Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 170 cm pitkä. Paljonko painoni pitäisi olla jotta olisin "nollakoossa"?

Vierailija
16.09.2014 |

Kertokaapas.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reippaasti alle 50kg. "Nollakokoa" nimitäin ei ole kannattava havitella koska se tarkoitaa että on jo luisunut huomatavasti anoreksian puolelle, edes harvalla mallilla nykyään on tuo "maaginen" nolla koko koska maailma on muuttunut terveenpään suuntaan ja ihmiset eivät halua nähdä luurankoja lavalla muotinäytöksissä.

lähde: http://en.wikipedia.org/wiki/Size_zero

Vierailija
2/47 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

40-50kg?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua aina naurattaa kun joku käyttää Wikipediaa lähteenä :D se ei todellakaan kerro mistään jos Wikipediassa lukee jotain. Sinne käy normitallaajat kirjottelemassa "tietoaan". Jotkut asiat takuulla pitää paikkansa, mutta kun wikipediaa käyttää lähteenä, on sama kuin ei käyttäisi lähdettä ollenkaan ja kirjottaisi mutu-tietoa.

Vierailija
4/47 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi että Wikipedian luotettavuutta on tutkittu, ja pärjää hyvin maailman arvostetuimmalle tietosanakirjalle, Encyclopedia Britannicalle.

Vierailija
5/47 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tahtoo, löytää kyllä ne lähteet joista wikiin on kaivettu tiedot ihan sieltä sivun alaosasta. Varmaan kaikissa artikkeleissa ei asianmukaisia lähteitä ole, mutta näin niillä sivuilla joita itse olen katsellut.

Vierailija
6/47 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ruumiinrakenteestasi. Todennäköisesti jotain 45-48 kg.

Vierailija
7/47 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 07:51"]Mua aina naurattaa kun joku käyttää Wikipediaa lähteenä :D se ei todellakaan kerro mistään jos Wikipediassa lukee jotain. Sinne käy normitallaajat kirjottelemassa "tietoaan". Jotkut asiat takuulla pitää paikkansa, mutta kun wikipediaa käyttää lähteenä, on sama kuin ei käyttäisi lähdettä ollenkaan ja kirjottaisi mutu-tietoa.
[/quote]
Voi että, sulla tais just olla äikässä lähdekriittisyyden tunti? :) oot varmaan huomannut että sinnekin kyllä kirjataan lähteet mistä tieto on kaivettu, ei ne sinne tyhjästä ilmestyi vaikka onkin kaikille vapaasti täydennettävä.

Vierailija
8/47 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 170 cm ja siro, painan 53 kg. Joskus painoin alle 50 ja olib aika järkyttävä näky.

Vierailija
9/47 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luustosi ei kapene yhtään vaikka painaisit kaksikymmentä kiloa.

Vierailija
10/47 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan liian vähän ollaksesi terve, kaunis ja hyvinvoiva. 

Vierailija
11/47 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoindeksin mukaan 170 pituisen normaali paino on 53-72kiloa. Alle 49 menevä paino on jo painoindeksin mukaan merkittävä alipaino.

Vierailija
12/47 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin noin 50 kiloa tai hieman alle.

Vierailija
13/47 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranen aika, miten laihoja ihmisten pitäisi olla???! Itse olen 170 ja nuorempana painoin hoikimmillani 59.. Olin melkein pelkkää luuta ja nahkaa! Ainoastaan reisissä oli vähän lihasta.. Jos tosta olisi vielä otettu 10 kiloa pois, olisin ollut jo anorektinen ja lihaksia ei olisi ollut sitä vähääkään! :(

Vierailija
14/47 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla ettet pääse nollakokoon mitenkään. Keskivertoihmisellä pelkkä luusto on leveämpi. Nollakokoisella aikuisella pitää olla luonnostaan siro ruumiinrakenne, ja lisäksi pitää olla anorektisen laiha. 

Vierailija
15/47 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 09:08"]

Voi olla ettet pääse nollakokoon mitenkään. Keskivertoihmisellä pelkkä luusto on leveämpi. Nollakokoisella aikuisella pitää olla luonnostaan siro ruumiinrakenne, ja lisäksi pitää olla anorektisen laiha. 

[/quote]

Näin juuri. Minä painoin teininä vain 45 kg, mutta silti en mahtunut läheskään nollakokoon, koska lantion luut ja hartiat on liian leveät että mahtuisin. 

Vierailija
16/47 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kokoa vastaa nollakoko, onko se noin 34? Itse mahtuisin siihen noin 50-54 -kiloisena, olen sirorakenteinen. Tuo on minulle ihan ihannepaino.

Vierailija
17/47 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit aloittaa vaikka poistattamalla rintasi, pari kylkiluuta ja aivosi. Tai aloita mielummin aivoista niin nuo loput eivät enää haittaa. Voit myös mennä jonnekin kehitysmaahan jossa on paljon nälkäkuolemaa ja mennä paikallisen köyhän miehen kanssa naimisiin, kaiken omaisuutesi toki lahjoitat pois niin ei ole rahaa ruokaan, nollakoossa olet noin vuorokausi ennen kuolemaasi, viimeistään pari päivää kuolemasi jälkeen.

Vierailija
18/47 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 09:13"]

Mitä kokoa vastaa nollakoko, onko se noin 34? Itse mahtuisin siihen noin 50-54 -kiloisena, olen sirorakenteinen. Tuo on minulle ihan ihannepaino.

[/quote]

Vastaa kokoa 32.

Vierailija
19/47 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkän on yleensä vaikeampi mahtua nollakokoon, joskus mahdotonta. Victoria Beckham on nollakokoa. Pituudesta en tiedä, mutta hyvin hyvin laiha, mutta hänellä luustokin sen mahdollistaa. Malleilla ei saa olla leveää lantiota, leveä luusto ei mahdu nollakokoon. Veikkaisin että alkaa neljällä näiden pitkien paino nollakoossa. Kaverini joskus yläasteella oli 170 ja 50 kg ja vaikka oli laiha, litteä vatsa, ei jän ollut nollakoossa. Tosin hänellä myäs leveä lantio, mutta ei luusto paljon painoa nosta. Joku 45 kuulostaisi oikealta. 

Nicole ritchie on taas ihan hyvä esimerkki lyhyestä nollakokoisesta. Paino oli joskus 338kg, tällöin oli nollakokoinen.

Vierailija
20/47 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 172 cm ja 60kg ja näytän todella hoikalta. Olen siis siro enkä näytä isolta (vaan pikkasen pyöreältä) naiselta edes 75 kiloisena. Luusto, luusto, luusto, nilkat, sääret, hartiat jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä