Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielestäni Mariah Carey on aina ollut ihan ulalla. Esiintyy suunnilleen kelteisillään ja valitsee outoja miehiä

Vierailija
20.08.2021 |

Jäänyt jotenkin lapsen tasolle. Mitä mieltä te olette?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herttinen sentään. Tunnetko henkilön ja olet sen takia hänestä huolissasi? Itse en tunne enkä tiedä, kenestä on kysymys. Ymmärrän huolesi, jos on kysymys lähiomaisesta tai ystävästä. Jos ei ole, niin miksi kyselet muiden mielipiteitä jostakin satunnaisesta ihmisestä?

Mitä mieltä sinä olet Merja Seppi-Salosesta?

Vierailija
2/3 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herttinen sentään. Tunnetko henkilön ja olet sen takia hänestä huolissasi? Itse en tunne enkä tiedä, kenestä on kysymys. Ymmärrän huolesi, jos on kysymys lähiomaisesta tai ystävästä. Jos ei ole, niin miksi kyselet muiden mielipiteitä jostakin satunnaisesta ihmisestä?

Mitä mieltä sinä olet Merja Seppi-Salosesta?

Mariah Carey on ollut julkisuudessa noin 30 vuotta ja olen ollut hänestä tätä mieltä alkuajoista asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikä ole. Kaikista hänen asuvalinnoista en pidä, mutta silti on kyseessä äärimmäisen menestynyt, lahjakas artisti jolla mieletön ääni. Mariah on myös kirjoittanut ja ollut mukana kirjoittamassa valtaosaa biiseistään. Jos olisi ”ihan ulalla” niin tuskin pystyisi näin tekemään ja ottamaan aktiivista roolia levyjen tuotannossa.

Mariah on rikkonaisesta kodista, josta lähti melkein suoraan Tommy Mottolan tiukan kontrollin alle. Se selittänee henkilökohtaisen elämän vaikeuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän