Ahdistaa naiseni laihuus
Kerrankin löysin luonteeltaan sopivan ja minuun silmittömästi ihastuneen naisen, mutta haluni eivät ole kummoisella tasolla hänen laihuutensa vuoksi. Hän on 170cm pitkä ja painaa n.52kg. Omasta mielestäni hänelle sopivin paino olisi n.70kg (plusmiinus 5kg). Tykkään kun naisessa on jotain mistä ottaa kiinni. Sellainen pehmoinen ja haluttava. Toki ruumiinrakenne vaikuttaa mikä se ihannepaino olisi eikä ne kilot siinä mielessä olekaan tärkeitä. Lihavista en kiihotu.
Kuinka voisin ottaa asian esille loukkaamatta häntä? Asiallisia vastauksia toivon. Ja ei,en haluaisi laittaa kiertoon, kun tiedän miten hyvän löysin. Ulkonäköseikat eivät ole ajatuksen tasolla tärkeitä minulle, mutta sille en mahda mitään, että ne vaikuttavat haluihini.
Kommentit (7)
Mielummin laiha nainen kuin lihava nainen. M26
Mä en tykkää susta vaikka olen laiha nainen.
Piilota voita hänen ruokiinsa. Sillä tavoin minä sain ukkoni laihtumaan.
Opettele tykkäämään ihanasta, hoikasta naisestasi. Älä koskaan sano hänelle ettei hän olisi hyvä ja ihana. Kehu aina häntä.
Ja voit yrittää lihottaa häntä salaa.
Minua ahdistaisi, jos kumppani käyttäisi minusta sanaa "naiseni".
No mitä jos nyt vain kuitenkin yrittäisit etsiä toisen naisen? Eihän parisuhde voi mitenkään toimia pidemmällä tähtäimellä jos et halua naistasi ja on myös väärin naista kohtaan, että todennäköisesti annat hänen olettaa että pidät häntä haluttavana vaikket oikeasti pidä. On kuitenkin niitäkin miehiä jotka viehättyvät laihoista naisista ja halkeaisivat onnesta sellaisen saadessaan.