Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei te kenellä on kissa tai koira lemmikkinä, niin onko vauvanne/taaperonne syönyt vahingossa lemmikin ruokaa?

Vierailija
20.08.2021 |

Meillä esikoinen konttasi pitkin isovanhempien keittiötä ja söi kissanraksuja lattialta. Ruuat oli kyllä kissoilla eri tasolla ettei vauva niihin käsiksi päässyt.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useastikin.

Vierailija
2/8 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahingossa? Muistan kun itse lapsena söin kissanruokaa ihan tarkoituksella kun vanhempien silmä vältti. Ei ehkä lemppariani mutta koostumus oli kiva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Kissa hotkaisee ruokansa niin nopeasti, ettei siihen kukaan ehdi maistelemaan. Vesikupin on kyllä kaatanut.

Vierailija
4/8 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Vierailija
5/8 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun tietääkseni.

Vierailija
6/8 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta mies yhtenä krapula-aamuna kaatoi lautaselleen vaniljajugurttia ja päälle kissan raksuja, kun se kirjava pahviloota sattui muistuttamaan muropakettia. Oli syönyt puoli lautasellista ennen kuin sitten laittoi silmälasit paikoilleen ja näki tarkemmin muropakettinsa tekstin. Syytti minua tietysti, mutta ei kai nyt aikuisen miehen syömisiä sentään tarvitse vaimon vahtia!

Vierailija
7/8 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On syönyt. Ja myös juonut koiran vesikupista.

Vierailija
8/8 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.  Konttausikäisenä söi aina tilaisuuden tullen kissan märkäruokaa. Tykkää nyt aikuisenakin edelleen kovasti kalasta :D