Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ihmiset eivät käytä lenkillä maskia?

Vierailija
21.08.2021 |

Varsinkin kun Delta leviää ulkonakin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska lenkkeilen metsässä ja se 1% sairastuneista tuskin on siellä samaan aikaan ryynäämässä. Jos olen kipeä, en lenkkeile, joskaan en ole ollut kipeänä noin 15 vuoteen.

Vierailija
2/7 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shotit on kehitetty väestön vähentämistä varten. Tavoiteltu väestömäärä on 500miljoonaa ihmistä. Shotteja tulee yhteensä 4 ja se viimeinen on lopetus shotti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lenkeile:Kuljeskelen paljon ulkonat,myös lähiön metsätiet.Olen maskitta silloin ,koska kujeskelen yksin. Kukaan ei puhalla niskaani. 2 x rokotettu maski naamassa siellä missä suositukset edeleen maski käytössä.

Vierailija
4/7 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko korona hömppään.

Vierailija
5/7 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että WHO sanoo, ettei se ole viisasta.

"Should I wear a mask while exercising? Even when you're in an area of COVID-19 transmission, masks should not be worn during vigorous physical activity because of the risk of reducing your breathing capacity."

Vierailija
6/7 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bodi22 kirjoitti:

Shotit on kehitetty väestön vähentämistä varten. Tavoiteltu väestömäärä on 500miljoonaa ihmistä. Shotteja tulee yhteensä 4 ja se viimeinen on lopetus shotti.

Minkälaisia shotteja? Salmaria, tequilaa vai hotshot?

Vierailija
7/7 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tia.a68 kirjoitti:

En lenkeile:Kuljeskelen paljon ulkonat,myös lähiön metsätiet.Olen maskitta silloin ,koska kujeskelen yksin. Kukaan ei puhalla niskaani. 2 x rokotettu maski naamassa siellä missä suositukset edeleen maski käytössä.

Korkki kiinni.