Lue keskustelun säännöt.
Huomenna 1-luokan aloittavaa poikaa jännittää :/
11.08.2008 |
onneksi luokalla on tuttu ystävä eskarista, mutta äidin sydäntäkin riipii:´(
No, lohduttaudun sillä että kyllä tuo lapsi valmis on koulutielle:)
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Meilläpäin alkoi kunnalliset koulut tänään ja huomenna valtion koulun oppillaa eli norssilaiset aloittaa koulutyön.
Pieni jännitys kuuluu asiaan, tsemppiä pojan koulutaipaleelle.