Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ihanan höperö Nikhil Emmerdalessa

Vierailija
16.09.2014 |

Nikhil on niin ihanan höpsö isä! Tuo imetyksen seuranta jne. :D voi kun saisi tuollaisen Nikhilin...ulkonäkökin tosi nam. Komistus.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa, että av:lle on alkanut tulla näitä Emmerdale-aloituksia! Olen luullut, että olen ainoa alle 60-vuotias, joka katsoo Emmerdalea. Meinasin hakea jo turvapaikkaa Ruotsista, kun paljastui, että joku turhanpäiväinen Vappu Pimiän kokkiohjelma on viemässä päivän toisen Emmerdale-jakson. :(

Vierailija
22/25 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Cameron selviytyy niin monesta murhasta jäämättä kiinni? Tietääkö kukaan milloin jää kiinni, jos jää ja miten poistuu sarjasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääh, ei jaksaisi sitä Cameronia, hitto jos se vielä noin kauan roikkuu mukana. Surullisin on se Nikhilin ja Gennien kohtalo, ovat niin ihanan söpö pari..

Vierailija
24/25 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 12:12"]Mahtavaa, että av:lle on alkanut tulla näitä Emmerdale-aloituksia! Olen luullut, että olen ainoa alle 60-vuotias, joka katsoo Emmerdalea. Meinasin hakea jo turvapaikkaa Ruotsista, kun paljastui, että joku turhanpäiväinen Vappu Pimiän kokkiohjelma on viemässä päivän toisen Emmerdale-jakson. :(
[/quote]

Hee, oon 40v äiti ja mun tytär 14v. Joka ilta katotaan Emmerdale boksilta. Oon kattonu Emmeä alusta saakka. Kun olin lähdössä synnyttään, palasin eteisestä kun meinasin unohtaa laittaa videot nauhottaan :)

Vierailija
25/25 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 13:23"][quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 13:03"]

Ja voi että, Cainin ja Moiran häät <3

[/quote]

Woooot?!?!?
[/quote]

Joo, minä kanssa olin tuota mieltä kun luin juonipaljastuksia.. Kaikkea muuta kuin ihanaa. :/ John oli yks mun lempihahmoista, joten Cainin ja Moiran juttu kuvotti.