Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä suorastaan saastainen asunto kertoo miehestä?

Vierailija
15.09.2014 |

Tapailemani mies (33-vuotias) vei minut ensimmäistä kertaa asunnolleen. Tilava, valoisa kerrostaloasunto, mutta aivan törkyisen likainen. Lattiasta kattoon täynnä tavaraa. Mutta pahin oli se sotku: lattiat täynnä tahmaisia likaläiskiä, tuskin pesty koskaan. Pöydät myös samanaikaisesti tahmeat ja pölyiset. Vessasta en haluaisi edes kirjoittaa, vieläkin oksettaa. Aivan kauhea, niin likainen pyttyä, lattiaa ja lavuaaria myöten että oksennus oli tulla.

Mies on mukava, mutta tämä sai kyllä nyt miettimään että kykeneekö tuo ollenkaan huolehtimaan itsestään ja esim. hygieniastaan, kun asunto oli siinä kunnossa että siivoaminen veisi varmasti useamman viikon.

Miten reagoisitte moiseen? Ei aikuiselle miehelle oikein kehtaa alkaa oman asuntonsa kunnosta motkottamaankaan.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 01:26"]Itse kävin toissapäivänä erään naisen luona ekaa kertaa. Olen siis mies..

Wc-pönttö täynnä paskarantuja ja muutenkin epäsiisti vessa/suihku. Jääkaappi täynnä homehtunutta ruokaa. Tiskiallas oli sen näköinen ettei sitä ole koskaan pesty ja likaisia astioita riitti. Roskapussi oli niin täynnä ettei ovi mahtunut kiinni ja sopivalla hajulla höystettynä. Lattiat täynnä likaisia vaatteita ja tavaraa, villakoiria riitti.. Todella rähjäisen oloinen asunto.

Meinasi tulla nälkä, kun nainen ominkin sanoin elää melkein pelkällä suklaalla. Siinä sitä sitten banaania ja suklaata järsiessä katseli ympärilleen että tätä en todellakaan halua kumppanikseni!
[/quote]

Sopisi yhden sukulaiseni kuvaukseen :D Työskentelee opiskelujen ohelle siivoojana, ei kuulemma sitten kotona enää jaksa.

Vierailija
2/34 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin ennen samanlainen sottapytty. Mies motkotti, siivottiin yhdessä ja nykyään olen ihan perussiisti siitä lähtien. Kannattaa kokeilla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi totaalinen turn-off. Mielestäni kertoo joko mielenterveysongelmista tai siitä että ei vaan yksinkertaisesti osaa huolehtia itsestään. Ei jatkoon.

Vierailija
4/34 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samanlainen kokemus, kyseessä tosin okt ja mies lähemmäs 50 v. En aluksi ajatellut asiaa sen tarkemmin, mutta ilmenihän niitä elämänhallinnan ongelmia sitten muillakin alueilla. Oli alkoholiongelmaa yms. Ja kukaan, ei kukaan täysjärkinen ihminen ei halua elää paskan keskellä!

Vierailija
5/34 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan ole varattu mies, joka valehtelee sulle! Se hyvänä puolena...

Huono puoli on se saastaisuus. Eli joudut olemaan se "naisen kosketus"... Jos päätät niin.

Vierailija
6/34 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 23:49"]

Mulla samanlainen kokemus, kyseessä tosin okt ja mies lähemmäs 50 v. En aluksi ajatellut asiaa sen tarkemmin, mutta ilmenihän niitä elämänhallinnan ongelmia sitten muillakin alueilla. Oli alkoholiongelmaa yms. Ja kukaan, ei kukaan täysjärkinen ihminen ei halua elää paskan keskellä!

[/quote]

Elämänhallinnan taitoja minäkin aloin väkisinkin epäilemään. En siis voi tarpeeksi korostaa kuinka paljon silkkaa likaa joka paikassa oli. Olin muuten hiljaa, mutta jääkaappia avatessa tuli ihan vahingossa sanottua että et ole tainnut tätä ovea koskaan pestä, kun valkoisen oven reuna oli lähestulkoon musta.

Ihmettelen erittäin suuresti miten mies ei tajunnut siivota, vaikuttaisi nimittäin olevan minusta oikeasti kiinnostunut. Hän on vieläpä käynyt minun asunnollani ja varmasti todennut sen olevan siisti.

-ap

Vierailija
7/34 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ehkä oikeasti nostaisin kissan pöydälle. Voihan asiasta koettaa jutella... ennen kuin lopettaa tapailun.

Vierailija
8/34 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 5 lisää, että onko kuinka kiireinen mies kyseessä? Mikä ammatti? 

Ei varmasti usein vie naisia kämpilleen eli on sulle rehellinen. Mutta ainoastaan sinä tiedät miehen muuten eli ota järki käteen. 

Kysypä mieheltä miksi on niin likaista?

Vierailija
9/34 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, kyllä nyt pitäis varoituskellojen soida ja lujaa. Ei kukaan halua asua noin kuvottavassa kämpässä, jos on siisteyskäsitykset kunnossa ja edes jonkinlainen ote elämään. Jos haluat piiaksi/äidiksi/hoitajaksi miehelle, niin jatka toki suhdetta...

Vierailija
10/34 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 23:52"]

[/quote]

Elämänhallinnan taitoja minäkin aloin väkisinkin epäilemään. En siis voi tarpeeksi korostaa kuinka paljon silkkaa likaa joka paikassa oli. Olin muuten hiljaa, mutta jääkaappia avatessa tuli ihan vahingossa sanottua että et ole tainnut tätä ovea koskaan pestä, kun valkoisen oven reuna oli lähestulkoon musta.

Ihmettelen erittäin suuresti miten mies ei tajunnut siivota, vaikuttaisi nimittäin olevan minusta oikeasti kiinnostunut. Hän on vieläpä käynyt minun asunnollani ja varmasti todennut sen olevan siisti.

-ap

[/quote]

Ihan oikeasti jotkut ihmiset- yleensä miespuoliset- ovat jostain syystä täysin sokeutuneet omalle sotkuisuudelleen. Siinä missä naisen silmä näkee likaa, mustat sormenjäljet, pölyä ym. mies ei havaitse mitään erikoista. Olisikohan taustalla se, että kotona äiti on siivonnut aina jäljet ja siksi miehet eivät edes virittäydy niille taajuuksille. Siisti ihminen taas yleensä siivoaa ja siksi kiinnittää ilmiselvään likaan ja sotkuisuuteen huomionsa.

Vierailija
11/34 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas sinkkunaista neuvotaan naurettavasta syystä hylkäämään miesehdokas.

Samat mammat täällä huutavat yhteiskuntaa apuun kun äidit on väsyneitä, yhteiskunnan pitäisi maksaa,

anoppi / ex ei hoida ja ruoki lapsia halutulla tavalla, naapuri on mulkku jne.

Ne mt-ongelmat löytyy näillä av-mammoilla, johon verrattuna yhden pienen kämpän siivous on pientä.

Kysyitkö edes mahdollista syytä? Kiire? Muuttanut asuntoon juuri jne?

Vierailija
12/34 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 23:56"]

Ei varmasti usein vie naisia kämpilleen eli on sulle rehellinen. Mutta ainoastaan sinä tiedät miehen muuten eli ota järki käteen. 

[/quote]

Rehellinen on, ja kunnollinen mies yleisesti ottaen. Mutta ei kiireinen, ja asunutkin asunnollaan melkein 10 vuotta. Eli ilmeisesti sotkenut vaan koko sen ajan.... Eteisen lattialla oli ainakin parin loskatalven kurat, keittiössä lattian väriä tuskin erotti ruokaroiskeiden alta, ja se vessa, se vessa... En ole bakteerikammoisimpia naisia, mutta sille pytylle en olisi ilman suojaa istunut.

-ap

Vierailija
13/34 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

älkää koettako keksiä syitä saastaselle kämpälle.

miten se jätkä ilkesi viedä sut sinne kämpälle ees, mä häpeäisin silmät päästä jos mun kämppä ois tuommonen läävä.

kerran erehdyin menemään tommosen tyypin läävään-arvatkaa tavattiinko enää sen jälkeen, säälittävksi reppanakis muuttuin mun silmissä.

sinäkin eukko joka kerroit olleesi sottapytty, missähän siivossa te asutte tällä hetkellä miehesi kanssa, olet aika reppana jos miehen pitää sulle neuvoa mitä on elämänhallinta.

Vierailija
14/34 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 00:02"]

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 23:56"]

[/quote]

Rehellinen on, ja kunnollinen mies yleisesti ottaen. Mutta ei kiireinen, ja asunutkin asunnollaan melkein 10 vuotta. Eli ilmeisesti sotkenut vaan koko sen ajan.... Eteisen lattialla oli ainakin parin loskatalven kurat, keittiössä lattian väriä tuskin erotti ruokaroiskeiden alta, ja se vessa, se vessa... En ole bakteerikammoisimpia naisia, mutta sille pytylle en olisi ilman suojaa istunut.

-ap

[/quote]

Voi yök :(

Vaikea kyllä mitään neuvoja antaa. Taitaa olla vanhanaikainen mies, jota joutuisit kodin siisteyteen kouluttamaan. Ehkäpä vei sinut kotiinsa testatakseen reaktiotasi? 

Ole oma itsesi äläkä suostu kotiorjaksi. Jos mies sinut haluaa niin maksaa vaikka siivouksen jos vaadit niin. Älä ryhdy piiaksi.

Nro 5

Vierailija
15/34 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 23:45"]Miten reagoisitte moiseen? Ei aikuiselle miehelle oikein kehtaa alkaa oman asuntonsa kunnosta motkottamaankaan.

[/quote]

No kyllä minä kehtaisin! Tosin dumppaisin tyypin varmaan saman tien, mutta tekisin ainakin selväksi, mistä kiikastaa. Tuollainen kämppä on jo terveysriski. En minä voisi olla intiimissä kanssakäymisessä sellaisen miehen kanssa, jonka pytylle ei voi edes istua. Hyi hitto! Jos ei tuohon ikään mennessä ole oppinut siivoamaan, niin eipä hyvältä vaikuta.

Vierailija
16/34 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 23:52"]

[/quote]

-ap

[/quote]

Jep, ihan samalta kuulostaa kuin toi oma kokemukseni. Kerran siivosi kun sanoin etten voi yksinkertaisesti tulla enää hänen luokseen, kun ei kylpyhuoneessakaan uskaltanut omia tavaroita mihinkaan tasolle laittaa, kun kaikki oli niin likaista. Yyh... vieläkin puistattaa.

Vierailija
17/34 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jatkaisin suhdetta mutta vain jos molemmille sopii, ettei asuta yhdessä.

Vierailija
18/34 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 00:04"]

älkää koettako keksiä syitä saastaselle kämpälle.

miten se jätkä ilkesi viedä sut sinne kämpälle ees, mä häpeäisin silmät päästä jos mun kämppä ois tuommonen läävä.

kerran erehdyin menemään tommosen tyypin läävään-arvatkaa tavattiinko enää sen jälkeen, säälittävksi reppanakis muuttuin mun silmissä.

sinäkin eukko joka kerroit olleesi sottapytty, missähän siivossa te asutte tällä hetkellä miehesi kanssa, olet aika reppana jos miehen pitää sulle neuvoa mitä on elämänhallinta.

[/quote]

No onkos sulla edes miestä, jolle voisit neuvoa mitä on elämänhallinta?

Vierailija
19/34 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli joskus tosi törkynen kämppä. Siis samaa luokkaa kuin ap:n miehen. Olin silloin vaikeasti masentunut ja jaksoin juuri ja juuri nousta sängystä. Nykyisin olen terve ja se näkyy kämpässäkin siisteytenä.

Vierailija
20/34 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 23:45"]Tapailemani mies (33-vuotias) vei minut ensimmäistä kertaa asunnolleen. Tilava, valoisa kerrostaloasunto, mutta aivan törkyisen likainen. Lattiasta kattoon täynnä tavaraa. Mutta pahin oli se sotku: lattiat täynnä tahmaisia likaläiskiä, tuskin pesty koskaan. Pöydät myös samanaikaisesti tahmeat ja pölyiset. Vessasta en haluaisi edes kirjoittaa, vieläkin oksettaa. Aivan kauhea, niin likainen pyttyä, lattiaa ja lavuaaria myöten että oksennus oli tulla.

Mies on mukava, mutta tämä sai kyllä nyt miettimään että kykeneekö tuo ollenkaan huolehtimaan itsestään ja esim. hygieniastaan, kun asunto oli siinä kunnossa että siivoaminen veisi varmasti useamman viikon.

Miten reagoisitte moiseen? Ei aikuiselle miehelle oikein kehtaa alkaa oman asuntonsa kunnosta motkottamaankaan.
[/quote]

JSSAP