Työkkäristä piti tänään soittaa mulle, eipä oo kuulunu..
Ilmottauduin vuosi sitten työttömäksi ja kävin siellä kerran juttelee työnhakuun liittyvistä jutuista. Sanottiin, et vuoden päästä uusi yhteydenotto ja korttiin kirjotettu vaan päiväys, ei mitään kellonaikaa tapaamiseen eikä et mun pitäs ottaa yhteyttä, soittaa tms. No katoin sit mollin sivuilta omista tiedoista, et mitähän siellä lukee. No lukee, et työkkäri ottaa 15.9. yhteyttä. Eikä kyllä ole kuulunu mitään.. odottelenko soittoa vielä, vai otanko vaikka huomenna itse yhteyttä, ettei vaan katkea työnhaku ja rahantulo...
Kommentit (23)
Jos ja kun siellä sanotaan että työkkäri ottaa yhteyttä, niin se joko ottaa tai siirtää aikaa eteenpäin. Päivämäärä ei ole tarkka, vaan voivat ottaa yhteyttä jo aiemmin tai sitten myöhemmin. Siellä saattaa olla muutaman (sadan) muunkin tiedoissa sama päivämäärä. Eli sun ei tarvitse olla yhteydessä.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 21:13"]
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 19:24"]
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 19:16"]
No justhan mollin sivuilta katoin, et heidän pitäisi ottaa tänään yhteyttä. Katon huomenna, mitä siellä sitten lukee..vai lukeeko edelleen, et ottavat 15.9. yhteyttä. Mut ehkä ne myöhemmin ottaa, kuten eräs tuossa sanoi. Ettei ole niin päivän päälle. Mut tarkistan huomenna, ettei vaan lue, et ei vastannu puhelimeen, kun tosiaan ei ole soittoa kuulunut. t.ap
[/quote]
LUE tuo suht tuore keskustelu tästä samasta aiheesta. Linkinhän laitoin jo tuolla viestissä numero 2. (En jaksa kirjoittaa samoja asioita yhä uudelleen.)
[/quote]
Katoin ja luin kyllä linkin. Tuo mun vastaus oli nro kutoselle, joka antoi ohjeeksi omista tiedoista katsoa mitä siellä lukee. Minähän avauksessa mainitsin jo katsoneeni ja kerroin, mitä siellä luki. t.ap
[/quote]
Anteeksi, että käsitin väärin.