Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tämä nyt oikein on?

Vierailija
21.08.2021 |

Kun menimme mieheni kanssa naimisiin niin hän aloitti tavan jolloin hän kulki aina pari metriä takanani. Perusteli sillä että muuten kompuroi koiraan. Se ei todellakaan pitänyt paikkaansa.

Kaksi kertaa mies on jäänyt kiinni siitä että nauraa minulle selkäni takana vastaantulevien nuorten naisten kanssa. Eräs nainen otti oikeen polvistansa tukea ja nauroi päin naamaani. Kun kurkkasin taakseni niin huomasin että mieheni nauraa hänen kanssa sellaista äänetöntä naurua.
Mies itse on myöntänyt 2 kertaa kun tuollainen tilanne on käynyt mutta ei osaa sanoa miksi tekee noin.

Osaako joku muu kertoa motiiveja tuollaiselle käytökselle? Pukeudun ihan normaalisti eikä minussa ole mitään poikkeavaa johon nyt joku voisi kiinnittää huomion.

Olkaa kilttejä ja kertokaa aavistuksia siitä mistä tuo voi johtua ennenkuin tulen umpihulluksi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi hänen kanssa enää minnekään, ja sillä välillä kun hän sitä ihmettelisi, ottaisin eron!

Vierailija
2/6 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan luulosairautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullun kanssa menit naimisiin.

Vierailija
4/6 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin olen päättänytkin etten kulje hänen kanssaan enää koskaan missään. Tehköön mitä lystää jos tarvitsee minut joksikin "siipimiehekseen".

Vierailija
5/6 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siltä tuo vähän vaikuttaa :( 

Vierailija
6/6 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kait sinä laitoit eropaperit vireille. Olisin jo katsellut asuntoa, johon muuttaisin. Ei ole normaalia käytöstä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi