Painoindeksisi ja ikäsi, oletko tyytyväinen itseesi
Painoindeksi 24.75
ikä 45
Tyytyväinen olen. Tarkoitus on kyllä laihduttaa edelleen 4 kg ja painoindeksi olisi silloin 23.12
Kommentit (41)
Bmi 21, ikä 25. Sanotaanko näin, että en ole täysin epätyytyväinen. Mutta kyllähän mä haluaisin vähän hoikempi olla, en kuitenkaan tee siitä elämän suurinta asiaa.
40 vuotta, painoindeksi kai jotain 23. Olen keränyt viitisen kiloa laardia nuoruuteen nähden, joten lantiolla on vähän enemmän massaa. Mutta vaatteet oikein valitsemalla se ei haittaa. Alasti ollessani kyllä tyytymättömyyttä on. Olen jo tekemässä asialle jotain, olen aloittanut liikuntaharrastuksen ja vähentänyt reilusti sokerin syöntiä, tavoitteena ei niinkään laihtuminen vaan ryhdikkäämpi ja terveempi olemus. Saattaahan tuossa muutama kilokin karista. Rasvaprosentit eivät minua kiinnosta.
54v, bmi 23,5. Kilon voisin pudottaa vielä. En ole ylittänyt bmi 25 edes raskausaikoina.
Mulla on ikäisekseni hyvä kroppa, kehtaan kulkea bikineissä rannalla vielä. Ja toisin kuin nro 2, mulle kyllä merkitsee jotain se että olen säilynyt normaalipainoisena näinkin pitkään. Lähinnä sitä että huolehdin yhä itsestäni ja arvostan sitä että olen hyvässä kunnossa, pystyn itse vaikuttamaan hyvinvointiini enkä anna periksi tässäkään asiassa.
41 v, BMI 30. Olen tyytyväinen itseeni, painoni voisi olla alempikin, muttei se syö omanarvontuntoani. Aika monella muulla mittarilla olen muita parempiosainen.
Ikä 39, painoindeksi ehkä 26 (en ole aikoihin käynyt vaa'alla). Olen tyytyväinen itseeni kokonaisuutena muuten, mutta painoa pitäisi saada jokunen kilo pois, niin että pääsisi normaalipainon puolelle. Ei tämä silti itsetuntoani kolauta.
Ikä 36, BMI 20.64. Olen liikunnallinen ja tyytyväinen.
Bmi 15, ikää 24. En ole tyytyväinen, olen sairastanut (nyt jo kroonistunutta) anoreksiaa yli kymmenen vuotta.
Ikä 48, BMI 19.92. Olen tyytyväinen kroppaani.
Ikä 31, BMI 19,5. Olen ihan tyytyväinen :)
Ikä 34, bmi 27-28. Olen tyytyväinen itseeni.
Bmi 23,3, ikä 39. En ole tyytyväinen ja sen takia olenkin 5:2-dieetillä. Vielä 5 kiloa pois. Sitten olen tyytyväinen.
Bmi 23, ikää 33. Vielä muutama kilo, niin olen tavoitepainossani. Vielä pari vuotta sitten bmi 28. Ihanaa siis olla normaalipainoinen äiti- ihminen!
BMI 21, ikää 21. En ole tyytyväinen, 10 kg aion vielä laihduttaa.
21,5 ja en ole tyytyväinen. Paino sinänsä ok mutta läskiä löytyy keskivartalosta.
BMI 22 ja ikää 40 vuotta. Olen tyytyväinen.
BMI 23-24, ikä 27. En ole missään tapauksessa tyytyväinen painooni, muuhun ulkonäköön kyllä.
Ikä 21, painoindeksi 21-22, en ole tyytyväinen. 5kg pois niin olisin :)
Painoindeksi on 17,4, ikä 20 vuotta. Sais olla pari kiloa enemmän painoa.
BMI 18.5, ikää 28 v. Olen vähän löysä ja hontelo, mutta ihan tyytyväinen. Tunnen olevani itselleni ominaisessa painossa.
Painoindeksini ei liity itsetyytyväisyyteeni ollenkaan, eikä muutenkaan kerro terveydestäni kovin paljon, koska se on väestötason tilastollisiin tutkimuksiin, ei yksilöille soveltuva mittari.
T: ravitsemustieteilijä.