Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkkäri yrittää tuhota sinun psyykeesi!

LopunajantiedemiehetRy
21.08.2021 |

lamaannuttaa , tehdä looseriksi, antaa paskatöitä kaikki on demonien vallassa! potkaise se ulos elämästäsi ja ole oman elämäsi herra, ja ala uskomaan menestykseen ja Jumalaan

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkkäriin ei vaadita mitään pakollista koulutusta. Työkkärin hlö voi olla koulutukseltaan taksikuski, merkonomi tai leipuri.

Vierailija
2/8 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyyhän se itsekunnioitus jossain murtaa että saadaan muutettua siitä käskytettävä lammas joka ei koskaan sano vastaan ja ottaa niitä 9€/päivä töitä vastaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä ei varmasti ole helppoa. Työ on kuormittavaa ja vaikka haluaisi oikeasti auttaa asiakkaitaan, se ei vain ole mahdollista. Isolla osalla ei ole muita ongelmia kuin puute työpaikasta, eikä työkkäristä pystytä tarjoamaan töitä.

Paitsi niitä 9 € paikkoja.

Vierailija
4/8 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitan aina työnhaun vähäksi aikaa päälle, kun tarvitsen vähän enemmän toimeentulotukea. Sitten en vastaa työkkärin puheluihin ja kirjeet lentää iloisesti lukematta roskiin. Sama taas seuraavalla kerralla.

Kyykyttäjästä tulikin kyykytettävä!

Vierailija
5/8 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tapahtu tämmönen juttu kun hain töitä työkkäristä. Silloin vielä asioitiin paikan päällä ja mitään aikoja ei tarvinnu varata. Jonotettiin vaan ja joku vapaa viittoili sitten luokseen.

Nainen, n. 35, ihan asiallinen, huokaili välillä. Minäkin nainen. Sitten oli kartoitus tehty, mitä työtä mä voisin vastaanottaa jne. Jotenkin siinä sitten juteltiin muutakin kuin työnhakuun liittyvää.

Hän siinä tuumasi, päätään hieroen, että hänellä on todettu kasvain päässä ja että nyt koskee päähän ja on huono olo. 😳 Vikoja päiviä on töissä ja sitten leikataan ja ei tule enää takaisin työkkärin hommiin.

No, toivottelin hänelle hyvää jatkoa. Mulla terve pää ja jalat kantaa. Sain töitä heti seur. viikolla.

Vierailija
6/8 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkkärin täti = sosionomi, yhteiskuntatieteiden maisteri

Vierailija
7/8 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas joku työtön on ilmeisesti saanut karenssi-rangaistuksen, vai evättiinkö tuki esim opiskelun perusteella

Hyvin tuttua huutelua tämä on ja melkein aina aiheetonta.

Vierailija
8/8 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti harkitsin kerran etten ilmoittaudu ollenkaan koska arvelin että tukien menetys olisi ehkä pienempi paha kuin kyykytys ja sitä seuraava itsekunnioituksen ja henkilökohtaisen tuottavuuden menetys. No ilmoittauduin silti ja löysin myöhemmin töitä mutta jos olisin valinnut toisin voisin ehkä olla nyt menestyvä yrittäjä jolla olisi ehkä omia työntekijöitä palkkalistoilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi