Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voihan valitus..

Vierailija
15.09.2014 |

Sitä meillä kuullaan. Ja kieriskellään loputtomassa itsesäälissä.
Miehen työpaikalla leijuu lomautusuhka, jota ensisijaisesti pyritään välttämään vähentämällä työtunteja. Ymmärrän että taloudellisesti sen huomaa, mutta olen ihan sinut asian kanssa, karsitaan turhasta.
Mies ei ole. Jatkuva itsesääli ja valitus alkaa ottamaan oikeasti päähän "yhyy kun ei ole rahaa tehdä sitä ja ostaa tätä ja kaverit lähtee reissuun ja minä en pääse..." äsken ärähdin jo pahasti kun en jaksa enää kuunnella. Minä opiskelen ja etsin kyllä samalla töitä. Lapset ovat ihan edullisessa hoidossa (kunnallinen, tulojen mukaan). Mies voi hyvin jatkaa harrastustaan ja ruokakin saadaan kyllä pöytään ja vaatteet jokaisen päälle. Ja laskut maksettua, laitetaan vaikka 2 erään jos ei muuta.
Mutta mihinkään biletyksiin ja peleihin ei rahaa voi nyt laittaa.. Millä saisin tuon valituksen ja itsesäälissä kieriskelyn loppumaan? Samalla loppuisivat nämä turhat riidat..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelen ettei kappalejako toimi :/
Ap

Vierailija
2/3 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutteko vuokralla? Vaiko asuntolainaa taakkana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuntolainaa on. Kuukausierä on passeli ja yhtiövastikekaan ei päätä huimaa. Kuukausierä ollaan sovittu pienentyneiden tulojen mukaan sopivaksi. Ja autolainaa on nää 2 kuukautta maksettavana.
Ap