Kuvailkaa työtänne huonosti ja muut koittavat arvata ammatin
Kommentit (200)
Työni on tehdä kaikki se mitä muita ei huvita tai ei ole aikaa tehdä. Välillä väittävät etteivät itse edes osaa mutta jokainen osaisi jos viitsisi yrittää.
Ajelen pakettiautolla ja välillä istun siellä "kontin" puolella.
Olen perhe-elämän ammattilainen. Arvioin, minkälaisella avulla lapsi voi asua kotona vai voiko laisinkaan. Joskus lapsen on parempi asua muualla kuin kotona.
Vierailija kirjoitti:
Luen palstaa kaikki päivät.
Aulavartija.
Työhöni kuuluu pelata korttia, biljardia ja pingistä sekä juoda kahvia ja rupatella.
Vierailija kirjoitti:
ensihoitaja?
Vierailija kirjoitti:
Työhöni kuuluu pelata korttia, biljardia ja pingistä sekä juoda kahvia ja rupatella.
Nuorisotyöntekijä. En tiedä oikeaa termiä varmaan mutta jossain nutalla.
Tapaan välillä asiakkaita ja välillä istun tietokoneen ääressä.
Vierailija kirjoitti:
Olen perhe-elämän ammattilainen. Arvioin, minkälaisella avulla lapsi voi asua kotona vai voiko laisinkaan. Joskus lapsen on parempi asua muualla kuin kotona.
Sosiaalityöntekijä lastensuojelun puolella.
Päälleni on oksennettu, syletty, kaadettu kuuma keitto, tökitty kynällä, raavittu kynsillä, purtu, haukuttu mitä moninaisimmilla haukkuma nimillä enkä ole hoitoalalla.
Valmistan kompetentteja soluja, teen plasmidieristyksiä ja mykoplasmatestauksia, tuotan ja puhdistan proteiineja, teen tarjouspyynnöt, tilaukset ja laskujen tarkistukset.
Vierailija kirjoitti:
Päälleni on oksennettu, syletty, kaadettu kuuma keitto, tökitty kynällä, raavittu kynsillä, purtu, haukuttu mitä moninaisimmilla haukkuma nimillä enkä ole hoitoalalla.
Kotiäiti
Vierailija kirjoitti:
Nuorisotyön ohjaaja
Vierailija kirjoitti:
Opettaja
Piirtelen ja kirjoittelen kaikenlaista suuria ruutuja tuijottaen.
Kotonani on lapsia, jotka eivät ole omia.
Vierailija kirjoitti:
Olen työllistettynä kirppiksellä SPR:llä, kuljetat isompia tavaroita silloin kun kuljetusta on, muulloin olet myymälän puolella.
Naputtelen numeroita koneelle ja laitan kansioon paperit aikajärjestykseen.
Luen palstaa kaikki päivät.