Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neuroleptien lopetuksen jälkeen....

Vierailija
01.08.2025 |

Kauanko kesti, että pääsitte normaalipainoon?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä laitetaan keho niin sekaisin, että voi mennä vuosia palautua normaaliksi.

Vierailija
2/12 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetuksen jälkeen ei mennyt kuin pari viikkoa niin olin taas psykoosissa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetuksen jälkeen ei mennyt kuin pari viikkoa niin olin taas psykoosissa. 

Älä nyt psykiatri/hoitaja viitsi provota.

Vierailija
4/12 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan aloittanut. Vaihdoin kaupunkia. Psykiatsi seurasi mukana, mutta häipyi muutaman kuukauden kuluessa.

Vierailija
5/12 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla meni kolme vuotta. Se ei tapahtunut itsestään. Jouduin tekemään paljon työtä asian eteen. Sain kuitenkin tulosta, koska suoliston mikrobisto pääsi elpymään lääkityksen jälkeen syömällä paljon kuitua ja maitohappobakteereita. Lääke lihottaa sen vuoksi, että se muuttaa suoliston mikrobiston lihomista suosivaksi.

Silloin ruoasta ja juomasta saa puristettua noin 15-20% enemmän energiaa kuin saisi ilman lääkitystä. Antibioottien syöminen ja hyvien suolistobakteerien kuoleminen lihottaa samalla mekanismilla. Sen vuoksi monet lapsuudessaan paljon antibiootteja saaneet ovat vielä aikuisenakin alttiimpia lihomaan kuin terveenä pysyneet.

Lapsilla vielä muodostuu enemmän rasvasoluja ja niitä ei voi poistaa millään laihdutuskuurilla. Ikävä kyllä, laki ei salli apteekin henkilökunnan mainostaa antibiootteja ostaville maitohappobakteereita ja saccharomyces boulardii-valmisteita, mikäli asiakas ei itse tajua kysyä niitä. Silloinkin saa kertoa vain, että niillä ehkäistään antibioottiripulia. Niitähän pitää jatkaa kuituun yhdistettynä vielä kuukausi antibioottikuurin jälkeenkin.

Vierailija
6/12 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalassa poistivat neuroleptit kerralla ja antoivat toisenlaisen lääkkeen tilalle. Paino on pysynyt normaalissa lukemissa.

Vierailija
7/12 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narkeilla on narkkien ongelmat

Vierailija
8/12 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narkeilla on narkkien ongelmat

Haha sä todella luuhaat jankuttamassa samoja aivovammaisia juttuja täällä jopa kesällä 😆 Jopa aamusta iltaan? Käy nyt edes uimassa, tai jotain

Vierailija
9/12 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla meni kolme vuotta. Se ei tapahtunut itsestään. Jouduin tekemään paljon työtä asian eteen. Sain kuitenkin tulosta, koska suoliston mikrobisto pääsi elpymään lääkityksen jälkeen syömällä paljon kuitua ja maitohappobakteereita. Lääke lihottaa sen vuoksi, että se muuttaa suoliston mikrobiston lihomista suosivaksi.

Silloin ruoasta ja juomasta saa puristettua noin 15-20% enemmän energiaa kuin saisi ilman lääkitystä. Antibioottien syöminen ja hyvien suolistobakteerien kuoleminen lihottaa samalla mekanismilla. Sen vuoksi monet lapsuudessaan paljon antibiootteja saaneet ovat vielä aikuisenakin alttiimpia lihomaan kuin terveenä pysyneet.

Lapsilla vielä muodostuu enemmän rasvasoluja ja niitä ei voi poistaa millään laihdutuskuurilla. Ikävä kyllä, laki ei salli apteekin henkilökunnan mainostaa antibiootteja ostaville maitohappobakteereita ja saccharomyces boulardii-valmisteita, mikäli asiakas ei itse tajua kysyä niitä. Silloinkin saa ke

Tuskalliset kolme vuotta ennenkuin elimistö uusiutuu normaaliksi. En enää ikinä aloita noita myrkkyjä.

Vierailija
10/12 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin viimeisistäkin neurolepteistä eroon keväällä ja paino on tippunut 7 kg. Ja on lähtenyt lähes itsestään. Mitään suurta ylipainoa ei kertynyt joten en edes ihan vauhkona yritä laihduttaa.

Vierailija
11/12 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni vuosi ,

Vierailija
12/12 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnilleen vuosi siinä menee, vaikka kiloja olisi 30-40 ylimääräistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi