Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

1-2 päivän loma itselle jossain hotellissa? Kokemuksia?

Vierailija
21.08.2021 |

Mulla olisi parin viikon päästä töistä lomaa viikon verran ja kukaan muu perheestä ei ole tällöin lomalla. Lapset päivät koulussa ja mies töissä. Lisäksi olen tehnyt tänä vuonna töitä enemmän kuin koskaan aiemmin. Ylitöitäkin kertynyt paljon. Ajattelin, että voisin kokeilla tollasta omaa lomaa, jotta saisin levätä ja tehdä mitä itse haluan. Lähteä pois kotoa hetkeksi! Mies jäisi lasten kanssa ja minusta olisi ihana mennä johonkin kauneushoitoihin/kylpylään tms..

Onko teillä suositella paikkoja länsi-suomesta, jottei aikaa menisi matkustukseen? Kokemuksia muuten??

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylpylähotelli Kasnäs Kemiön saaren eteläkärjessä. Käy katsomassa nettisivut.

Vierailija
42/45 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naantalin kylpylä.

Naantalissa on järkyttävän kylmä uimavesi. Poreallas on ok. Ruissalo on aikuiselle kiva. Caribiassa on paaaljon lapsiperheitä, joten ei ehkä rentouttavin paikka. Olen itsekin lähdössä tänä syksynä viettämään hotelliviikonloppua yksin ja olen ihan huumassa. Saan vihdoinkin olla yksin. (Kotona ei onnistu koskaan, koska mies ei vapaaehtoisesti lähde lapsen kanssa mihinkään.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvistä ulkoilumaastoista tuli mieleeni Vaasan saaristo. On UNESCOn maailmanperintökohde. Tai itse haluaisin sinne mennä. On melko lähellä kaupunkia, joten yöt voi olla hotellissa ja käydä ravintolassa syömässä. Aika pieni kaupunki tosin, mutta itselleni olisi ihan riittävä parin yön reissulle.

Miten Vaasassa pääsee sieltä hotellista sinne saaristoon? Oletetaan, että matkustaja ei ole autolla liikkeellä. Tämä info puuttuu monesta esittelystä, itse olen jättänyt pari kohdetta väliin koska info niin suppeaa.

Vierailija
44/45 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöpyminen oman kaupungin hotellissa voi olla elämys, jota ei yleensä tule toteutettua..

On ekologista, kun ei ole välimatkaa.

Omassa kaupungissa voi olla tosi mukavia hotelleja. Kannustan kokeilemaan.

Vierailija
45/45 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku holidayn kylpylä valitse se mikä on lähimpänä sua. Hierronnat mahtavia, aamupaloilla monia kymmrniä lajeja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi