Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rentouttavaa shoppailua kun lapsi huutaa ja vanhemmat riitelee PUKUKOPISSA

Vierailija
16.09.2014 |

Just sitä haluan kun yritän viettää sopuisaa vapaa'aikaani shoppailureissulla. Ja tätä jatkui pitkään, eivät tajunneet lähteä muualle liikkeestä riitelemään.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitähän tää "riitely" oli?

Vierailija
2/14 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miks et sä lähteny vetämään sieltä jos noin häiritsi? Taidat vaan nauttia toisten pahasta olosta kun piti jäädä sitä siihen pitkään kuntelemaan!

Vierailija
4/14 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 04:38"]No miks et sä lähteny vetämään sieltä jos noin häiritsi? Taidat vaan nauttia toisten pahasta olosta kun piti jäädä sitä siihen pitkään kuntelemaan!
[/quote]

Eli minun pitää kolmien housujen ja kenkäparin sekä neuleiden takia lähteä sovituskopista "vetämään" että paskat saavat riidellä kun eivät osaa kasvattaa eivätkä olla parisuhteessa :)

Vierailija
5/14 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 04:40"]

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 04:38"]No miks et sä lähteny vetämään sieltä jos noin häiritsi? Taidat vaan nauttia toisten pahasta olosta kun piti jäädä sitä siihen pitkään kuntelemaan! [/quote] Eli minun pitää kolmien housujen ja kenkäparin sekä neuleiden takia lähteä sovituskopista "vetämään" että paskat saavat riidellä kun eivät osaa kasvattaa eivätkä olla parisuhteessa :)

[/quote]kyllä, voit aina tulla takaisin kun käyt vaikka toisessa kaupassa sillä välin. 

Vierailija
6/14 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 04:42"][quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 04:40"]

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 04:38"]No miks et sä lähteny vetämään sieltä jos noin häiritsi? Taidat vaan nauttia toisten pahasta olosta kun piti jäädä sitä siihen pitkään kuntelemaan! [/quote] Eli minun pitää kolmien housujen ja kenkäparin sekä neuleiden takia lähteä sovituskopista "vetämään" että paskat saavat riidellä kun eivät osaa kasvattaa eivätkä olla parisuhteessa :)

[/quote]kyllä, voit aina tulla takaisin kun käyt vaikka toisessa kaupassa sillä välin. 
[/quote]

Opettele kasvattamaan perhettäsi niin ei tarvi muiden lähteä puolialasti heivaamaan sovitukseen vietyjä vaatteita takas paikalleen takiasi.

Vierailija
7/14 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 04:43"]

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 04:42"][quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 04:40"] [quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 04:38"]No miks et sä lähteny vetämään sieltä jos noin häiritsi? Taidat vaan nauttia toisten pahasta olosta kun piti jäädä sitä siihen pitkään kuntelemaan! [/quote] Eli minun pitää kolmien housujen ja kenkäparin sekä neuleiden takia lähteä sovituskopista "vetämään" että paskat saavat riidellä kun eivät osaa kasvattaa eivätkä olla parisuhteessa :) [/quote]kyllä, voit aina tulla takaisin kun käyt vaikka toisessa kaupassa sillä välin.  [/quote] Opettele kasvattamaan perhettäsi niin ei tarvi muiden lähteä puolialasti heivaamaan sovitukseen vietyjä vaatteita takas paikalleen takiasi.

[/quote]Etkö osaa pukea? Täytyykö sulle oikeasti sekin selittää, että kyllä sä ne omat vaatteesi voit ensin tietty päällesi pukea ja sitten vasta poistut kauemmaksi riitelevästä parista. 

Vierailija
8/14 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo

Vierailija
9/14 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne nyt iski joku puutteessa oleva mamma kouluttamattomien lasten äitinä valittamaan. Ei jaksa näköjään omia lapsiakaan pukea,"etkö sä sitäkään osaa itse! Mene muualle kunminä ja isi riidellään " vieraita kun on kylässä, heille ilmoittaa:voisitteko pukeutua ja poistua, nyt tapahtuu massive attack???!

Vierailija
10/14 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 04:49"]

Tänne nyt iski joku puutteessa oleva mamma kouluttamattomien lasten äitinä valittamaan. Ei jaksa näköjään omia lapsiakaan pukea,"etkö sä sitäkään osaa itse! Mene muualle kunminä ja isi riidellään " vieraita kun on kylässä, heille ilmoittaa:voisitteko pukeutua ja poistua, nyt tapahtuu massive attack???!

[/quote]Huoh... Taidat olla vähän yksinkertainen. 

Vierailija
11/14 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 04:52"][quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 04:49"]

[/quote]Huoh... Taidat olla vähän yksinkertainen. 
[/quote]

Ja sinä huumorintajuton. Kasvata lapsesi äläkä vaivaa muita tai pakota heitä poistumaan. Rääkyvä perhe poistuu sivummalle, ei koko muu kauppa.

Vierailija
12/14 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovastipa täällä puolustellaan ihmisten moukkamaista käytöstä. Taidatte itsekin hoitaa likapyykkinne julkisesti?

Vierailija
13/14 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa, että myös liikkeellä on vastuunsa tässä asiassa.

Koska myyjä saattaa olla kauempana, minä olisin asiakkaana ilmoittanut asiasta myyjälle. 

Myyjänä olisin käynyt siellä pukukopin ulkopuolella kysymässä, onko kaikki hyvin. Sitten todennut, että toiminta häiritsee muita asiakkaita, ja jo aivan heidän, kuten myös lapsen turvallisuuden takia minun on kutsuttava paikalle vartijat, ellei se lopu heti

Itse laittaisin tapahtumasta myös viestiä myymälän omistajalle tai ketjujohdolle. Jokaisessa liikkeessä täytyy olla turvallisuussuunnitelma. Ilmeisesti tässä turvallisuussuunnitelmaan ei suhtauduta vakavasti, eikä sitä ole käyty läpi myyjien kanssa. Pelottaisi tuollaisessa asioida, koska luultavasti siellä ei osattaisi toimia myöskään tulipalon uhatessa. 

Vierailija
14/14 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ai kamala. Just kun MULLA oli vapaa-aikaa ja MÄ päätin lähteä shoppailemaan, tulee joku moukka pilaamaan MUN shoppailukokemuksen käytöksellään. Päivä pilalla ja elämä kanssa.

Hei oikeasti miksi te ihmiset jaksatte ottaa kiekkaa tämmöisistä asioista, eikö niitä voisi vaan kuitata olankohautuksella?! Tyyliin 'siellä ne moukat mesoaa, mutta onneksi mä voin tästä suunnata sinne ravintolan lapsivapaalle alueelle juomaan rauhassa sitä mun lattea ja lukemaan seiskaa'. Niin ihan turhaa hermostua moisesta, mikäli ne ei tule sinne sinun koppiisi rähisemään ja känisemään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän