Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen äiti väheksyy liikuntaharrastuksiani.

Vierailija
16.09.2014 |

Käyn salilla ja jumpissa. Sanoi että lapsen kanssa ulkoilessa saa saman liikunnan, eikä aika ole lapselta pois. Olenko itsekäs kun käyn salilla ja jumpassa? Tulisiko lapsen kanssa liikkumalla sama rääkki?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 20:34"]Käyn salilla ja jumpissa. Sanoi että lapsen kanssa ulkoilessa saa saman liikunnan, eikä aika ole lapselta pois. Olenko itsekäs kun käyn salilla ja jumpassa? Tulisiko lapsen kanssa liikkumalla sama rääkki?
[/quote]Käyn lapsenkin kanssa lenkillä ja ulkoilen tietysti:)

Vierailija
2/19 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän tiedät parhaiten, mikä on sulle ja lapselle parasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei anoppi joudu lastenvahdiksi sinun liikuntasi ajaksi, jätät moiset kommentit täysin huomiotta. Oma aika on tärkeää myös, että jaksaa arkea.

Vierailija
4/19 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu sun harrastuset anopillesi. Älä selittele, vaan tee kuten itsestä parhaalta tuntuu.
Hänen ollessaan samassa tilanteessa oli tuskin ees mahdollisuuksia jumpille, eikä siksi voi ymmärtää miksi sun tarttee käydä niissä.

Vierailija
5/19 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahha, avasin tämän huvikseen. Miten voisi kiinnostaa anopin aatokset liikunnasta?

Vierailija
6/19 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa... Mitä väliä sillä on mitä mieltä anoppi on? Käy salilla ja jumpissa, jos siltä tuntuu.

Vierailija
7/19 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä, ap, elämäsi siten kuin haluat, älä niinkuin muut haluavat

Vierailija
8/19 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tulee mieleen, että aloittajalla on mennyt salit ja jumpat överiksi, jos jonkun täytyy niiden määrään puuttua. Sori, jos meni ajatus pieleen, mutta mulla on sukulaisnainen, joka käyttää kaiken vapaa-aikansa erilaisiin liikuntaharrastuksiin. Siis 4 - 5 tuntia päivässä 7/7. Mies hoitaa kodin ja lapset. Mun mielestä se ei ole normaalia, koska se haittaa perhe-elämää niin paljon, että sukulaisetkin siitä kuulee ja riitoja joutuu selvittelemään.

Vierailija
9/19 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toivon että mulla ois aikaa käydä salilla ja lenkillä itekseni mutta mun mies ei oikeen tue mun liikuntaharrastuksia sen vertaa että suostuis sen 4-5krt vkossa olla kahden lapsen kanssa jotta pääsisin.
Teen itse rankkoja vaunulenkkejä, ylämäkeä ja maastoa jne saadakseni kunnon hikilenkin aikaseksi ja päikkäriaikoihin teen kotona joka päivä tunnin jumpan.

Älä siis huolehdi muitten mielipiteistä ja treenaa oman jaksamisen mukaan, siitä saa ihanaa lisä energiaa arjen pyörittämiseenkin!

Vierailija
10/19 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole menny överiksi! Olen muuttanut ruokavaliota ja lisänny liikuntaa. Voin paremmin ja kroppa näyttää paremmalle. Anoppi on vain niin vastaan, alusta alkaen. 2-3 kertaa viikossa käyn. Miten kerkeän. Joskus jää väliinkin.

Vierailija
11/19 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 20:52"]Ei ole menny överiksi! Olen muuttanut ruokavaliota ja lisänny liikuntaa. Voin paremmin ja kroppa näyttää paremmalle. Anoppi on vain niin vastaan, alusta alkaen. 2-3 kertaa viikossa käyn. Miten kerkeän. Joskus jää väliinkin.
[/quote]Nekin on iltaisin. Lapsi käy usein jo nukkumaan.Tai mies nukuttaa silloin.

Vierailija
12/19 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi on varmasti läski tai laihaläski.

Vierailija
13/19 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 20:55"]Anoppi on varmasti läski tai laihaläski.
[/quote]Pullukka vähän :) tai vähän enemmän

Vierailija
14/19 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkään sinun liikuntaharrastuksesi eivät ole anopin asia. Toiseksi monesti hiukan vanhemman ikäpolven naiset tuntuvat kuuluvan niihin, jotka ihmettelevät miten joku viitsii harrastaa liikuntaa kun siinähän tulee hiki. Näkevät sen kai miesten hommana tms. 

Vierailija
15/19 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sä olet jo nyt liian hyvä anopin lapsen pulisoksi.

Vierailija
16/19 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö sun mies harrastuksissa? Onhan sekin aika pois lapselta, miksi ei ikinä puhuta näin päin?

Vierailija
17/19 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävä anoppi. Ei kannata olla tekemisissä. Mitä mieltä miehesi on?

Vierailija
18/19 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos kyse on vähääkään isommasta lapsesta, jota ei tarvitse vaunuissa nukuttaa, niin väitän, ettei se lapsen kanssa leikkiminen ole yhtään sama asia, kuin kuntosalilla käynti. Jos taas ikää on 7-> ja äiti tykkää pelata vaikka jalkapalloa (ja lapsi pelata äitinsä kanssa), niin sitten onnistuu.

Plus, että oma aika on äidillekkin tärkeää. Äiti jaksaa olla hyvä äiti, kun on päässyt hakkaamaan säkkiä ja nollaamaan ajatuksiaan arjesta. Tämä vihjeenä sille, joka kyseenalaisti aloittajan hoitovastuun lasta kohtaan. Hienoa jos hän o se super, joka elää vain lapsenrakkaudesta. Kaikkien lapset eivät ole niin herranterttuja, että niitä jaksaisi katsoa 24/7.

Vierailija
19/19 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei korvaa salilla käyntiä. Siellä näkee lihaksikkaita miehiäkin!