Miksi ihmiset eivät käytä lenkillä maskia?
Kommentit (7)
Shotit on kehitetty väestön vähentämistä varten. Tavoiteltu väestömäärä on 500miljoonaa ihmistä. Shotteja tulee yhteensä 4 ja se viimeinen on lopetus shotti.
En lenkeile:Kuljeskelen paljon ulkonat,myös lähiön metsätiet.Olen maskitta silloin ,koska kujeskelen yksin. Kukaan ei puhalla niskaani. 2 x rokotettu maski naamassa siellä missä suositukset edeleen maski käytössä.
Siksi, että WHO sanoo, ettei se ole viisasta.
"Should I wear a mask while exercising? Even when you're in an area of COVID-19 transmission, masks should not be worn during vigorous physical activity because of the risk of reducing your breathing capacity."
Bodi22 kirjoitti:
Shotit on kehitetty väestön vähentämistä varten. Tavoiteltu väestömäärä on 500miljoonaa ihmistä. Shotteja tulee yhteensä 4 ja se viimeinen on lopetus shotti.
Minkälaisia shotteja? Salmaria, tequilaa vai hotshot?
tia.a68 kirjoitti:
En lenkeile:Kuljeskelen paljon ulkonat,myös lähiön metsätiet.Olen maskitta silloin ,koska kujeskelen yksin. Kukaan ei puhalla niskaani. 2 x rokotettu maski naamassa siellä missä suositukset edeleen maski käytössä.
Korkki kiinni.
Koska lenkkeilen metsässä ja se 1% sairastuneista tuskin on siellä samaan aikaan ryynäämässä. Jos olen kipeä, en lenkkeile, joskaan en ole ollut kipeänä noin 15 vuoteen.