Kypsyvätkö puolukat aiemmin tänä vuonna?
Kommentit (11)
Ihan mustikkaretkien vakoilujen perusteella, aika lailla on ihan vihreänä vielä ja hyvä niin... ehtii vielä kasvaa kiitos kaatosateiden
Aurinkoisilta paikoin saattaa kypsää löytää jo syyskuun alussa. Veikkaan, että viikko pari eteenpäin on itsellä aika aloittaa.
Joo, bongasin jo ekat myynti-ilmoitukset Turun reko-ryhmästä.
Itse olen tehnyt jo muutamat puolukkapuurot ja puolukkamarjapiirakat tänä vuonna poimituista. Olivat kypsyneet aiemmin kuin edellisvuosina, mutta seutukohtaista lienee.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen tehnyt jo muutamat puolukkapuurot ja puolukkamarjapiirakat tänä vuonna poimituista. Olivat kypsyneet aiemmin kuin edellisvuosina, mutta seutukohtaista lienee.
Missäpäin näin?
100l kirjoitti:
Ihan mustikkaretkien vakoilujen perusteella, aika lailla on ihan vihreänä vielä ja hyvä niin... ehtii vielä kasvaa kiitos kaatosateiden
Aurinkoisilta paikoin saattaa kypsää löytää jo syyskuun alussa. Veikkaan, että viikko pari eteenpäin on itsellä aika aloittaa.
Eli viikko pari tästä päivästä?
Hetken mietin otsikkoa kun luin että: Kypsyvätkö pullukat aiemmin tänä vuonna.
Vierailija kirjoitti:
100l kirjoitti:
Eli viikko pari tästä päivästä?
- - - -
Kyllä, näin arvelisin ja olen varannut vapaatakin siihen kohtaan.
Jyvässeudulla on jo suurin osa kypsiä.
Porin seudulla ei ole kypsiä vielä.
Vierailija kirjoitti:
Joo, bongasin jo ekat myynti-ilmoitukset Turun reko-ryhmästä.
Eilen 25.8.2021 Turun torilla ei kuitenkaan ollut yhtään puolukkaa myynnissä.
Up