Alaluokkien lisääntymistä tulisi rajoittaa
Yläluokan ihmisillä on kautta aikojen ollut parempi mahdollisuus levitä, koska he ovat pystyneet pitämään lapsensa hengissä nälänhätien sekä sairauksien ohi.
Tämä on pikkuhiljaa johtanut geneettisen materiaalin paranemiseen, toisinsanoen ihmiskunnan viisastumiseen.
Viimeisen sadan vuoden aikana tilanne on kääntynyt päälaelleen, yläluokka pitää huolta alempien jälkeläisistä ja samaan aikaan lisääntyvät itse huomattavasti aiempaa vähemmän.
Nykyisin eniten lapsia tekevät juopot, pummit sekä muut laiskottelijat ja kun heidän ei itse tarvitse huolehtia elannostaan, heidän geeninsä siirtyvät huonontamaan geeniperimää.
Epäsuotuisista ominaisuuksista tulee luonnon kannalta neutraleeja, koska ne eivät luonnonvalinnassa karsiudu pois ja ympäristö ajaa sekä suo juuri heille ihanteellisimmat lisääntymisedellytykset.
Mutta mitä käy sitten lopulta, kun yhteiskuntaa pystyssä pitävää yläluokkaa on enää jotain 5℅ tai vastaavasti väestöstä? Nykyisellä kehityksellä ei enää muuta suuntaa, kuin sivistyksen ja luovuuden hiipuva elämä.
Ellei sitten seuraavan sadan vuoden aikana tehdä jotain konkreettista, jolla suunta saadaan muutettua. Tämä ei käytännössä tarkoita muuta, kuin lisääntymisen kontrollointia (alaluokkaa hedelmöitetään yläluokan sukusoluilla) tai sitten alaluokan ylläpitämistä pitää vähentää reilusti (sosiaalituet pois, asunnon hankinta omalle vastuulle)
T 35v kahden lapsen äiti
Kommentit (22)
Minusta huolestuttavinta on sen aineksen lisääntyminen joka ei välitä maapallon luonnonvaroista, ei välitä eläimistä eikä toisista ihmisistä. Usein nämä ihmiset välittävät vain rahasta ja itsestään. Se mistä luokista näitä ihmisiä sitten löytyy, niin sen voi jokainen päätellä itse.
Väitän, että juurikin nämä rahan ahneet, oman navan tuijottajat pilaavat elämän maapallolta ennen kun köyhempi aines ehtii kissaa sanoa.
Kyllä niitä minun tietääkseni on aina ollut ne kuusi alaluokkaa. Ei ole lisääntynyt eikä vähentynyt. No ehkä eskariluokat. Sulla taitaa olla ihan omaa tietoa. ;-D