Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö teitä avo"vaimot" koskaan nolota...

Vierailija
17.09.2014 |

... kun epäilemättä kaikille tulee vastaan tilanteita, joissa kysytään ns mukaan?

Niin eikö hävetä alkaa sössöttämään jotain "olen onnellisesti varattu", kun ettehän te avot ole varsinaisesti edes varattuja? Kihlauskin on vain lupaus naimisiinmenosta, ei mitään muuta.

On niin paljon helpompi torjua oikealta, vasemmalta ja joskus keskeltäkin tulevat iskuyritykset, kun sanoo, että "sori kulta, mutta olen ollut naimisissa jo n-vuotta, että ei nyt.."

Jopa porilainen insinööri ymmärtää, että vasta avioliitto on todellinen sitoumus kahden ihmisen välillä.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 10:51"]

Joutuuko siellä Porvoossa useinkin iskuyritysten kohteeksi?

[/quote]

ONNEA!!!! 68 alapeukkua ja 25 vastausta, ja nyt vasta mut hoksasitte.. kyllä oli mammat liekeissä :0)

Terkut ap

Vierailija
42/45 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 10:40"]

Kutsun avopuolisoa (kihlattua) mieheks..koska se on mies. Mun mies. Itse se kutsuu mua emännäks, ei vaimoks.

[/quote]

Mies ja emäntä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikiääkö nää kaikki ketjut nyt siitä ketjusta missä piti keksiä provosoivimpia aloituksia aaveella? En oo lukenut sitä keskustelua, mutta täällä pukkaa nyt jatkuvalla syötöllä näitä überprovoja.

Nää ois ihan hauskoja jos näitä olis muutama, mutta alkaa vähän hukkua ylitarjontaan nyt.

Vierailija
44/45 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua just luin?

Vierailija
45/45 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap siis lähtee kaikkien kysyjien mukaan jos ei ole naimisissa? Melkoista touhua

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi