Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yököttävä exä!

Vierailija
16.09.2014 |

Erosin hänestä (suureksi onnekseni!!!) reilu neljä vuotta sitten, nyt olen ollut uuden miehen kanssa ja saamassa hänen kanssaan vauvaa. Pienen paikkakunnan kirouksena on kuitenkin se, että eksäni pyörii täällä viikonloppuisin viihtellä, vaikka asuukin uuden naisensa kanssa toisella paikkakunnalla.

Eksän käytös on ollut todella kuvottavaa - hän kun yrittää ihan häpeilemättä iskeä kavereitani ja tällä paikkakunnalla ollessaan elää jotain kaksoiselämäänsä..hän kun on kirkkain silmin väittänyt täällä, että on eronnut uuden naisensa kanssa ja asuu nykyään yksin, mutta todellisuudessa he ovat edelleen yhdessä. Mun tekisi mieli antaa eksälle opetus ja kertoa hänen nykyiselleen ihanan miehensä puuhista, hän kun on autuaan tietämätön siitä, mitä tämän paikkakunnan vierailuilla tapahtuu.

Exäni kun tuntuu luottavan siihen, ettei hänen naisensa tunne täältä ketään, joten miehen puuhat ei hänen korviinsa kantaudu - ja niin näköjään on ollutkin kun jatkanut puuhiaan niin pitkään.

Annanko kuitenkin vain olla? Sääliksi käy se nainen, kun eksä täällä leuhkii olemattomilla rahoillaan, yrittää iskeä muita naisia ja väittää olevansa sinkku, samaan aikaan kun naisensa istuu yksin viikonloput kotona. Minun ristihän tämä ei ole kannettavaksi, mutta.. Äh, en tiedä. Ehkä halusin vaan päästä avautumaan. En voi nyt kuin ihmetellä, mitä olen koskaan nähnyt kyseisessä limanuljaskassa ja olla onnellinen, että pääsin hänestä eroon ja löysin kunnon miehen selkärangattoman lieron tilalle.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eihän se ole sun paikkasi kertoa tälle exän naisystävälle, mutta olisi kyllä ihan kiva, että hänkin tajuaisi millaisen nuljaskan kanssa seurustelee :( 

Vierailija
2/15 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika iso rooli on miehellä, josta olet eronnut vuosia sitten. Teidän suhdehan tavallaan näyttää jatkuvan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä ihan oikeasti jaksaa kiinnostaa tuollaisen kusipään tekemiset. Kerro ihmeessä niin saat mustasukkaisen kusipäisen entisen maineen, joka ei osaa päästä irti menneestä...mutta ethän sinä olekaan päässyt! :D

Vierailija
4/15 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ole tähän asti kiinnostanut hänen elämänsä ja tekemisensä, mutta siinä vaiheessa kun "mies" alkaa röyhkeästi pokailemaan YSTÄVIÄNI, saa hän mut näkemään punaista.

Mustasukkainen mä en todellakaan tuollaisesta hyypiöstä ole, miksi olisin valehtelevasta kusipäästä? :D 

ap

Vierailija
5/15 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä saa röyhkeästi pokailla ketä haluaa, ei kuulu sulle.

Vierailija
6/15 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku tuntematon alkaa pokailemaan sun kavereita, kerrotko sen tuntemattoman ukon vaimolle? Miksi sulla olis yhtään enempää oikeuksia puuttua jonkun tekemisiin, koska se on joskus pannut sua? Jätä eksäs rauhaan. Se saa panna vaikka koko kylää vaikka olis viis vaimoa kotona eikä se kuulu sulle tippaakaan.

Vierailija
7/15 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro nykyiselle, että toivoisit exäsi kasvavan ihmisenä ja ettei ainakaan tulisi pettämään nyxäänsä silmiesi alle. Haluaisit olla muistettu hyvänä exänä ja toivoisit exältä samaa käytöstä. Ei kai hän vain riipu kiinni sinussa ja siksi harrasta näitä kostosuhteina? Sano nyxälle, että toivot hänelle hyvää suhdetta exäsi kanssa tai kenen vain hänen arvoisensa kanssa. Sinä et ole ikinä uhka, mutta muita uhkia näyttäisi olevan. Mene juttelemaan exälle ja sano, että olisi aika ottaa vakavasti suhde nyxään.

Vierailija
8/15 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä puhu kellekkään. Toisten suhteet ja tekemiset ei kuulu sulle senkin sekaantuppaaja. Elä oma elämäsi miten haluat.

Vierailija
9/15 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ähh, minut on nyt ymmärretty väärin. En voi ihan kaikkea tänne tunnistamisen pelossa kirjoittaa, mutta tuo on täyttä V*ttuilua ja ärsyttämistä eksältäni, sillä hän tasan tarkkaan tietää että hänen pokailuyrityksensä kantautuvat minun korviini. Hänen normipokailunsa ei ole minulta mitenkään pois, oli hän varattu tai ei, mutta kun ne niljakkaat yritykset kohdistuvat kavereihini, siinä hän ylittää sen hyvän maun rajan.

Ja jos joku mies minua tulisi pokailemaan esiintyen sinkkuna ja tietäisin että hänellä on kotona vaimo, voisimpa joskus ohimennen vaimolle asiasta kertoakin. Minä haluaisin kyllä tietää jos oma mieheni kulkisi pitkin kyliä yrittäen saada pesää ja valehtelisi olevansa sinkku. Yök.

Vierailija
10/15 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 11:47"]

Mua ei ole tähän asti kiinnostanut hänen elämänsä ja tekemisensä, mutta siinä vaiheessa kun "mies" alkaa röyhkeästi pokailemaan YSTÄVIÄNI, saa hän mut näkemään punaista.

[/quote]

Ystäväsi varmaan osaavat itse pitää huolen itsestään. Vai vahtaatko sä muitakin jotka niitä yrittää iskeä ja soittelet niiden vaimoille? Anna olla.

Vierailija
11/15 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta vähän tuntuu että exä hakee huomiotasi ja yrittää ärsyttää keinolla millä hyvänsä. Ei se hänen parisuhde kuulu sulle, anna olla. Jos kaverisi on viisaita ja oikeita kavereitasi, hekin tajuavat millaisesta tyypistä on kyse. Ymmärrän kyllä ettet halua häntä enää lähipiiriisi edes kaverin miesystävänä.

Vierailija
12/15 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mut eksällä on oikeus pokailla ja panna sun kavereita jos haluaa ja sun kavereilla oikeus vaikka panna sun eksää jos haluaa. Miks sua ärsyttää jos olet miehestä yli päässyt? Eihän sua pitäis tippaakaan enää kiinnostaa mitä se tekee tai ketä panee. Keskity siihen nykyiseen miehees.

Vierailija
13/15 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä pelkää hetkeäkään että kaverini häneen haksahtaisivat. Ollaan porukalla yökötelty sille, mikä alfauros eksäni kuvittelee olevansa, vaikka on todellisuudessa kaukana kunnon miehestä :)

Mua vaan ottaa niin pattiin se, että eksä vajoaa niin alas että yrittää nimenomaan ärsyttää mua näin, kun tasan tarkkaan TIETÄÄ että kaverini kertovat mulle hänen touhuistaan - jotka siis ennen näitä pokailuja eivät ole mua kiinnostaneet. No mutta, ehkä eksän käytös kertoo juurikin siitä, ettei ole onnellinen elämässään ja parisuhteessaan. Säälittää hänen nykyisensä kun ei tiedä mitä selkänsä takana tapahtuu ja hänkin ansaitsisi kunnon miehen ja oikeasti onnellisen parisuhteen, mutta annan asian olla ja olla reagoimatta eksän puuhiin - jotain reaktiota hän mun suunnaltani ehkä odottaakin kun käyttäytyy miten käyttäytyy.

ap

Vierailija
14/15 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ääliö eksä pokas mun hyvän ystävän ja tekivät lapsen ja menivät naimisiinkin. Mutta ei se mun persettä kutita, eikä pitäiskään. Mulla kun ei ole mitään romanttisia tunteita ketään muuta, kun nyksääni kohtaan. Toisten tekemiset ei kuulu mulle. Mitä ikinä tekevätkään.

Vierailija
15/15 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän, ettei eksäni onnistuisi kellistämään yhtäkään mun ystävistäni, vaikka yritys juomientarjoamisilla ja imelillä puheilla onkin kova ollut. Pennosensa heittää vaan hukkaan, mutta ainahan sitä yrittää saa :D 

Pointtini koko jutussa oli se, kuinka epärehellinen niljaska mies voikaan olla, että kirkkain silmin kertoo olevansa eronnut, vaikka on edelleen parisuhteessa.. Ja mua ärsyttääkseen yrittää ystäviäni, kostona olis ollut hyvä kertoa hänen nykyiselleen puuhistaan, mutta saisin ehkä katkeran eksän leiman, mitä en todellakaan oikeasti ole, joten annanpa olla.

Mun asiahan se ei onneksi enää ole ja keskityn kyllä vain nyksääni joka on ihan eri maata eksän kanssa. Taas ONNEKSENI.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi