Jos tapaa homoparin
Niin mitä heille voi sanoa? Sellaista, joka osoittaisi, että hyväksyy heidät?
”Olette ihania” ”olette ok”
Vai mitä?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Poikani meni kihloihin. Kun mainitsi siitä töissä, hänen naispuolinen työtoverinsa kysyi, onko kiva tyttö? On itse asiassa poika ja tosi kiva, vastasi mieheni. Sen enempää ei sukupuolesta ollut tarpeellista keskustella.
Ei meillä sukujuhlissakaan kukaan kiinnitä asiaan mitään erityistä huomiota.
Siis miehesi oli pojan työpaikalla vastaamassa? Vai menikö miehesi kihloihin pojan kanssa?
Mitä heille muka pitäisi sanoa.
Ei yhtään mitään.
Meidän talossa asuu tälläinen pari, eikä heitä kohdella sen huonommin tai paremmin kuin muitakaan.
Missään pihatalkoissa kukaan ei yritä olla, eikä ole mielin kielin teko ystävällinen, eikä kukaan myöskään nyrpistele nenäänsä meille.
Ovat vain yksi asunnonomistaja, taloyhtiössämme, ei mitään yhtään vähempää tai enempää.
Normaalit, fiksut käyttäytyvät kaikkia ihmisiä kohtaan normaalisti, ystävällisesi.
Toisin kuin tyhmät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homoille asia on yhtä luonnollinen ja normaali kuin meille heteroille eli käyttäydy vain ihan normaalisti.
Pelkään että olen kuin Mr Bean, en ole koskaan tavannut homoa (olen yli 50).
Oi, voit ajatella niin, että olet ihan varmasti tavannut montakin homoa elämäsi aikana. Ja he ovat sulautuneet joukkoon niin hyvin, ettet ole heihin kiinnittänyt huomiota. Sen enempää ei tarvitse nytkään asiaa jännittää.
Onko tapanasi mainostaa jokaiselle kohtaamallesi heteroparille että heidän parisuhteensa on ok? Miksi kuvittelet että homopari haluaisi yhtään sen enempää kuulla sinun mielipidettäsi?