Onpas musta tullut säästäväinen. ;D
Aikaisemmin hihkuin innosta kun löysin vähänkin laadukkaampia tuotteita alennuksesta (siis mulle laadukkaita), esim joku karvojenpoistogeeli -30%. Tänään taas olisi ollut tilaisuus ostaa samanlainen tuote, mutta sen sijaan, että oisin innosta hihkuen ostanut sen, jätinkin sen hyllyyn koska mietin, että en mä tommosia enää tarvii. Suihkugeelillä pärjää pitkälle. ;-)Hassua! :-D
Kommentit (3)
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 10:23"]Sama juttu. Kun joiskus aiemmin nautti siitä, mitä osti, nyt nauttii siitä, mitä kaikkea jätti ostamatta. Nuukailusta on tullut uusi harrastukseni. Säästötili kiittää.
[/quote]
Niinpä. Mullekin tuli heti mieleen siellä kaupassa, että kuinka monta euroa tässäkin säästän, kun jätäs sen tuotteen hyllyyn. ;-P Ap
Mä kävin eilen kirppiksellä ja kaupassa kummassakin hypistelin lasten vaatteita ja leluja mutta loppien lopuksi en ostanut niitä vaan kassillisen ruokaa perheelle..kotona sitten iski ihme tunne,pääsin kirppikseltä pois ostamatta mitään
Sama juttu. Kun joiskus aiemmin nautti siitä, mitä osti, nyt nauttii siitä, mitä kaikkea jätti ostamatta. Nuukailusta on tullut uusi harrastukseni. Säästötili kiittää.