Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kiitos vaan kaikille!!

Vierailija
07.08.2014 |

Teen monesti tänne hauskoja, järkeviä, mukavia aloituksia, kysymyksiä, mielipidejuttuja (en nimi- ym toisten haukkumis) mutta vain kerran yhteen ketjuun vastasi useampi, sekin katosi yön aikana...:( yleensä ketjuihin vastaa 0-2 ja nekin jotain ilkeää vaikka aloitus olisi esim. Kissa vai koira :( kuitenki noihin turhempiin esim sanko vai sankko ketjuihin vastaa tosi moni? Mikä mun ketjuissa on vikana? Olenko oikeasti tyhmä ja tylsä? Siltä ainakin tuntuu :(..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tänne palstalle enää kukaan tule juttelemaan vakavia.

Vierailija
2/7 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli paha mieli puolestasi :(

*hali*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vastailen mielelläni järkeviin ketjuihin, jos aihe kinnostaa minua. Luultavasti olet tylsä tai meillä on aivan eri kiinnostuksen kohteet. Ehkä puhut vauvoista tai urheilusta?

Vierailija
4/7 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 15:17"]Tuli paha mieli puolestasi :(

*hali*

[/quote]

kiitos paljon <3 näin pienilläkin sanoilla kuten *hali* voi saada toisen iloiseksi ottakaa ihmiset mallia ja yrittäkää edes joskus tehdä toinen iloiseksi! :) ap

Vierailija
5/7 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 15:26"]Minä vastailen mielelläni järkeviin ketjuihin, jos aihe kinnostaa minua. Luultavasti olet tylsä tai meillä on aivan eri kiinnostuksen kohteet. Ehkä puhut vauvoista tai urheilusta?

[/quote]

teen aloituksia kaikenlaisiin aiheisiin liittyen. Eläimet, työ, ihmissuhteet, lapset, kouluttautuminen, urheilu, ruokavalio, sisustus, pukeutuminen ym ym. Luulisi että edes jotain kiinnostaisi mutta ei :( pelkkiä haukkuja suurin osa :( ap

Vierailija
6/7 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 15:30"][quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 15:26"]Minä vastailen mielelläni järkeviin ketjuihin, jos aihe kinnostaa minua. Luultavasti olet tylsä tai meillä on aivan eri kiinnostuksen kohteet. Ehkä puhut vauvoista tai urheilusta?

[/quote]

teen aloituksia kaikenlaisiin aiheisiin liittyen. Eläimet, työ, ihmissuhteet, lapset, kouluttautuminen, urheilu, ruokavalio, sisustus, pukeutuminen ym ym. Luulisi että edes jotain kiinnostaisi mutta ei :( pelkkiä haukkuja suurin osa :( ap

[/quote]

Voi olla, että ketjusi vaan katoavat hyvin äkkiä uusien alle. Linkkaapas pari :) Kiinnostaa nähdä vaihteeksi niitä järkevämpiäkin aloituksia.

Vierailija
7/7 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi toinen keskustelupalsta, niitä riittää. Vaikka johonkin kiinnostuksenkohteeseesi liittyvä. Jos englanti taipuu, niitä löytyy englanniksi ihan hitosti, mutta suomeksikin ihan riittävästi. Suurimpaan osaan on rekisteröidyttävä nimimerkillä, jotta pääsee näkemään kaiken ja osallistumaan, mutta se takaa myös sen, ettet saa mitään vitun huora -tasoisia kommentteja aloitukseesi, ja mahdollistaa asiallisen ja usein innostuneen keskustelun. Ei täällä kannata postata mitään tosissaan, jos ei kestä anonyymien vittuilua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme