Ankein kokemus lapsuudestasi?
tai kerro vaikka pari ankeinta kokemusta?
Oliko se se kerta kun varpaat jäätyivät sinisiksi kun piti kävellä 50 kilometriä vettä hakemaan kaivosta vai jotain vastaavaa? esimerkki oli huumoria, mutta oikeasti minä kysyn ihan tosissani ja ilman huumoria.
Kommentit (6)
Kun piti jäädä odottamaan autoon kun isä kävi naisen luona.
Olin naapurissa liian myöhään. Kuitenkaan minulle ei sanottu aikaa milloin tulla kotiin. Äiti olisi voinut hakea tai soittaa koska olin ihan vieressä. Tulin kotiin ja äiti löi useasti risulla. Sen jälkeen hän lukitsi minut ilman iltapalaa pimeään vessaan jossa itkin monta tuntia ennen kuin isäni tuli kotiin ja päästi minut pois. Ja olen syntynyt vuonna 1981.
Isäni kuoleman jälkeen lähipiiriimme kuulunut mies käytti minua useasti seksuaalisesti hyväkseen. Olin n. kymmenen vanha.
Isän alkoholismi ja yritykset lohduttaa äitiä kun isä jälleen kerran haukkui hänet ja lähti tuhlaamaan vähät varat kapakkaan.
Koulukiusaaminen, en osaa sanoa yhtä erityistä kertaa kun kiusaaminen jatkui lähes päivittäin 6. luokalta 9. luokalle ja jatkui eristämisenä koko lukio ajan.
Väkivaltainen parisuhde, jokainen kerta kun mies töni/löi/kuristi/mitälie.
Pikkuveljeni adoptointi. Veli adoptoitiin meille tosi pienenä alkoholisti/huumeperheestä ja hänen biologiset vanhemmat kävivät noin neljä kertaa viikossa huutamassa oven takana tappavansa meidät yms. muuta mukavaa. Saivat jostain ihme kautta tietää kelle veljeni sijoitetiin va lopulta adoptoitiin.
Kerran kotiovella veljeni biologinen äiti hakkasi minut ollessani n. 8 v. Heti tämän jälkeen muutettiin n. 600km päähän ja helvetti loppui.
Veljeneni on minulle tärkeintä maailmassa, onneksi vanhempani adoptoivat hänet. Nyt pikkuveljeni valmistuukin jo yliopistosta, apua :)
no niin, kaikki jakamaan ankeita kokemuksia...