Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa, kun vauvani nimeä alapeukutettiiin :(

Vierailija
17.09.2014 |

Annoin mielestäni hyvän, vauvan naamaan sopivan nimen vauvallemme ja nyt ahdistaa kun nimiketjuissa täällä sitä on alapeukutettu paljon :( . Onko muille käynyt samoin?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on huono itsetunto. Mitä väliä tykkääkö muut sun lapsesi nimestä?

Vierailija
2/20 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kivalta tunnu, kun oman lapsen nimeä alapeukutetaan, mutta ei siitä ahdistua kannata. Ei sellaista nimeä olekaan, josta kaikki tykkäävät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä, vaikka nimi oliskin ruma se saattaa sopia juuri vauvallesi. Kyllä läheiset tottuvat siihen.

Vierailija
4/20 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä ei koskaan tykätä mistään, älä välitä, pääasia, että sinä tykkäät

Vierailija
5/20 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä herran tähden lue nimikeskusteluja, jos sulla on pieni vauva. Hänen nimensä on varmasti ihana, kuten hänkin!

Vierailija
6/20 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on ihmisillä aika suppea näkemys, mikä on hyvä nimi. Mikään erikoisempi tai trendikkäämpi ei kelpaa. Jos tämän palstan mukaan mentäisiin, kaikki vauvat olisivat Sofioita, Ainoja, Helmiä, Einoja, Alekseja ja Olivereita. Joten älä välitä. Munkin vauvan nimi sai alapeukkuja. Mutta mitäpä siitä. 

Vierailija
7/20 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako kysyä mikä vauvalle tuli nimeksi?

Vierailija
8/20 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda koko juttu!

Ei ole olemassakaan sellaista nimeä, josta kaikki tykkäisivät.

Nimi on varmasti juuri sinun vauvallesi sopiva ja ihana!

Vierailija
9/20 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun anoppi alkoi melkein kirkumaan kun kuuli vauvan nimen. En siitä jaksanut välittää.

Vierailija
10/20 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vauvani nimi kerää aina alapeukkuja näissä keskusteluissa. "Liian erikoinen, keksimällä keksitty ja wt", sanovat. Ei voisi vähempää kiinnostaa kenenkään av-mamman mielipide ihanasta nimestä, joka sopii juuri minun lapselleni. Nimeä on annettu Suomessa noin 250:lle lapselle, joten eipähän ole koulussa kolmea nimikaimaa samalla luokalla, kuten top 10 nimien kantajilla.

Vierailija
11/20 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidätkö itse nimistä jotka saavat yläpeukkuja ? Niinpä, makunsa kullakin

Vierailija
12/20 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 10:34"]Mun anoppi alkoi melkein kirkumaan kun kuuli vauvan nimen. En siitä jaksanut välittää.
[/quote]

Mun isoäitin järkytteli aluksi meidän molepien lapsien nimiä. Kun kysyin, että no mikä olisi sitten hyvä, en saanut vastausta.

Vierailija
13/20 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin äiti näytti paskasta naamaa ristiäisissä, kun ei tykännyt nimestä. Kivat tunnelmat levisi ympäristöön, kun mummo kiukkuaa. Ja itselle paha mieli pitkäksi aikaa.

Ei kannata välittää. Itse lapsesi tunnet ja tiedät parhaiten mikä sopii. Ei koskaan voi miellyttää kaikkia. Joku tykkää toinen ei.

Vierailija
14/20 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata edes osallistua noihin nimikeskusteluihin. Vauvasi nimi on varmasti ihana!

Vierailija
15/20 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa välttää erikoisia nimiä jos haluaa runsaasti tykkäyksiä. En nyt laita mitään esimerkkiä mutta jotkut nimet on aika outoja ... Mutta tiesithän varmaan, että ei kaikki koskaan tykkää samoista asioista, nimistäkään.

Vierailija
16/20 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En avaa yhtään nimiin liittyvää keskustelua. Enkä niitä ikiksen ikä kyselyjä.

Vierailija
17/20 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 10:22"]

Annoin mielestäni hyvän, vauvan naamaan sopivan nimen vauvallemme ja nyt ahdistaa kun nimiketjuissa täällä sitä on alapeukutettu paljon :( . Onko muille käynyt samoin?

[/quote]

Jos teet tietoisen valinnan antaa lapsellesi oudon/harvinaisen nimen, tulee sinun olla valmis kestämään kritiikki. Ja se, että lastasi mahdollisesti kiusataan oudon nimen takia. Näin se vaan menee. Valitettavasti.

Vierailija
18/20 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mua ahdistaa pääsykokeet. Murheensa kullakin :D

Vierailija
19/20 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ahdistaa flunssa ja hammaslääkäripelko. Murheensa tosiaan kullakin.

Vierailija
20/20 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos olet antanut lapsellesi ruman nimen, niin omapa on syysi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan