Yleisellä paikalla tupakoivat naiset
Se on niin törkeän näköistä, että mielestäni heiltä voi suoraan tiedustella hintaa.
Kommentit (41)
Oletteko muuten koskaan pistäneet merkille, että kaikki mielenterveysongelmaiset polttavat?
Ne naiset jotka tupakoi julkisilla paikoilla on aina sellaisia sottapyttyjä että tuskin kävisivät kaupaksi.
Ääh, vähän väsynyt ja liian ilmiselvä provo. Mulla on sulle tehtävä: keksi joku ihan uusi provo. Sellainen joka ei ole täällä koko ajan esillä (kuten mm velat, tupakoivat, homot, vegaanit, ylipainoiset, kissa-, koira- ja lapsivihaajat, wt:t, lestadiolaiset, ateistit, Pipsa tai akateemiset).
Tupakoivan naisen suutelu on kaameaa. Kerran sen erehdyin tekemään ja jouduin kurlaamaan suutani tuntikaudet...
Yleisellä keskustelupalstalla trollailevat ovat mielestäni niin tyhmiä, että heiltä voi suoraan kysyä hintaa.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 10:01"]
No, kerrohan. Paljos maksat?
[/quote]
Tupakoivat naiset haisee niin pahalle ettei niihin sekoa kuin puliukot.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 10:06"][quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 10:01"]
No, kerrohan. Paljos maksat?
[/quote]
Tupakoivat naiset haisee niin pahalle ettei niihin sekoa kuin puliukot.
[/quote]
No voi harmi. Etkö saanukaa keltään muulta?
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 10:04"]Yleisellä keskustelupalstalla trollailevat ovat mielestäni niin tyhmiä, että heiltä voi suoraan kysyä hintaa.
[/quote]
Valitettavasti noi vaa on niin halpoja, ettei niihi muut koske ku pultsarit. Tosin niistäki valtaosa valittaa päänsärkyä
Vau. Toinen syy jo miksi muka olen maksullinen. :D
Työpaikan röökipaikan ohi kuin kävelee niin siellä on keskimäärin 3 naista ja yksi mies.
(Talossa on töissä vain hieman enemmän naisia kuin miehiä...)
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 10:09"]
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 10:04"]Yleisellä keskustelupalstalla trollailevat ovat mielestäni niin tyhmiä, että heiltä voi suoraan kysyä hintaa. [/quote] Valitettavasti noi vaa on niin halpoja, ettei niihi muut koske ku pultsarit. Tosin niistäki valtaosa valittaa päänsärkyä
[/quote]Oletko yrittänyt montaakin?
Kyllä, tupaikoivat naiset nyt vaan aina näyttää niin härskeiltä. Kuka enää edes kehtaa tupakoida julkisesti, eiks se oon niin vanhanaikaista??
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 10:13"]
Työpaikan röökipaikan ohi kuin kävelee niin siellä on keskimäärin 3 naista ja yksi mies.
(Talossa on töissä vain hieman enemmän naisia kuin miehiä...)
[/quote]
Onko joku tupakoiva nainen muka oikeissa töissäkin? Yleensä ne on lumppuja ja sossun elättejä.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 10:16"]
Kyllä, tupaikoivat naiset nyt vaan aina näyttää niin härskeiltä. Kuka enää edes kehtaa tupakoida julkisesti, eiks se oon niin vanhanaikaista??
[/quote]
Jos itsetunto on terveellä pohjalla, niin ei kauhean paljon kutita, onko jonkun mielestä vanhanaikainen.
Hohhoijaa. Joo oon whitetrash-lutka ja sossupummi. Nyyhkis mun elämää.
No on tupakoivat miehetkin vastenmielisiä.
Tupakointi on huono tapa.
n kuitenkaan lähtisi leimaamaan ihmistä sen perusteella.
On paljon muitakin huonoja tapoja. Tupakointi tulee vain esille helposti.
Itsekkin olen joskus tupakoinut, mutta lopetin joitakin vuosia sitten.
Nolottaa, että olen edes tupakoinut.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 10:22"]
Hohhoijaa. Joo oon whitetrash-lutka ja sossupummi. Nyyhkis mun elämää.
[/quote]
Ei peli ole vielä pelattu! Voit lopettaa tupakoinnin ja saada itsekunnioituksesi takaisin.
Ehkä saat vielä kunnollisen miehenkin, ellei tupakka ole kovin pahasti kellastanut hampaitasi.
Onhan niitä tupakoivia miehiäkin joille nämä "sottapytyt" kyllä kelpaa. Valitettavasti nämä tupakoivat miehetkin on yleensä reppanoita. Matalapalkka-alalla tai vallan yhteiskunnan elättejä.
Sivu2