1-2 päivän loma itselle jossain hotellissa? Kokemuksia?
Mulla olisi parin viikon päästä töistä lomaa viikon verran ja kukaan muu perheestä ei ole tällöin lomalla. Lapset päivät koulussa ja mies töissä. Lisäksi olen tehnyt tänä vuonna töitä enemmän kuin koskaan aiemmin. Ylitöitäkin kertynyt paljon. Ajattelin, että voisin kokeilla tollasta omaa lomaa, jotta saisin levätä ja tehdä mitä itse haluan. Lähteä pois kotoa hetkeksi! Mies jäisi lasten kanssa ja minusta olisi ihana mennä johonkin kauneushoitoihin/kylpylään tms..
Onko teillä suositella paikkoja länsi-suomesta, jottei aikaa menisi matkustukseen? Kokemuksia muuten??
Kommentit (45)
Kävin syksyllä hotellissa alle 5 km päässä kodistani Helsingissä. Oli muuten halpoja hotellit. Olin lähinnä siellä huoneessa, katoin telkkaria.
Vaihtelua se pienikin vaihtelu, kun meni kotiin oli kuitenkin ollut yön poissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä päin olet, ap?
Sen suhteen sitten kohde.
Asun Porissa, joten tästä läheltä jokin kiva. Ei 300 km automatkaa vaan tunnin parin päässä max.. Mutta ehdottakaahan!!
ap
Tampere? Turku?
Jos menee vähänkin isompaan kaupungiin, niin voi kaupungiltakin varata vaikka hieronnan johonkin paikkaan. Ehkäpä myös flow rentoutuskellunta voisi tehdä hyvää. Lasin viiniä saa varmaankin joka kaupungista :)
Mä on makuasioita, joten vaikea tietää mitä itse haluat. Itse suuntaisin kyllä turkuun noilla spekseillä.
Päivä Tukholmassa -risteily 30 e. Viikkarilla.
Hyvät ulkoilumaastot Suomen kaatosateessa 🤣😂😅😅😆😁🤣
Vierailija kirjoitti:
Vain_vajakki-idari_menee lomalle hotelliin Suomessa ja kuvittelee että se on ”parempaa ku ulkomailla”. 🤣😂😅
No monesti se voi olla.
Ja kaikki ei lomaile ulkomailla, esim minä. Lomailen vain kotimaassa. Ei ole rahasta kiinni, vaan periaatteesta.
Vierailija kirjoitti:
Hyvät ulkoilumaastot Suomen kaatosateessa 🤣😂😅😅😆😁🤣
Takana pisin hellekesä ikinä ja sinun mielestäsi täällä sataa kaatamalla joka paikassa koko ajan?
Hotelli Ville Tampereella on EDULLINEN ja siisti itsepalveluhotelli.
Kuulostaa siltä, että kaipaamasi paikka on Ruissalo Spa.
Me olemme - tosin yhdessä - pari kertaa vuodessa Helsingissä, vaikka täällä asummekin. On se vaan miniloma olla viikonloppu esim Kämpissa ta Havenissa.
Eli hyvä idea, mutta ota ehdottomasti hyvä hotelli. Lähimmän ehkä löydät Turusta.
Ainakaan perhekylpylään en menisi, jottei lapsiperheet toisi koti-ikävää.
Kylpyamme on itselleni hotellissa must , muuta ei tarvitakaan. Scandiceissa on usein ammeet. Tosin mieluummin kuitenkin menen merenrantamökille ja uin siellä.
No menet Noormarkkuun ! Aivan ihana paikka Ahlströmin ruukki. Upea miljöö. Ja lähellä sopivasti.
Mä kanssa suosittelen Ruissalo Spata Turussa. Ihana luonto, pieni mutta ok kylpyläosasto. Hoitoja en oo kokeillut, mutta ravintola ihan kelvollinen.
Olin kanssa marraskuussa viikonlopun ruissalo Spassa, se on niin kiva!
Mites se Järvisydän, jota paljon hehkutetaan? Tai Imatran kylpylä?
Ok, tämä on nyt tulevaa reissuasi ajatellen liian kaukana, mutta hotellivinkki, jonka ehdottomasti haluan antaa: Oulun Lapland Hotel ❤️. Aivan ihana ❤️.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä, että kaipaamasi paikka on Ruissalo Spa.
Tämä. Ruissalossa on upeat ulkoilureitit. Kylpylässä en ole ollut mutta varmasti riittää palveluja yksin matkustavalle aikuiselle. Voi kun pääsiskin joskus jonnekin niin että saisi ajatella vain itseään.
Suosittelen Naantalin kylpylää tai Turkua ja hotelli Kakolaa ja jokin Dayspa paikka.
Naantalissa olisi myös uima-allas ja sauna. Tosin kaupunkina se on kesäkaupunki, joten en tiedä riittääkö siellä syksyllä tekemistä.
Kuten itsekin sanoit rentoutumista, hierontaa, jokin hoito, ruokaa. Turussa paljon museoita ja kivijalkaliikkeitä. Kävellen pääsee moneen paikkaan.
Se ei vaadi kuin yhden arkivapaapäivän, ei liene mahdotonta? Jos tarkoitat lapsia, koiria ym. niin ei.