Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä avuksi, kun seksi oman rakkaan miehen kanssa evvk?

Vierailija
17.09.2014 |

Meillä on puolivuotias lapsi. Heti synnytyksen jälkeen olin yllätyksekseni kiinnostunut seksistä, harrastimme sitä heti kun "luvan" sai eli jälkitarkastuksen jälkeen. Siitä pari kk eteenpäin niin kiinnostus lopahti omasta puolestani täysin. Seksi on ajatuksena epämiellyttävä. Syy on varmaan osittain imetyshormoneissa, mutta harmittaa silti miehen puolesta. Itselläni ei käy seksi edes mielessä ja yllätyn aina miehen tehdessä aloitetta, että "mitä, taasko?!", vaikka näin tapahtuu ehkä kerran parissa viikossa. Mies haluaisi kovasti antaa minulle orgasmin, mutta edes se ei kiinnosta ollenkaan.

Olen yrittänyt kaikenlaista, hankin meille jopa eroottisen lautapelin, mutta sitäkin pelatessa ahdisti, kun mies odotti vain "maaliin pääsemistä" silmät kiiluen. Monta, monta kertaa olen suostunut seksiin vasten tahtoani, aktin aikana puren hammasta ja jälkeenpäin itken itseni usein uneen. Mies saattaa "varoittaa" jo päivällä, että haluaa illalla seksiä, ja päiväni menee siitä pilalle kun mietin tulevaa. Vaikka mies onkin tuttu ja rakas, olo on usein kuin pakotetulla prostituoidulla. Asiaa ei auta se, että usein mies koskettelee minua ns. oman käden oikeudella, saattaa esim. työntää yhtäkkiä sormia sisääni, jos olen vaikka hame päällä. Hokee, kuinka olen ihana ja seksikäs.

Tunnen myötätuntoa miestäni kohtaan, mutta mitä ihmettä voin tehdä? Kaikkialla hoetaan, että seksi on kuin lihas, joka vahvistuu treenaamalla. Olen kuitenkin pakkotreenannut seksiä jo monta kuukautta, eikä halukkuus ole lisääntynyt lainkaan, päinvastoin. Meillä on liitossa rakkautta ja hellyyttä, mutta minun puolestani sen osoittamiseen riittäisi halailu ja pussailu. Käsin tai suulla mieheni ei laukea, joten niitä ei voi tarjota korvikkeeksi (toki nekin kelpaavat, mutta esim. suihinottosessio kestää sitten vähintään puoli tuntia ja päättyy joka tapauksessa yhdyntään). Limakalvoissani ei ole vikaa, kostun hormoneista huolimatta normaalisti, joten miehen mielestä värkki on ns. käyttökunnossa.

Lienee melko yleinen ongelma? Neuvoja?

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, haluttomuus on korvien välissä ja/tai hormonitoiminnassa ja sen voi kääntää vain korvienvälitempuilla ja/tai hormonitasoja muuttamalla.

Vierailija
22/53 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotket rakkauden ja hellyyden ja seksin. Miehen putkiaivoissa jokainen on ihan oma juttunsa.

Käytätä mies rakkauden ammattilaisella? Sinulle selkeästi tekisi hyvää vähän pidempi selibaatti. Tee asia selväksi miehelle, että halut on narikassa joulukuulle. Viikkoraha satasen, eikä kiinnostusta kuulla kuinka se käytetään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin lähti kaikki seksihalut ensimmäisen lapsen odotusvaiheessa, eivätkä ole takaisin tulleet vaikka esikoinen täyttää jo kohta 3v. Miestä rakastan kovasti ja haluaisin aina tyydyttää tarpeet, mutta ei vaan yksinkertasesti tunnu minkäänlaista halua. Harrastetaan seksiä useita kertoja viikossa, joko yhdyntää tai sitten otan suihin tai hoidan homman kädellä. En koe sitä mitenkään erityisen vastenmieliseks, mutta varmaan mieskin huomaa että teen sen ihan vaan sen mieliks, en oo yhtään väittänyt tai esittänyt että olisin halukas tai nauttisin siitä. Ainakin toistaseks se riittää silti miehelle, vaikka välillä kyseleekin miksei saa enää tyydyttää mua. Tiettyyn aikaa kuukaudesta mullakin ne himot herää, mutta silloinkin nään vasn kiihkeitä unia parista muusta miehestä ja haaveilen seksistä heidän kanssaan. Mieheni on ihana ja tykkään muuten kovasti pitää häntä hyvänä, mutta kaikki intiimi jotenkin ahdistaa.

Vierailija
24/53 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan eka juttu: seksuaalinen päätäntävalta. Edes omalla kumppanilla ei ole oikeutta koskea tuolla tavalla varoittamatta miten kuvailit, ellette ole sopineet, että tuon tapainen koskettelu ilman lupaa on OK.

Vierailija
25/53 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea, olet ajamassa koko ajan miestäsi vieraisiin!

onnea tulevasta yh-elämästäsi!

Vierailija
26/53 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 12:32"]

Ihan eka juttu: seksuaalinen päätäntävalta. Edes omalla kumppanilla ei ole oikeutta koskea tuolla tavalla varoittamatta miten kuvailit, ellette ole sopineet, että tuon tapainen koskettelu ilman lupaa on OK.

[/quote]

eli kun mies on saatu nalkkiin pyhän vulvan raskauttamisella, niin mies kelpaa vain lompakoksi.

normi av-mamman ajattelua

Vierailija
27/53 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2: Olen itse asiassa varovasti ehdottanut maksullista naista/rakastajatarta miehelle, kunhan ei mene tunteella toiseen suhteeseen mukaan. Mies sanoi kuitenkin, ettei missään nimessä halua sellaista kuviota.

AP

Vierailija
28/53 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 12:36"]

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 12:32"]

[/quote]eli kun mies on saatu nalkkiin pyhän vulvan raskauttamisella, niin mies kelpaa vain lompakoksi.

normi av-mamman ajattelua

[/quote]

Väärin luettu. Asiat pitää sopia. Ei ole ok, että toinen yksipuolisesti ilman neuvotteluita ilmoittaa ettei seksiä ole. Ei ole ok, että toinen yksipuolisesti ilman neuvotteluita ilmoittaa että nyt on seksiä.

Vierailija
29/53 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 12:33"]

[/quote]

Mikä vittu sinua vaivaa? Ap:hän sanoi, että ymmärtää miehensä tuskaa ja kysyi vinkkejä, miten voisi tilanteen korjata. Missä kohdassa hän tekee väärin?

Vierailija
30/53 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 12:33"]

[/quote]

Ja tämähän olikin varsin avulias vastaus. Eli mitään ei ole tehtävissä?

Pakkoseksiä täälläkin harrastettu (omasta halusta), eikä se todellakaan ainakaan asiaa paremmaksi tee... Olen koittanut vaivihkaa vähentää, koska oma olo on aina niin ahdistunut, ettei seksi ole ollut nautinto enää aikoihin. Teen sen ainoastaa, koska mies haluaa. Ja toisaalta en myöskään anna itselleni enää lupaa saada orgasmia. En sitä juurikaan kaipaa, eikä se mua haittaa vaikken saisikaan. Orgasmi kun yleensä tarkoittaa sitä, että mies aattelee mun haluavan lisää ja sit se on kimpussa pari kolme kertaa päivässä entistä suuremmalla innolla. 

Vierailija
31/53 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 12:37"]

2: Olen itse asiassa varovasti ehdottanut maksullista naista/rakastajatarta miehelle, kunhan ei mene tunteella toiseen suhteeseen mukaan. Mies sanoi kuitenkin, ettei missään nimessä halua sellaista kuviota.

AP

[/quote]

Tuosta propsit, molemmille. Mutta kuten sanottu: pidä huoli myös itsestäsi. Jos ei nappaa, ei nappaa. Ei tee suhteen jatkolle hyvää, jos katkeroidut. Tai jos miehesi katkeroituu. Mutta teillä sentään vaikuttaa olevan kohtalaisen hyvä keskusteluyhteys, eli toivoa on.

Vierailija
33/53 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kenenkään pitäisi harrastaa seksiä vasten tahtoaan.

Miellä vaimoa ei myöskään tunnu seksi kiinnostavan, mutta hänsetä se on ok minun mielikseni ja sanoo sen olevan mukavaakin kunhan vain jaksaa siihen ryhtyä.

Mutta ongelma tulee siinä että ensireaktio romanttiseen lähestymiseen on lähes poikkeuksestta torjuva. Kyllä siinä itselläkin menee halut kun toinen tokaiseen heti ensin että ei nyt, mutta sitten heti perään saataa todeta no ok, äkkiä sitten.

Eroa miettiessä....

Vierailija
34/53 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pyhä-vulva on niin pyhä, ettei sinne saa tunkeutua lapsen syntymän jälkeen.

Lompakoita sinne mahtuu kyllä.

Vierailija
35/53 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 12:41"]Pakkoseksiä täälläkin harrastettu (omasta halusta), eikä se todellakaan ainakaan asiaa paremmaksi tee... Olen koittanut vaivihkaa vähentää[/quote]

Älä tee noin! Kissa pöydälle, miksi seksiä on vähemmän tai miksi sitä ei ole. Ja mitä on tehtävissä että seksuaaliset tarpeet saadaan suhteessa tyydytettyä? Jos toisella ei ole tarpeita, se ei tarkoita, että toisella ei myöskään olisi.

Vierailija
36/53 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 12:48"]

Siis pyhä-vulva on niin pyhä, ettei sinne saa tunkeutua lapsen syntymän jälkeen.

[/quote]

Mikä vittu suaki nyt vaivaa? Ja kenelle sä kiukuttelet?

Vierailija
37/53 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 12:50"]

[/quote]

Mikä vittu suaki nyt vaivaa? Ja kenelle sä kiukuttelet?

[/quote]

Totuus ottaa noin koville?

Vierailija
38/53 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 12:41"]Pakkoseksiä täälläkin harrastettu (omasta halusta), eikä se todellakaan ainakaan asiaa paremmaksi tee... Olen koittanut vaivihkaa vähentää[/quote]

Älä tee noin! Kissa pöydälle, miksi seksiä on vähemmän tai miksi sitä ei ole. Ja mitä on tehtävissä että seksuaaliset tarpeet saadaan suhteessa tyydytettyä? Jos toisella ei ole tarpeita, se ei tarkoita, että toisella ei myöskään olisi.

[/quote]

Eiköhän ukko pärjää 4-5 kerralla viikossa. Miksi pitäisi saada joka helkkarin päivä??

Vierailija
39/53 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö oo olemassa esim apteekissa jotain vitamiineja ymym haluttomuuteen?

Vierailija
40/53 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkinainen pakko vain pahentaa tilannetta. Kuinka aktiivinen sinun pitää olla? Riittäisikö joskus, että vain "pötkötät" etkä yritä aktiivisesti mitään. Loukkaantuuko miehesi, jos sinulta jää orgasmi saamatta? Minä joskus itse väsyin suorituspaineisiin niin, että tosiaan halut katosivat ja jouduin pakottamaan itseni vaikka miestäni rakastankin. Minä pidän ihan mielelläni miestä sylissä, mutta en halua yrittää vimmatusti kiihottaa itseäni. Se alkoi niin ärsyttää etten lopuksi yrittänyt mitään ja sitten alkoikin yllättäen tapahtua. En osaa muuta neuvoa, kuin että siitä pakon tunteesta pitäisi päästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän