Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

1-2 päivän loma itselle jossain hotellissa? Kokemuksia?

Vierailija
21.08.2021 |

Mulla olisi parin viikon päästä töistä lomaa viikon verran ja kukaan muu perheestä ei ole tällöin lomalla. Lapset päivät koulussa ja mies töissä. Lisäksi olen tehnyt tänä vuonna töitä enemmän kuin koskaan aiemmin. Ylitöitäkin kertynyt paljon. Ajattelin, että voisin kokeilla tollasta omaa lomaa, jotta saisin levätä ja tehdä mitä itse haluan. Lähteä pois kotoa hetkeksi! Mies jäisi lasten kanssa ja minusta olisi ihana mennä johonkin kauneushoitoihin/kylpylään tms..

Onko teillä suositella paikkoja länsi-suomesta, jottei aikaa menisi matkustukseen? Kokemuksia muuten??

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka se onkin vähän kauempana, niin tallinnan swissotel, siellä on kaikki mitä tarvitset. Ennen korona-aikaa kävin siellä kerran kuussa kolmen yön hemmottelulomalla. Siellä on maailman parhaat sängyt.

Kerran kuussa? Eikö sinulla ole mitään velvollisuuksia?

Se ei vaadi kuin yhden arkivapaapäivän, ei liene mahdotonta? Jos tarkoitat lapsia, koiria ym. niin ei.

Vierailija
22/45 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin syksyllä hotellissa alle 5 km päässä kodistani Helsingissä. Oli muuten halpoja hotellit. Olin lähinnä siellä huoneessa, katoin telkkaria.

Vaihtelua se pienikin vaihtelu, kun meni kotiin oli kuitenkin ollut yön poissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä päin olet, ap?

Sen suhteen sitten kohde.

Asun Porissa, joten tästä läheltä jokin kiva. Ei 300 km automatkaa vaan tunnin parin päässä max..  Mutta ehdottakaahan!!

ap

Tampere? Turku?

Jos menee vähänkin isompaan kaupungiin, niin voi kaupungiltakin varata vaikka hieronnan johonkin paikkaan. Ehkäpä myös flow rentoutuskellunta voisi tehdä hyvää. Lasin viiniä saa varmaankin joka kaupungista :)

Vierailija
24/45 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä on makuasioita, joten vaikea tietää mitä itse haluat. Itse suuntaisin kyllä turkuun noilla spekseillä.

Vierailija
25/45 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivä Tukholmassa -risteily 30 e. Viikkarilla.

Vierailija
26/45 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naantalin kylpylä.

Vierailija
27/45 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät ulkoilumaastot Suomen kaatosateessa 🤣😂😅😅😆😁🤣

Vierailija
28/45 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain_vajakki-idari_menee lomalle hotelliin Suomessa ja kuvittelee että se on ”parempaa ku ulkomailla”. 🤣😂😅

No monesti se voi olla.

Ja kaikki ei lomaile ulkomailla, esim minä. Lomailen vain kotimaassa. Ei ole rahasta kiinni, vaan periaatteesta.

Vierailija
29/45 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvät ulkoilumaastot Suomen kaatosateessa 🤣😂😅😅😆😁🤣

Takana pisin hellekesä ikinä ja sinun mielestäsi täällä sataa kaatamalla joka paikassa koko ajan?

Vierailija
30/45 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotelli Ville Tampereella on EDULLINEN ja siisti itsepalveluhotelli.

Vierailija
31/45 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että kaipaamasi paikka on Ruissalo Spa.

Vierailija
32/45 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme - tosin yhdessä - pari kertaa vuodessa Helsingissä, vaikka täällä asummekin. On se vaan miniloma olla viikonloppu esim Kämpissa ta Havenissa.

Eli hyvä idea, mutta ota ehdottomasti hyvä hotelli. Lähimmän ehkä löydät Turusta.

Vierailija
33/45 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan perhekylpylään en menisi, jottei lapsiperheet toisi koti-ikävää.

Kylpyamme on itselleni hotellissa must , muuta ei tarvitakaan. Scandiceissa on usein ammeet. Tosin mieluummin kuitenkin menen merenrantamökille ja uin siellä.

Vierailija
34/45 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No menet Noormarkkuun ! Aivan ihana paikka Ahlströmin ruukki. Upea miljöö. Ja lähellä sopivasti.

Vierailija
35/45 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kanssa suosittelen Ruissalo Spata Turussa. Ihana luonto, pieni mutta ok kylpyläosasto. Hoitoja en oo kokeillut, mutta ravintola ihan kelvollinen.

Vierailija
36/45 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kanssa marraskuussa viikonlopun ruissalo Spassa, se on niin kiva!

Vierailija
37/45 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites se Järvisydän, jota paljon hehkutetaan? Tai Imatran kylpylä?

Vierailija
38/45 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, tämä on nyt tulevaa reissuasi ajatellen liian kaukana, mutta hotellivinkki, jonka ehdottomasti haluan antaa: Oulun Lapland Hotel ❤️. Aivan ihana ❤️.

Vierailija
39/45 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että kaipaamasi paikka on Ruissalo Spa.

Tämä. Ruissalossa on upeat ulkoilureitit. Kylpylässä en ole ollut mutta varmasti riittää palveluja yksin matkustavalle aikuiselle. Voi kun pääsiskin joskus jonnekin niin että saisi ajatella vain itseään.

Vierailija
40/45 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen Naantalin kylpylää tai Turkua ja hotelli Kakolaa ja jokin Dayspa paikka.

Naantalissa olisi myös uima-allas ja sauna. Tosin kaupunkina se on kesäkaupunki, joten en tiedä riittääkö siellä syksyllä tekemistä.

Kuten itsekin sanoit rentoutumista, hierontaa, jokin hoito, ruokaa. Turussa paljon museoita ja kivijalkaliikkeitä. Kävellen pääsee moneen paikkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi