Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauniit naiset. Onko miestenne exätkin olleet hyvännäköisiä?

Vierailija
15.09.2014 |

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ainakin minua edeltänyt exä oli/on kai kaunis edelleenkin. Olen ollut mieheni kanssa nyt viisi vuotta, silloin alkuaikoina törmäsimme tähän exään, ja kaunis oli: ruskeat silmät (minulla samoin) vaaleat hiukset (minulla myös :) ) mutta meitä erottaa ainakin pituus, n. 15 cm, sekä exä oli todella hoikka, sellainen hentoinen, minä olen "normaalisti" hoikka. 

Vierailija
22/28 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 20:03"]   
[/quote]

Mun miehellä ei ole exiä, luku me!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 20:49"][quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 20:03"]   
[/quote]

Mun miehellä ei ole exiä, luku me!
[/quote]

Lucky me!!!

Vierailija
24/28 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen ex on tosi nätti ja vielä tosi mukavakin.
Ollaan molemmat pieniä ja siroja mutta hän on puoliksi tummaihoinen ja minä ihan vaaleaverikkö :)
Entisen exä taas oli minua 20kg pulskempi "pubiruusu" joka piikitteli minua aina ikävästi kun törmäsimme usein samoissa illanvietto paikoissa.

Vierailija
25/28 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni eksät ovat jotenkin yllättävän "samantasoisia" kuin itse olen, kun nyt asiaa mietin. Olen hoikka ja nätti, mutta en kuitenkaan mikään aivan tyrmäävän kaunis. Miehen molemmat pitkäaikaset tyttöystävät ovat samalla tavalla hoikkia ja kasvoiltaan kauniin sopusuhtaisia olematta erikoisesti silmiinpistävän tyrmääviä. Enpä ole koskaan ajatellut asiaa.

Vierailija
26/28 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisen mieheni eksä on kaunis, riippuu vähän mistä tykkää :) Eksäni eksä oli todella upean näköinen ja nyksä on sitten upea luonteeltaan.

Vierailija
27/28 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kaunista, toinen tehnyt mallinhommiakin ja sitten yksi ei niin kaunis (ja tämähän on tietysti vain minun mielipide).. Mieheni kiinnittää kyllä huomiota ulkonäköön, mutta se ei mitenkään riitä.

Vierailija
28/28 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ihan varma luonnehtisinko itseäni kauniiksi, mutta usein on sellaiseksi kehuttu ja ihan sievä ainakin olen joten vastaan nyt silti.

Nykyisellä miehellä yksi ex, hän on mielestäni nätti sellaisella naapurintyttömäisellä tavalla. Luulen, että olisi varmaan ihan kauniskin huoliteltuna, nyt ei vaikuta siltä että hirveästi panostaa ulkonäköönsä koska ei esim. meikkaa ja käyttää retkikenkiä ja tuulitakkia arkiasusteina. Eipä sillä, että tarvitsisi välttämättä, mutta kyllähän laittautuminen aina tekee naisesta näyttävämmän. 

Exän ex oli kyllä mielestäni oikeinkin kaunis, näytti hieman Scarlett Johanssonilta, mutta luonteeltaan oli sitten hieman ikävämpi, joten se vähän verotti tuota kauneutta minun silmissäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi