Mari Kakon perse pienentynyt, kilpailijat -ainakin tytöt- paremman näköisiä kuin BB 2005:ssä...
Kommentit (10)
alkaa selvästi BB-tuotto porukalle mennä jakeluun mikä myy lööppitilaa ja kerää katsojia.
ja homppelimeininkiä toivotaan myös. Jotta saataisiin ilmaista mainostilaa iltalehdistä.
En minä kyllä perheellisenä tuollaiseen formaattiin lähtisi, en voisi 3kk olla pois (pienten) lasteni luota varmaan mistään syystä...
Kondomit mukaan ja telkkaan naimaan vaan.
Vierailija:
ja homppelimeininkiä toivotaan myös. Jotta saataisiin ilmaista mainostilaa iltalehdistä.
ja alastomien kuvausta + seksiä. Viitsiiköhän iltalehdet kirjoittaa näistä tänä vuonna ja antaa ilmaista mainontaa?
Ja muutenkin koko sakki herätti alkuun paljon enemmän mielenkiintoa, kuin bb 2006. Ei oikeen vaikuttanut persoonalliselta porukalta...
Jos olettaa, että 3 kuukautta olisi isä pois lapsen elämästä. Ja minä en ainakaan voisi antaa oman 9-vuotiaani BB-jaksoja seurata!
Vierailija:
Jos olettaa, että 3 kuukautta olisi isä pois lapsen elämästä. Ja minä en ainakaan voisi antaa oman 9-vuotiaani BB-jaksoja seurata!
Töiden takia siis. Eli siitäkin voi selvitä hengissä ;).
Kaikki laihoja ja kurvikkaita. Yksi örvelö mies näyttää olevan.