ISIS rekrytoi Suomessa jo koululaisia taistelijoiksi Syyriaan
Kommentit (10)
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 09:32"]
Käyn joka viikko moskeijassa eikä minua ole koskaan yritelty houkutella mukaan isiskseen tai muuhun terroristitoimintaan.
[/quote]
Minäkin tiedän uusnatsin joka ei ole murhannut ketään. Tarkoittaako se natsit eivät murhanneet ketään?
Olen alkanut kallistua sille kannalle, että tervemenoa vain kaikki Suomen muslimit ISIS:in riveihin. Siis sillä ehdolla, että toivottavasti tulee murkulaa niskaan tai kuulaa kalloon sen verran, että jäätte sinne.
Olisi kaikille parempi.
Mä luin ensin että ISS ja ihmettelin että johan on markkinat :)
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 08:30"]
Mä luin ensin että ISS ja ihmettelin että johan on markkinat :)
[/quote]
Sama asia iss, isis, sol, l&t kaikki haalivat orjia
Mitähän nuo soturit tekevät, kun palaavat takaisin Suomeen? Voi olla, että täälläkin paukkuu ja jytisee oikein kunnolla.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 08:38"]
Mitähän nuo soturit tekevät, kun palaavat takaisin Suomeen? Voi olla, että täälläkin paukkuu ja jytisee oikein kunnolla.
[/quote]
Niin
Käyn joka viikko moskeijassa eikä minua ole koskaan yritelty houkutella mukaan isiskseen tai muuhun terroristitoimintaan.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 09:32"]
[/quote]
Minäkin kävelen aika usein siitä helsingin vanhan ylioppilastalon aukion läpi eikä kukaan ole koskaan koittanut myydä minulle huumeita, joten kaikista päinvastaisista tarinoista huolimatta siellä ei myydä huumeita.
no jopas