Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä oli juhlimassa eilen - kokemuksia perheenjäsenen eristämisestä asunnossa

Ärsyttää
21.08.2021 |

Noniin elikkäs poikaystäväni oli sitten eilen juhlimassa pitkän kaavan mukaan vaikka lupasi tulla viimeistään puolen yön aikaan, jotta koronan välttely ainakin jotenkin onnistuisi. No tuli vasta viiden jälkeen. Molemmilla on vasta yksi rokote ja nyt huolestuttaa jos hän tuo koronan meille. Kuinka kauan kestää että hän rupeaa levittämään virusta? Onko kukaan onnistunut välttämään koronan (delta) vaikka on asunut samassa asunnossa positiivisen kanssa? Juuri tähän ajankohtaan minulla ei ole myöskään mahdollisuutta lähteä evakkoon kavereille/perheelle ja hotelli olisi ainut vaihtoehto.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävän asunto: sinä siirryt pariksi viikoksi muualle. Sinun asuntosi: poikaystävä siirtyy muualla. Mikä tääsä nyt on niin vaikeaa?

Vierailija
22/26 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko nuoret ihmiset oikeasti eläneet eristyksissä siellä kodissanne keväästä 2020 lähtien? Ja nämä juhlat oli nyt ensimmäinen kerta kun poikaystäväsi näki muita ihmisiä?

Mikä ongelmasi on? Älyn vai toisten ihmisten huomioonottamisen puute vai molemmat?

Elääkö joku oikeasti niin? Ei käy kaupoissa, töissä tai yhtään missään? Pelkästään neljän seinän sisällä.

En minä töissä kännissä kaulaile...

Enkä minä juhlissa, koska en ole horoperse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmekään kun korona leviää kun porukka on tällä asenteella mitä kommentteja tulee.. huhhuh

Vierailija
24/26 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin päivän jälkeen voi alkaa levittämään, jos korona olisi. Suosittelen ostamaan Lidlin kotitestejä, jos huolestuttaa

Vierailija
25/26 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
26/26 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tuskasi ap. Meillä sama tilanne, puoliso ei ymmärrä että korona aikaan ei ulkona turhia viiletetä. Sanoinkin että jos ei lopu niin muuttakoon omaan kämppään. He lvetti vaarantaa muiden henkiä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi