Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Prisman kalatiskiltä ostettu lohi on aivan karseeta!

Vierailija
21.08.2021 |

Harmi kun menin ostamaan ja liian ison palan.
Valtavan suolaista ja melkeinpä pahaa!
Varoitan.
Sama toisessa Prismassa joulun alla.
En pystynyt syömään.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai ne lohenpalat ole valmiiksi suolattuja? Itse ostin eilen ja savustin sen, ei siinä ollut valmiina mitään mausteita. Vähän laitoin suolaa ja sitruunapippuria, hyvää tuli.

Vierailija
2/6 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en Prismaa hauku. Ihan ok kauppa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet ostoksia väärässä kaupassa. Panosta laatuun.

Vierailija
4/6 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai ne lohenpalat ole valmiiksi suolattuja? Itse ostin eilen ja savustin sen, ei siinä ollut valmiina mitään mausteita. Vähän laitoin suolaa ja sitruunapippuria, hyvää tuli.

Oli.

Vierailija
5/6 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ostamassa prismasta lohta pari viikkoa sitten ja onneksi pyysin saada ensin haistaa sitä mutta sen haistessa eltaantuneelle en ostanut sitä.

Myyjä selitteli että kalahan haisee aina valitettuani siitä mutta totuus on että jos kala on tuoretta se ei haise.

Käyttäkää nenäänne kun ostatte tuoretta kalaa niin ette pety.

Vierailija
6/6 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupasta ostan aina vain tehtaassa valmiiksi pakattua lohta.  Se on varmasti tuoretta.  Kalatiskin lohet voi olla vanhoja ja käsitelty vain niin, että näyttävät ja tuoksuvat vielä aivan tuoreilta.  Tästä oli netissä juttua joku aika sitten.  Jotkut myyjät itse avautui asiasta.  

En sitten tiedä, pitääkö paikkansa, mutta sen jutun jälkeen en ole kertaakaan ostanut sitä tiskilohta.  Valmiiksi pakattu suomalainen Saimaan lohi maistuu tosi hyvältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän