Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihmeen tarra tämä on?

Vierailija
15.09.2014 |

Miehen boksereista löytyi niitä pestessä pieni, vihreä tarran pala, jossa lukee "pene este lago". Mistä ihmeestä se on voinut tulla? Mitä tuo tarkoittaa?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän järven penis, väittää googlen kääntäjä.

Vierailija
2/25 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hittoa? :D Kirjoitin ekaan viestiin väärin, se onkin "pene este lado". Onko tuo pene tosiaan penis? HÄH?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 12:15"]

Mitä hittoa? :D Kirjoitin ekaan viestiin väärin, se onkin "pene este lado". Onko tuo pene tosiaan penis? HÄH?

[/quote]

Se tarkoittaa että "näihin housuihin sopii ainoastaan penis, joka on suuri kuin ladon ovi"

Vierailija
4/25 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, sitten tarkoittaa "tämä puoli heppiin päin."

Vierailija
5/25 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täääh? Mistä se on voinut tulla? Jostain peniksenkehittimestä? :D

ap

Vierailija
6/25 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penis tälle puolelle. Ja eiköhän se niistä boksereista ole tullut, monella valmistajalla on huumoritarroja vaatteissa tai huumorikommentteja vaatteiden "pesulapuissa". 

Vierailija
7/25 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla Fleshligtista!

Vierailija
8/25 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun mies käyttää pumppua?

Vierailija
9/25 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarra on helsingin suurimpien homobileiden juomalippu!!!!!!!!!!!!1

jätä se sika kaappihomo!

Vierailija
10/25 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä espanjalaismies muuten tietäisi miten päin seistä kalsareita jalkaan laittaessaan.

Vierailija
11/25 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarra oli ihan pikkuruinen ja bokserit ikivanhat ja reikäiset eli en usko tarran olleen niissä ostosta asti. Tietääkseni mieheni ei käytä eikä omista peniksenkehitintä eikä Fleshlightia tms. On niin pieni ettei voi olla mikään drinkkilippu, vaikka tuon varmaan kirjoitti joku joka on mielestään tosi vitsikäs.

ap

Vierailija
12/25 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tarranpala joka on vaatteiden mukana kulkeutunut jostakin kotiin ja esim. pyykkikoneen kautta päätynyt miehen boksereihin. Asia käsitelty.

/ketju

Vierailija
13/25 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 12:29"]

Tarra oli ihan pikkuruinen ja bokserit ikivanhat ja reikäiset eli en usko tarran olleen niissä ostosta asti. Tietääkseni mieheni ei käytä eikä omista peniksenkehitintä eikä Fleshlightia tms. On niin pieni ettei voi olla mikään drinkkilippu, vaikka tuon varmaan kirjoitti joku joka on mielestään tosi vitsikäs.

ap

[/quote]

itse olin noissa homobileissä, joissa kaikki olvat kalsarisillaan. tarrat oli tarkoituksella pieniä,

kun ei ollut taskuja, jenki piti niitä kengissä. miten se on miehesi housuihin päätynyt?

sitä sinun pitää kysyä mieheltäsi. mitkään htereobileet ne ei tosiaankaan olleet!!!!!!!!!!!!

Vierailija
14/25 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkin muutkin miehen likapyykkikorista löytyneet vaatteet ja ilmeisesti löysin sen tarran toisen pään miehen sukanpohjasta. Siinä lukee isommalla "PENIS THIS SIDE" ja tarra on kaareva. Vielä puuttuu pieni pala välistä. Näiden kahden tekstin välillä on nuoli alaspäin ja sen espanjankielisen tekstin päällä on vielä yksi sana, oisko "meta". Tarra on siitä kohtaa revennyt.

Vierailija
15/25 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 12:36"]

Tutkin muutkin miehen likapyykkikorista löytyneet vaatteet ja ilmeisesti löysin sen tarran toisen pään miehen sukanpohjasta. Siinä lukee isommalla "PENIS THIS SIDE" ja tarra on kaareva. Vielä puuttuu pieni pala välistä. Näiden kahden tekstin välillä on nuoli alaspäin ja sen espanjankielisen tekstin päällä on vielä yksi sana, oisko "meta". Tarra on siitä kohtaa revennyt.

[/quote]

miehesi on homoseksualisti!

noilla homobileiden drinkkilipuilla oli tarkoitus kertoa kuka on se ottava vastaanpuoli, eli porukka liimasi niitä selkäänsä jos halusi vinkata muille , että haluaa jonkun dippaavan meisseliä omaan suklaayllätykseensä!

Vierailija
16/25 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sun miehellä on ikivanhat, reikäiset bokserit? Käy ostamassa sille uudet.

Vierailija
17/25 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 12:45"]

[/quote]

Miksi mies ei itse ostaisi niitä uusia, ihan vaikka nätisti vinkin jälkeen?

Vingutte että miehet eivät tee mitään itse, mutta olette ostamassa niille kalsaritkin jalkaan?

Vain nainen ymmärtää jonkun logiikan naisen ajattelutavassa, me miehet emme.

Vierailija
18/25 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Golfhousut, 18 reikää.

Vierailija
19/25 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 12:52"][quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 12:45"]

[/quote]

Miksi mies ei itse ostaisi niitä uusia, ihan vaikka nätisti vinkin jälkeen?

Vingutte että miehet eivät tee mitään itse, mutta olette ostamassa niille kalsaritkin jalkaan?

Vain nainen ymmärtää jonkun logiikan naisen ajattelutavassa, me miehet emme.
[/quote]
Minä aivan varmasti kävisin kyllä ostamassa muutamat uudet, ja samalla veisin vanhat ja rikkinäiset roskiin, jos ei itse tajua asiaa. Toisaalta, enpä ole ennen tajunnutkaan olla onnellinen siitä että mieheni osaa tuollaisen asian huolehtia ihan itse.

Vierailija
20/25 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n mies on kaappihomo...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä