Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisin halunnut edes yhden lapsen mutta kamppailin koko nuoruusiän masennuksen kanssa

Vierailija
20.08.2021 |

En juuri tavannut ihmisiä ja pysyttelin kotona vuosia. Nyt lähestyn 40 vuotta enkä halua enää tässä iässä tehdä lasta koska olen liian vanha. Miesystävää minulla ei ole koskaan ollut. Masentaa hieman.Tukea?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehtisit kyllä vielä vauvan pyöräyttää, mutta onhan se hankalaa ilman miestä…

Vierailija
2/9 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko parantunut masennuksesta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mennä äkkiä kunnalliselle hoitoon ja tehdä se lapsi, jos mahdollista. 40, kun tulee täyteen joudut yksityiselle ja se on todella kallista.

Vierailija
4/9 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko parantunut masennuksesta?

En täysin

Vierailija
5/9 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi ilman jos muutenkin on vaikeaa, hirveä vastuu ja huoli koko loppuelämän suunnilleen. En tajua ihmisiä jotka uskaltavat tehdä lapsia. Mieti jos sun lapsesta kasvaisi samanlainen masentunut, epäonninen ihmisraunio...

Vierailija
6/9 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut ikäni masentunut, käynyt 3 vuotta Kelan tukemassa terapiassa.

En kuitenkaan pidä itseäni ihmisrauniona. Yksi ihana lapsi on, hänet sain lähes 40-vuotiaana, eikä hän vaikuta kovin epäonniselta.

Vierailija
7/9 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mikään pakko lisääntyä itse. Voit vaikka ryhtyä tukiperheeksi, perhepäivähoitajaksi, adoptoida, lastenhoitajaksi ym... ELämään saa merkitystä paljon muillakin tavoilla kuin pyöräyttää oma kersa.

Vierailija
8/9 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi ettet lisäänny. Todennäköisesti siirtäisit vaan sen masennuksen lapseesi. 

Vierailija
9/9 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko valmis antamaan miltei koko aikasi toiselle ihmiselle. Lapsi antaa, mutta myös ottaa. Onko toimeentulosi turvattu? Mulla siis lapsia ja olen yh ja monesta olen joutunut luopumaan, ihanat lapset, mutta rankkaa on ollut.