Mitä mieltä, että kuulit kyllä paljonkin Trumpin muurista vaan et paljonkaan EUn rajoille rakennetusta muurista
Meidän eli EUn omasta muurista pitämään tunkeutujat loitolla.
Kreikka pystytti rajalleen 40 kilometrin muurin estääkseen pakolaisvyöryn Afganistanista
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/4faa3c1b-7232-4d19-b553-4f4805d16f0b
Kreikka kiristää turvatoimia Turkin vastaisella rajalla – Poliisi otti käyttöön äänitykin karkottaakseen rajan yli pyrkiviä
Kommentit (21)
Vastuullinen media paljasti itse itsensä, siihen tarvittiin vain 4 vuotta Donald Trumpia.
Vierailija kirjoitti:
Traststuits tavarits
Onko Kreikalla rajaa Venäjän kanssa vai mikä tämän kommenttisi pointti oli?
Ainahan se roska toisen silmässä nähdään. Eiköhän Eurooppa kuitenkin jo noudata kaikessa hiljaisuudessa salaista taktiikka.
Ei uutisoida koska katsojat ja lukijat saattaisivat haluta samaa suomeenkin.
Siis ruski sekoo taas maantiedon kanssa ..... Meksiko ....Kreikka ...se Meksikon muuri estää laittomat huumekauppiaat ja taas Kreikan estää laittomat huumekauppiaat raiskaajat ryöstäjät . Muurin nimi on siis ryöstelyn esto muuri. Sellainen tarvitaan myös Suomen itärajalle ja Valko-Venäjän . Minkä uskonnon opettajat opettaa että voit varastaa muilta ??? Vääriä opettajia sitten. Meksikon muurista oli juttua koska trumpetti kuulutti sitä medioissa USAssa ja maailman uutiset kopioi ne mutta Kreikan uutisia ei juuri kopioida eikä Kreikan johtajat ole niistä huudellut ympäriinsä. Toisilla on SUURI SUU toisilla pieni.
Vierailija kirjoitti:
Ei uutisoida koska katsojat ja lukijat saattaisivat haluta samaa suomeenkin.
Ruotsin rajalle tuollaista voisi harkitakin. Sieltä on ennenkin lappanut epämääräisiä laumoja joiden taustoista kukaan ei tiedä mitään...
EUn muuri? Kreikan muurihan tuo on, ja jos katsotaan muutamiakin vuosia takaperin uutisvirtaa, on muuri paikallaan. Olisivat jo aiemmin saaneet sen pystyttää.
Jenkit ovat tekopyhempiä, koska ovat suurelta osin itse aiheuttaneet väliamerikan heikon tilanteen. Jos joku epäilee, lukekaa latinalaisen amerikan historiaa ja mitä amerikkalaiset ovat tehneet esim 80-luvulla. En vastusta muurin rakentamista, mutta vastustan tekopyhyyttä.
Antaa mennä jo kirjoitti:
Venäjän juutalaiset kuuluu Israeliin eikä Suomeen.
Koomisia nämä @tnonationalistien avautumiset. Kuinkakohan monta juutalaista ovat eläissään nähneet.
Kreikka pystytti ja maksoi muurin itse. Ei uhonnut, että Afganistan tulee maksamaan muurin. Siinä ero. Jokainen maa voi rakentaa omalle maalleen omalla kustannuksellaan.
Vierailija kirjoitti:
Kreikka pystytti ja maksoi muurin itse. Ei uhonnut, että Afganistan tulee maksamaan muurin. Siinä ero. Jokainen maa voi rakentaa omalle maalleen omalla kustannuksellaan.
Sittenhän Unkarinkin muslimintorjunta-aita on ok.
Usa tekee aidan: hyi!
Unkari tekee aidan: hyi!
Liettua, latvia ja kreikka tekevät aidan: täysi hiljaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen ihminen voi elää omassa maassaan omalla kustannuksellaan.
Vierailija kirjoitti:
Usa tekee aidan: hyi!
Unkari tekee aidan: hyi!
Liettua, latvia ja kreikka tekevät aidan: täysi hiljaisuus.
Tämä on kiusallinen aihe meille vihervasemmistolaisille.
Trump itse jauhoi muurista koko ajan. Great wall, greatest wall ever, biggest and greatest wall, huuuuuge wall.. Ja että Meksiko maksaa.
Minkälainen sää siellä Leningradissa on nyt? Pystyykö trollitehtaalla tekemään töitä terassilla?
Silloin kauhisteltiin, nyt ollaan ihan hys hys.