Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenna 1-luokan aloittavaa poikaa jännittää :/

Vierailija
11.08.2008 |

onneksi luokalla on tuttu ystävä eskarista, mutta äidin sydäntäkin riipii:´(

No, lohduttaudun sillä että kyllä tuo lapsi valmis on koulutielle:)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpäin alkoi kunnalliset koulut tänään ja huomenna valtion koulun oppillaa eli norssilaiset aloittaa koulutyön.



Pieni jännitys kuuluu asiaan, tsemppiä pojan koulutaipaleelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän