Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pahin kännimokasi?

Vierailija
20.08.2021 |

Kerro!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kysyin joltakin muijalta että mennäänkö panemaan? Ei menty.

M30

Vierailija
2/17 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin poikien kanssa viihteellä perjantaina ja oli aika monta vodka-redbullia mennyt kun keksittiin varata aamuksi lento ja hotellit Amsterdamista. Sovittiin että saikutetaan töistä ma-ti. 

Herättiin hirveässä krapulassa klo 12, kun lento oli lähtenyt 9:50. Kukaan ei muistanut edes tuota Amsterdamin hommaa, ennenkuin joku oli katsonut verkkopankkia että tonni melkeen mennyt per nokka.

No siinä oli hyvät oppirahat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oltiin poikien kanssa viihteellä perjantaina ja oli aika monta vodka-redbullia mennyt kun keksittiin varata aamuksi lento ja hotellit Amsterdamista. Sovittiin että saikutetaan töistä ma-ti. 

Herättiin hirveässä krapulassa klo 12, kun lento oli lähtenyt 9:50. Kukaan ei muistanut edes tuota Amsterdamin hommaa, ennenkuin joku oli katsonut verkkopankkia että tonni melkeen mennyt per nokka.

No siinä oli hyvät oppirahat.

:FD

Vierailija
4/17 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, oon kertonu täst youtubessaki mut pahin taitaa olla se kun heittelin milliklubin portsaria hesburgerin juustohampurilaisilla ja jouduin putkaan xD ja heittelin siis siks koska se käpälöi mun frendiä

Vierailija
5/17 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran melkein lähdin tuntemattoman kiihkeän miehen mukaan baarista. Tai lähdinkin, mutta palasin takaisin 100 metrin päästä mukamas hakemaan unohtamaani huivia ja karkasin toista reittiä kotiin :) Ei tullut sitä elämäni ensimmäistä yhden yön suhdetta sitten kuitenkaan 

Olin ihan possukännissä, vastaavassa tilassa olen kaatunut pyörällä ja rikkonut sekä pyörän, silmälasini että vaatteeni

Vierailija
6/17 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan se, että kun olin tulossa Helsingistä junalla kotiin Tampereelle aamuyöllä tuhannen päissäni, niin puolessa välissä matkaa jäin pois kun luulin olevani perillä, ja sitten lähdin takaisinpäin menevään junaan ja sitten seikkailin Helsingissä aamuun asti luullen että olen Tampereella

Vierailija
7/17 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska lukea absolutistina, miten aivottomia olette - itseasiassa täysiä seko päitä.

Vierailija
8/17 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
9/17 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kännissä kirjoitellut varattujen miesten kanssa somessa. Ja yhden varatun työkaverin kanssa pussannut baarissa, mutta hän teki aloitteen, heh. Itse kyllä hetken nautiskeltuani työnsin hänet pois ja sanoin soo soo. 

Selvinpäin en olisi tehnyt kumpaakaan. Kadutti nuokin ihan vietävästi. 

Vierailija
10/17 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista

Vierailija
11/17 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
12/17 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
13/17 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksensin parhaan kaverini häissä anoppini käsilaukkuun, kirkossa

Vierailija
14/17 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Olen mennyt takapihan ovesta väärää kämppään ja ihmetellyt kuka hemmetti on siirtänyt mun kaikkia kamoja. Ovi oli kiinni, muttei lukossa ja sattumalta ekana näkyi saman näköinen sohva kuin itsellä samassa paikassa. Onneksi oli tuttu naapuri, joka ymmärsi tilanteen, vaikka tulikin metallinen putki kädessä tervehtimään.

- Unohdin, että puolison äiti oli kyläilemässä ja nukkui sängyssämme ja me vuodesohvalla. Tulin kotiin ja ehdin kömpiä omaan sänkyyn peiton alle, kunnes havahduin huutoon.

- Joku oli oksentanut pari kymmentä metriä baarista rakennuksen seinälle ja näin siinä oksennuksessa jonkin tutun maalauksen, mutta en millään muistanut mikä se on. Koitin saada lähimmän baarin poken mukaan kattomaan ja kertomaan mulle mikä maalaus oli kyseessä varmaan joku 20 minuuttia. En päässyt sinä iltana siihen baariin sisään, mutta jatkossa poke on tunnistanut minut ja kutsunut picassoksi. Ei tarvitse näyttää papereita.

- Näin exän baarissa ja moikkasin sitä nykyisen nimellä. Se suuttui. Menin nykyisen luoksi ja kutsuin sitä vahingossa exän nimellä. Sekin suuttui.

- Tilasin baarissa kaikille juoman vahingossa. Olin katsonut jotain brittiläistä sarjaa ja kaverille heitin läpällä, että maksan kaikille kierroksen samala kun olin tiskillä. Baarimikko otti sen todesta ja kirjasi seuraavat juomat mitä ihmiset tilasivat. Onneksi paikalla ei ollut paljon ihmisiä ja kaikki ottivat vain olutta, joten lasku ei ollut muutamaa kymppiä enempää.

- Varastin polkupyörän. Poljin sillä kotiin. Seuraavana päivänä morkkis ja lähdin taluttamaan sitä takaisin sinne mistä otinkin. Sattumalta siinä paikan pihalla oli työpaikkani pomo räyhäämässä jollekkin poloiselle ja näki minut pyörän kanssa. Hän kysyi mistä sain tuon pyörän ja vastasin, että löysin pihan läheltä ja olen viemässä sitä poliisiasemalle. Hän kertoi, että häneltä oli joku yöllä tai aamulla varastanut tuon pyörän häneltä. Annoin takaisin, sain löytöpalkkion ja töissä oli kahvi sekä pulla jo maksettu nimiini.

- Poltin pienen rakennuksen. En avaa enempää.

- Yritin flirttailla molemmille poliiseille, jotka olivat viemässä minua putkaan. He olivat eri sukupuolta keskenään. Kumpikaan ei tullut putkaan lämmittämään minua.

- Kävelin nuorempana toiselle paikka kunnalle, koska luulin oikesevani, jos seuraan suurinta tietä. En itsekkään muista logiikkaa takana.

Vierailija
15/17 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa on ollut halvaantuminen lähellä tiputtuani korkealta. Todella epämukavaa edes ajatella niitä aikoja.

Vierailija
16/17 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussin naapurin isotissi-Tiinaa, eikä ollut edes viimeinen kerta.

Vierailija
17/17 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari kertaa on ollut halvaantuminen lähellä tiputtuani korkealta. Todella epämukavaa edes ajatella niitä aikoja.

Mulla kans. Istuin yksin kalliolla kuuntelemassa musiikkia. CD-soittimestani soi todella koskettava biisi ja oli pakko sulkea silmät samalla kuin kuuntelin. Yhtä äkkiä heräsin kesken pudotuksen ja jysähdin maahan. Tasaselle. Alle metrin vasemmalla olisi ollut kivi, joka olisi osuessaan selän alle tehnyt varmasti pysyvän vamman.

Toisella kerralla talvella päätin kävellä kaiteen oikealla puolella pitkin kalliota samalla kun pidin yhdellä kädellä kaiteesta kiinni vasemmalla. Tilanne oli ihan ok, kunnes tulikin rako, missä oli vain lunta päällä ja välissä. Tipahdin, mutta humalasta huolimatta refleksi pelasi sen verran, että sain kaiteen alemmasta putkesta kiinni, etten pudonnut. Siinä olisi ollut useampi metri alas. Luultavasti lumi olisi jonkin verran pehmittänyt, mutta en usko, että se olisi täysin pelastanut. Yhdellä kerralla vastaavassa tilanteessa pelasti jo kerran, mutta pudotus oli paljon pienempi ja niin olin minäkin.