Kauniit naiset. Onko miestenne exätkin olleet hyvännäköisiä?
Kommentit (28)
yksi on ainakin tosi hirveän ja huolittelemattoman näköinen luonnossa, kaiken lisäksi ylimielinen ja lapsellinen. kuvissa näyttää ihan ok, totuus on toinen..
Miehelläni ei ole ollut yhtään vakavaa juttua ennen mua (aloimme seurustelemaan 16v), mutta säädöt joita hänellä joskus nuorena oli olivat kunnon WT.. :/
En tiedä yhdenillanjutuista, mutta ex-tyttöystävänsä ei. Hän on lyhyt ja roteva ja hänellä on ohuet, usein likaiset hiukset. Kasvotkaan eivät ole kauniit. Koin tästä aikoinaan hieman kriisiäkin, kun mietin, että millainen se miehen naismaku nyt sitten on? Olemme niin kuin yö ja päivä. Enää en asiaa ajattele.
No ei kasvoiltaan kyllä mikään kaunis...
Mun mies oli komea, mä olen edelleen kaunis ja hänkin komea. Olin hänen ekansa, mutta erottiin hänen paskamaisen luonteensa takia. Uusi mieeheni on myös komea, hänellä ei ole ketään.
Haha! Miten jotenkin arvasin näiden vastausten sisällön ennakkoon :D
Mies sanonut minua kauniiksi. Itsekin ihan tyytyväinen....kun tapasin miehen lapsen äidin hätkähdin miten wt hän oli. En sitä tietenkään kenellekkään ole sanonut mutta hämmästyin, koska sisäisesti hän on todella ruma.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 20:15"]Haha! Miten jotenkin arvasin näiden vastausten sisällön ennakkoon :D
[/quote]
Mun mielestä ainakin ihan asiallisia?
Aika outoa, että teillä muilla noin... Minun miehelläni kaksikin todella todella kaunista exää. :)
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 20:15"]
Mun mies oli komea, mä olen edelleen kaunis ja hänkin komea. Olin hänen ekansa, mutta erottiin hänen paskamaisen luonteensa takia. Uusi mieeheni on myös komea, hänellä ei ole ketään.
[/quote]
Uusi miehesi on komea, mut hänellä ei ole ketään? Siis hä? Oletko sä sen kans vai et?
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 20:20"]Aika outoa, että teillä muilla noin... Minun miehelläni kaksikin todella todella kaunista exää. :)
[/quote]
No ei kaikki vaan ole kauniita, minun miehen exät olleet ihan tavallisen näköisiä mutta ilmeisesti jotain muuta mikä heissä kiinnosti.
Ja minun mielestäni hyvä asia ettei ole liian pinnallinen.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 20:20"]Aika outoa, että teillä muilla noin... Minun miehelläni kaksikin todella todella kaunista exää. :)
[/quote]
kuvaile vähän:) miltä näyttävät, että ovat todella todella kauniita?
No ei ole exiä, jokunen säätö, mutta ainakaan ne mistä tiedän ei ole olleet erityisen nättejä. Ihan ok toki. Yksi teiniaikainen juttunsa oli kyllä kovinkin kaunis sellaisella 16-vuotiaan tytön tavalla (ainakin kuvien perusteella). En sitten tiedä millainen on nykyään.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 20:18"]
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 20:15"]Haha! Miten jotenkin arvasin näiden vastausten sisällön ennakkoon :D [/quote] Mun mielestä ainakin ihan asiallisia?
[/quote]
No joo, asiallisia, mutta tarkoitin sitä, että näemmä kaikkien vastanneiden naisten ex-miehet ovat aiemmin seurustelleet vain nykyistä naistaan rumempien kanssa, yhtä vastaajaa lukuunottamatta. Miten onkin niin vaikea myöntää, että miehellä on voinut olla kauniita naisia menneisyydessään. Tai sitten kannattaa ehkä miettiä, onko itse kuitenkaan niin nätti kuin kuvittelee, jos kerran miehen naismaku on mitä on.
Ei tietenkään. Minä olen kaikista kaunein;)
Edellinen "nainen" ennen minua on ollut teinivuosilla 16 v:nä. Ei sellaista voi oikein exäksi laskea enää kymmenen vuoden takaa. Jos mieheni teiniheilansa perään nostalgisesti kaipaisi, pitäisin pedofiilina ja nakkaisin pihalle :D
Edellinen "nainen" ennen minua on ollut teinivuosilla 16 v:nä. Ei sellaista voi oikein exäksi laskea enää kymmenen vuoden takaa. Jos mieheni teiniheilansa perään nostalgisesti kaipaisi, pitäisin pedofiilina ja nakkaisin pihalle :D
Enpä ole kiinnostunut hänen existään, en tunne heistä yhtäkään ja pelkistä kuvista ei oikein voi päätellä mitään.