Miten suhtautuisit, jos naapurisi toisi teille ylijäämäruokaansa?
siis syömäkelpoista ruokaa, jota on heillä valmistettu liikaa.
Kommentit (13)
Sanoisin, että kiitoksia kovasti mutta emme tarvitse.
Esim. riisipuuron jämiä? ( http://www.vauva.fi/keskustelu/4282163/ketju/mihin_voi_kayttaa_riisipuuron_lopun )
Vähän oudoksuisin, kieltämättä.
Olisi ihanaa, ottaisin tosi mielelläni vastaan ylijäämät :3 t. opiskelija, kuussa jää käteen 40e/kk
Epäilisin hänen haluavan seksiä vastalahjana ja kieltäytyisin ruoasta.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 11:48"]Epäilisin hänen haluavan seksiä vastalahjana ja kieltäytyisin ruoasta.
[/quote]
Jos antajana olis joku vanha mummo? :`D
Olen aina lähtökohtaisesti hieman epäluuloinen muiden kokkauksia kohtaan... Tuskin itse ainakaan söisin, sillä olen tarkalla dieetillä, mistä en halua lipsua. Miten sitten kieltäytyisin kohteliaasti, niin se olisikin hankalampi homma.
Jos ystävällisyyttään tuo, kiittäisin kauniisti.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 11:49"][quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 11:48"]Epäilisin hänen haluavan seksiä vastalahjana ja kieltäytyisin ruoasta.
[/quote]
Jos antajana olis joku vanha mummo? :`D
[/quote]
Naapurini on ikäiseni mies.
Jos olisi hyvää ruokaa niin tottakai ottaisin vastaan. Hyvä ruoka kelpaa aina.
No meillä täällä maalla tehty usein noin, viety ja saatu ruokaa, perunoita, leipomuksia ym. Ilahduttaa kovasti!
Saisin raivarit, en ole mikään helvetin jätemylly! En syö kuin ammattilaisten tai tuttujen valmistamaa ruokaa, en tiedä mikä on jonkun random ihmisen yleinen hygiena taso ja standardit keittiössään.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 11:53"]
Saisin raivarit, en ole mikään helvetin jätemylly! En syö kuin ammattilaisten tai tuttujen valmistamaa ruokaa, en tiedä mikä on jonkun random ihmisen yleinen hygiena taso ja standardit keittiössään.
[/quote]
ammattilaiskokit työntävät teeveessä maistamansa lusikan takaisin soppaan ja nuoleskelevat sormiaan... siinä sitä on hienot standardit...
Söisin ilomielin!!! :-P