Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tietämätön tarvitsee apua

Vierailija
16.09.2014 |

Olen nyt kaksi Clearbluen digitaallista raskaustestiä tehnyt, koska kuukautiseni ovat yli kaksi viikkoa myöhässä. Ensimmäisen tein, kun huomasin että kuukautiset eivät olleet alkaneet ja alavatsa kuitenkin kramppasi kuukautisten tapaan. Toisen tein ihan muutama päivä sitten ja kummatkin testit näyttivät negatiivista. Kuitenkin minulla paino alahtelee suuntaan ja toiseen 55-62kg (normaalipainoni on ~57kg), rintani ovat olleet nyt viimeisen viikon aikana arat, joka kerta kun nousen ylös vaikka sohvalta tai tuolilta alkaa päässäni alkaa huimaamaan.

Oloni on muutenkin ollut todella väsynyt ja nälän tunne on aina välillä tipotiessään ja sitten iskee jumalaton nälkä kirkaalta taivaalta vaikka olisin vastikään syönyt..

Pitäiskö tässä lääkäriin lähteä ja selvittää mikä mättää? Ei aikaisemmin ole ollut tälläistä, että kuukautiset jäisivät pois - mutta kertahan toki olisi ensimmäinen. Olen tällä hetkellä 23vuotias ja vakituisessa parisuhteessa ollut yli 2 vuotta.

Olen google käyttänyt todella paljon ja jossa tulee heti ensimmäisenä "alkuraskauden oireet". Meille vauva kuitenkin olisi tervetullut ja eikä siis olisi ikäväkään asia. Mistä tämmönen kuitenkin voi johtua. Stressiä minulla ei tietääkseni ole, kun olen tällä hetkellä lomalla - että työtkään ei aiheuttaiskaan mitään tuskailua.

Gynekologillakin muistaakseni kävin kolmisen kuukautta sitten ja ei mitään ongelmia siellä ollut. (perinteinen tarkastus.) Eli tet keillä on kokemuksia tälläisista jutuista tai vaikka ei olisikaan mielellään vinkkejä ottaisin vastaan! :)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi epätodennäköistä, että olisit raskaana, vaikka kaksi herkkää testiä näyttää negaa. Sinuna varmaan odottelisin vielä viikon vuodon alkamista ja sit ehkä yhteys terkkariin verestä tehtävää testiä varten?

Vierailija
2/2 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toive lapsesta on sekoittanut rytmisi. Ajattelet asiaa liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä