Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En enää kestä tätä perhe-elämää. Mitä tekisin?

Vierailija
07.08.2014 |

Ei ole mökkiä, ei rahaa lähteä reissuun. Kotona kökin ja ahdistun. Mitä tässä keksis?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde mökille rentoutumaan. Tai tilaa joku kiva matka ja lähde reissuun :) Kyllä noilla eväillä taas jaksaa :)

Hyvää kesän loppua sinullekkin :)

Vierailija
2/23 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 21:32"]Lähde mökille rentoutumaan. Tai tilaa joku kiva matka ja lähde reissuun :) Kyllä noilla eväillä taas jaksaa :)

Hyvää kesän loppua sinullekkin :)

[/quote]

Haa- haa, hyvä vitsi. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutko ihan korvessa vai kaupungissa? Jos kaupungissa, niin lähdet nyt ainakin ulos joka päivä: puistoihin, kirjastoon, kahville ja pikkuretkille jos on edes vähän rahaa. Jos korvessa niin en tiedä, metsään:)?

Vierailija
4/23 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mä siellä kahvilla voi viikkoa istua. Heti jos meen jonnekin niin johan soitetaan perään. Missä sä oot? Koska sä tuut? Saanko sit? Saanko tota? Voiko x tulla meille? Saanko pelata pleikkaa? Loputtomia kysymyksiä ja auta armias jos kiellän lapselta jotain, kolmas maailmansota syttyy. Jos en vastaa, soitetaan sen 20 kertaa.

Joku haluaa multa jotain aina ja koko ajan. Vessassakaan en saa olla rauhassa. Ap

Vierailija
5/23 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovi tapaamisia kavereiden ja sukulaisten kanssa jonnekin mukavaan paikkaan tai kyläilkää. Uikaa, seikkailkaa, käykää katsomassa jotain eläimiä. Hophop ulos, vaikkei aina huvittaisikaan. On paljon mukavampi tylsistyä lasten kanssa joen tms varrella kuin kotona

Vierailija
6/23 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene jollekin kaverillesi tai sukulaiselle pariksi päiväksi. Vaikka viikonlopuksi. Jätät lapset isälleen, oletan että sellainenkin on. Ja laitat pukelimen äänettömälle, ettei ne voi soitella.

Vierailija
7/23 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se todellakin riippuu siintä missä asut, jos läheläl ei ole , esim Korkeasaari yms vastaava paikaa on vaikea keksiä päiväohjelmaa yksinäiselle.

Vierailija
8/23 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 21:45"]No en mä siellä kahvilla voi viikkoa istua. Heti jos meen jonnekin niin johan soitetaan perään. Missä sä oot? Koska sä tuut? Saanko sit? Saanko tota? Voiko x tulla meille? Saanko pelata pleikkaa? Loputtomia kysymyksiä ja auta armias jos kiellän lapselta jotain, kolmas maailmansota syttyy. Jos en vastaa, soitetaan sen 20 kertaa.

Joku haluaa multa jotain aina ja koko ajan. Vessassakaan en saa olla rauhassa. Ap

[/quote]no taitaa ongelma olla jossain muualla kuin mökin puuttumisessa

Vierailija
9/23 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 21:45"]Sovi tapaamisia kavereiden ja sukulaisten kanssa jonnekin mukavaan paikkaan tai kyläilkää. Uikaa, seikkailkaa, käykää katsomassa jotain eläimiä. Hophop ulos, vaikkei aina huvittaisikaan. On paljon mukavampi tylsistyä lasten kanssa joen tms varrella kuin kotona

[/quote]

Ei ole kavereita enkä ole yhteydessä sukulaisiin.

Mä en halua sitä lasta mukaan minnekään kitisemään. Se ei oo sekuntiakaan hiljaa. Vaatii, haluaa ja jos ei saa niin alkaa kauhee sota.

Mies on sit ihan oma lukunsa, toinen kakara. Ap

Vierailija
10/23 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 21:45"]No en mä siellä kahvilla voi viikkoa istua. Heti jos meen jonnekin niin johan soitetaan perään. Missä sä oot? Koska sä tuut? Saanko sit? Saanko tota? Voiko x tulla meille? Saanko pelata pleikkaa? Loputtomia kysymyksiä ja auta armias jos kiellän lapselta jotain, kolmas maailmansota syttyy. Jos en vastaa, soitetaan sen 20 kertaa.

[/quote]

no nyt siis kekaroita vaivaa tekemisen puute. Pleikka pois, kuten myös muut härvelit. Yhdessä tekemään ulos asioita! Uimaan, metsään, mitä vaan. Voit pitää hauskaa yhdessä heidän kanssaan :)

Vierailija
11/23 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelin kiinni vaan. Ei se voi kitistä jos ei saa yhteyttä. Minkälainen vanhempi olet? Uskaltaako lapsesi tehdä jotain ilman lupaa?

Vierailija
12/23 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 21:48"]

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 21:45"]Sovi tapaamisia kavereiden ja sukulaisten kanssa jonnekin mukavaan paikkaan tai kyläilkää. Uikaa, seikkailkaa, käykää katsomassa jotain eläimiä. Hophop ulos, vaikkei aina huvittaisikaan. On paljon mukavampi tylsistyä lasten kanssa joen tms varrella kuin kotona

[/quote]

Ei ole kavereita enkä ole yhteydessä sukulaisiin.

Mä en halua sitä lasta mukaan minnekään kitisemään. Se ei oo sekuntiakaan hiljaa. Vaatii, haluaa ja jos ei saa niin alkaa kauhee sota.

Mies on sit ihan oma lukunsa, toinen kakara. Ap

[/quote]

No, ehkä ongelmana ei sitten olekaan mökin ja matkan puute. Oletan että samat "kitisijät" olisivat sielläkin sua häiritsemässä.....

Vierailija
13/23 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtekää mustikkaan

Vierailija
14/23 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla ikuinen kitisijä itsekin? Kun ei ole kavereita ja välit poikki sukulaisiin.

Vierailija
15/23 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtekää mustikkaan, saatte vitamiineja talven synkkyyteen. Ja suosittelen aloittamaan kalanmaksakapselit kans.

Vierailija
16/23 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat nyt vähän liioitella tilannetta? Kyllä tekemistä löytyy, siis ihan ilmaistakin! Tuntuu, että on nyt vain kiinni sinusta itsestäsi ja saamattomuudestasi? Ihan harmittaa sun lapsen puolesta! Ettet osaa järjestää hänelle muutakuin pleikkapelejä.

Vierailija
17/23 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koittakaa ymmärtää etten jaksa PERHE-ELÄMÄÄ. Mä haluun olla yksin mut se ei onnistu millään. En todellakaan halua sitä kitisevää kakaraa ja miestä mukaan minnekään.

Ap

Vierailija
18/23 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 22:07"]

Koittakaa ymmärtää etten jaksa PERHE-ELÄMÄÄ. Mä haluun olla yksin mut se ei onnistu millään. En todellakaan halua sitä kitisevää kakaraa ja miestä mukaan minnekään.

Ap

[/quote]

No voi jestas, kaupastako ne sulle mukaan tarttui ja nyt haluat palauttaa ne? Vakavasti ottaen, itse olet perheen perustanut. Jos nyt päätät ettet enää sitä halua, pitää sitten kuitenkin toimia järkevästi. Jos voimat on loppu menet esim. perheneuvolaan juttelemaan,  pyydät tukiperheen tai kotiapua. Jos miehelle ei voi lasta jättää niin tuskin voit vaan kadota itse roskienvientireissulla. Eli pyydä apua. Ongelma ei ole nyt mökin tai matkan puute.

Vierailija
19/23 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei oo meilläkään mökkiä eikä rahaa sen kummemmin. Kuitenki kiva kesä ollu, lasten kans uitu, ulkoiltu, käyty piknikillä ym. Halpoja/ilmaisia juttuja. Ei lapset oo kitissy paljon mitään, nauttineet minun kanssani yhteisestä ajasta. Sulla on nyt joku ongelma, ota hatkat pariks päiväks jos helpottaa ja JÄRJESTÄ lapselles ohjelmaa,kai se nyt vinkuu jos ei ole MITÄÄN tekemistä, kyllä muakin v*tuttais. Sinä olet aikuinen, älä vingu, lapsella on siihen vielä oikeus.

Vierailija
20/23 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika ja anna lapses huostaan. Olet vapaa kuin taivaanlintu!