongelma? Neuvoja?

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän toki siitä, että mieheni on hyvällä tuulella saatuaan seksiä. Se hyvä tuuli ei vaan kauaa kestä, ja tosiaan seksin harrastaminen on itselleni epämiellyttävää, joten hetken hyväntuulisuus ei aina riitä motivoimaan. Jos "erehdyn" vaikka antamaan seksiä kahdesti viikossa, seuraavalla viikolla yksi kerta ei enää riitäkään vaan mies mököttää entistä enemmän.

Mikään platoninen kämppissuhde meillä ei ole, tykkään esim. flirttailla mieheni kanssa. Sitä ei vaan kai saisi tehdä, koska mies tuskastuu, kun en sitten ymmärräkään antaa. Huokaus. Muunlainen koskettelu ei myöskään riitä, jos ei irtoa pillua. Pitäisi olla kaikki tai ei mitään. Paitsi että se "ei mitään" ei mitä ilmeisimmin myöskään ole hyväksyttävä vaihtoehto.

AP

Vierailija
42/53 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 12:41"]

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 12:33"]

onnea, olet ajamassa koko ajan miestäsi vieraisiin!

onnea tulevasta yh-elämästäsi!

[/quote]

Mikä vittu sinua vaivaa? Ap:hän sanoi, että ymmärtää miehensä tuskaa ja kysyi vinkkejä, miten voisi tilanteen korjata. Missä kohdassa hän tekee väärin?

[/quote]

Siinä kohdassa kun sitä pyhää vulvaa ei mies enää saakaan. Luuletko että se oma käsi riittää vuosiksi?

Kuten moni av-mamma, on aloittaja hyvää vauhtia matkalla yyyhooksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinä torjut omat tunteesi niin huonostihan siinäkin lopulta käy. Mies saa lyhyellä aikavälillä mitä haluaa, mutta lopulta se olet sinä, joka lähdet avioliitosta, joka tympii joka saralla ainoastaan siksi, että pakotit itsesi seksiin. Kaikki se paska kertyy juuri SINUN sieluusi, ei miehen, joka ei sitä itse tunne. Ota vastuu tunteistasi ja kerro miehelle, että ei huvita. Kyllä ne oikeat tunteet palautuvat ajan kanssa jos kumpikaan ei pakota, vaan rakastaa.

Vierailija
44/53 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 12:51"]Eiköhän ukko pärjää 4-5 kerralla viikossa. Miksi pitäisi saada joka helkkarin päivä??

[/quote]

Pitäisi... saada... seksi on kivaa! Seksi on mukavaa! Seksiä harrastetaan! Miksi tehdä jotain mukavaa, kun voi olla tekemättäkin? Mikäs järki siinä on?

Vierailija
45/53 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

20: En ole saanut orgasmia mieheni kanssa pitkään aikaan. Yhdynnässä en koskaan, suuseksissä silloin tällöin, ajan kanssa. Kuten sanoin, orgasmin saaminen ei minua kuitenkaan kiinnosta, jolloin sitä ei myöskään tule, vaikka mies haluaisi sitä yrittääkin. Seksi on nykyään minun puoleltani melko passiivista, lähinnä tosiaan puren hammasta ja toivon, että akti on pian ohi. Joskus teeskentelen nauttivani, jotta mieheni laukeaisi nopeammin.

AP

Vierailija
46/53 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 13:02"]

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 12:51"]Eiköhän ukko pärjää 4-5 kerralla viikossa. Miksi pitäisi saada joka helkkarin päivä??

[/quote]

Pitäisi... saada... seksi on kivaa! Seksi on mukavaa! Seksiä harrastetaan! Miksi tehdä jotain mukavaa, kun voi olla tekemättäkin? Mikäs järki siinä on?

[/quote]

No mitäs jos se ei ole? Vähän niinku näkkäriä. Joskus ihan hyvää ja joskus iskee suoranainen himo, mutta ei sitä koko aikaa viitti pelkkää näkkäriä syödä. 

Vierailija
47/53 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 13:00"]

[/quote]

Mikä vittu sinua vaivaa? Ap:hän sanoi, että ymmärtää miehensä tuskaa ja kysyi vinkkejä, miten voisi tilanteen korjata. Missä kohdassa hän tekee väärin?

[/quote]

Siinä kohdassa kun sitä pyhää vulvaa ei mies enää saakaan. Luuletko että se oma käsi riittää vuosiksi?

[/quote]

Jos luit viestini, huomasit varmaan, että annan miehelle sitä "pyhää vulvaa" vaikka hammasta purren (tosin miestäni kiinnostaa seksin saralla emätin vulvaa enemmän). Harmikseni en pysty päättämään, että DING! Nyt haluan seksiä! Osaatko Sinä neuvoa, miten niin tehdään?

AP

Vierailija
48/53 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt mitään maksullista tai ulkopuolista rupea miehellesi tyrkyttämään. 

Menette ihan solmuun. Voithan jutella miehellesi, että tällä hetkellä ahdistaa ja se ei johdu miehestäsi. Kerro nuo tunteesi. Kyllä pitää ymmärtää, että kun on vauva, niin kroppa on erilailla herkkä. Se on enemmän vauvan tarpeessa kiinni. Olet myös väsynyt. Sevaikuttaa haluihin ja voi käydä niin, että tulee myös masennus... Olet väsynyt ja hoidat vauvaa, kehosi on vauvan käytössä ja yrität vielä miellyttää miestäsi... Kerro, että olet väsynyt. Se haluttomuus oikeasti ei riipu niinkään miehestäsi tai sinusta ( jos teillä on viehätys ollutkuitenkin aikaisemmin).

se palaa ajallaan tai aaltoina . Kolmevuotiaan äitikin voi olla tosi väsynyt ja pitkä väsymys masentaa. 

Jos saisitte yhteistä aikaa. Ja se voisi olla välillä ihan seksitöntä 

pitää vaan uskaltaa kertoa se ettei haluta tai jaksa. Sitten on se halukin helpompi kertoa/ ilmaista. Ei tarvitse miellyttää kaikkia muita. Miten sinä parhaiten jaksaisit? Hoitaako mies vauvaa/ lasta?

älä aja itseäsi pussiin..tai jos jo ote siellä, niin uskaltaudu pois. Ei se mies seksiä säälistä kai halua?

miten miellyttäisikään itseäsi? Voimia ja lepoa. Muistakaa syödä ja levätä.

Vierailija
49/53 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 13:11"]

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 13:00"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Jos luit viestini, huomasit varmaan, että annan miehelle sitä "pyhää vulvaa" vaikka hammasta purren (tosin miestäni kiinnostaa seksin saralla emätin vulvaa enemmän). Harmikseni en pysty päättämään, että DING! Nyt haluan seksiä! Osaatko Sinä neuvoa, miten niin tehdään?

AP

[/quote]

jos et ole av-mamman perikuva , jolle pillu on vain raskautumisia ja synnytyksiä varten?

puhu. miehellesi. seksuaaliterapeutille.

mieti mistä haluttomuutesi johtuu. siis mene itseesi. sinustahan tuo johtuu. mistä sytyit ennen?

Vierailija
50/53 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuostipa tutulta!

Itselläni oli täysin samanlaisia tunteita toisen lapsen syntymästä lähtien ja myös raskausaikana. Välillä on tuntunut (jopa vuoden) että en rakasta miestäni ollenkaan ja seksi ei voisi vähempää kiinnostaa. Olen sanonut hänelle näistä tuntemuksista ja pistänyt hormoneiden piikkiin. Mies on onneksi ollut ymmärtäväinen ja jatkanut hellyyden antamista niinkuin minä ns. pakkoseksiä. Onneksi hän tulee myös esim. oraaliseksissä, joten sillä on voinut ohittaa inhottavan yhdynnän.

Oletteko puhuneet asiasta, hormoneiden vaikutuksesta jne.? Se voi kestää pitkäänkin!

Miehen sinnikkyys ja kärsivällisyys ainakin meillä tuotti tulosta, koska pikkuhiljaa himot ovat alkaneet palata ja saan jopa orgasmeja n. joka toinen yhdyntä (minulle ei mikään itsestäänselvyys)! Ja olen itsekin taas alkanut tehdä aloitteita seksiin :)

Minulla halut alkoivat pikkuhiljaa tulla takaisin, kun kuopus oli noin 8kk.

Kärsivällisyyttä siis! ;)

Vierailija
51/53 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Vierailija
52/53 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkkasin tuon yhden kejtun, jossa käsiteltiin samanlaista asiaa. On siellä asianvierestäkin juttua mutta vähän sama tilanne minusta.

Sulla on pari vaihtoehtoa tilanteen ratkaisuun, joko selität ja selität kunnes mies tajuaa asian ja jättää sinut rauhaan. Se voi toimia ja mies ymmärtää olla joustava eikä ota sitä itseensä, ehkä teillä voi olla vielä hellyyttä ja sitä flirttiä, ja sinä alat pikkuhlijaa haluta enemmän seksiä ja jossain vaiheessa olette yhdessä valmiita harrastamaan ihanaa seksiä molempien aloitteesta ja pitkästä aikaa.. Näin voi käydä, joku tuolla ketjun lopussa oli kertonutkin että niin kävi ja hyvin voi heidän seksielämä.

Mutta on mahdollista että mies ei kestä sitä, ei tajua, vaan ottaa sen totaalisena torjuntana ja katkeroituu ja teiltä loppuu se kaikki hellyys ja huomiointi ja tilalle tulee riidat ja katkeruus. Ehkä huomaat siinä omassa miehessä jo tätä. Epätodennäköistä että sulla ikinä siinä tilanteessa halut palaa, joten sitten ajadutte kenties aika lähelle eroa.

Kolmas vaihtoehto on, että alat itse tehdä niitä aloitteita, kuten tuossa ketjussa se aloittaja alkoi tehdä vaikka ilmeisesti sillä oli tosi m*lkku mies. Lakkaat kierimästä itsesäälissä. Kun tiedät että vituttaa se kun mies lääppii ja heti alkaa silmät kiilua kun vähänkin vihjaat, vaikka itse haluaisit omien halujesi kasvattamiseksi että se vihjaus ei johtaisi vielä mihinkään, taikka sitten mököttää kun et "ikinä" anna, niin alat harrastaa aktiivista seksiä niin usein, ettei mies ehdi kerjätä sitä. Ja muun ajan käytät siihen flirttaamiseen, mitä itse tarvitset. Jos teillä on hyvä keskusteluyhteys ja miehellä yhtään järkeä, voit selittää sen että tarvitse sitä virittelyä ja se virittely on sitä että teette toisillenne jotain pikkasen seksuaalista mutta se ei ehdottomasti saa johtaa seksiin. Voit ehdottaa että vaikka joka toinen viikko mies ei tee yhtään seksialoitteita, vaan ainoastaan kiusaa sinua eikä vaadi mitään, ja joka toinen viikko mies saa sitten vastikkeeksi enemmän ja parempaa seksiä kuin voi kuvitella. Tai jos viikko on liian pitkä aika olla ilman, niin vaikka kolme päivää. Ja lopetat heti sen, että et anna itsesi saada orgasmia, se on sinun seksielämäsi ja jos voit kerran saada orgasmin, niin otat ne. Älä sääli itseäsi.

Vierailija
53/53 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 13:06"]Joskus teeskentelen nauttivani, jotta mieheni laukeaisi nopeammin.

AP[/quote]

Paha, paha... koulutat miestäsi siihen, että tuollainen toiminta on sinusta nautinnollista. Kannattaa muistaa, jos joskus myöhemmin tilanteen normalisoiduttua se normaali onkin jotain mistä et oikeastaan nauti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi