Mikä on ensimmäinen ajatuksesi jos ystäväsi kertoo ostaneensa ison talon?
Kateus? Ilo toisen puolesta? Mä ajattelen, että huhhuh, onneksi meillä on pienempi asunto. Ei oo niin paljon siivottavaa ja huollettavaa. Iso talo kauhistuttaisi juuri tuon siivousmäärän takia. :-/
Kommentit (10)
Ensimmäisenä iskisi varmaan huoli siitä, miten kauas ystävä on muuttamassa. Yhdelläkään ystävälläni ei ole varaa ostaa isoa taloa Helsingistä, joten talo olisi jossain kauempana. Ja etäisyys tietysti vaikuttaisi siihen, kuinka usein tavataan.
Olisin onnellinen ja toivoisin saavani mahdollisimman pian kyläkutsun.
Ihanaa, lasten kansssa on ihana asua kun on paljon tilaa. Ja suosittelisin heille hyvää siivousfirmaa, jotka huolehtivat perussiisteydestä.
En tiedä. Riippuu varmaan ystävästä. Kysyisin varmaan että miksi.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 12:11"]
Olisin onnellinen ja toivoisin saavani mahdollisimman pian kyläkutsun.
[/quote]
Tämä.
Onnittelisin ja arvelisin mielessäni, että näinköhän on perheenlisäystä tulossa:) Olen siis nuori, eikä ystäväpiirissäni ole kauheasti vielä lapsia saaneita. Kihlautuneita ja juuri naimisiin menneitä sitäkin enemmän.
Meillä on iso talo ja nopeammin tämä on siivottu kun joku kolmio mikä on lattiasta kattoon täynnä tavaraa.
Eikä panikoida rahasta ollenkaan. .100km helsingistä sai talon sillä hinnalla kun te maksatte niistä 2-3h asunnoista stadissa.
Surullista, että jotkut miettivät vain siivoamista. Jos ihmisellä on rahaa isoon taloon, niin luulisi voivan palkata siivoojankin, jos ei itse siihen hommaan halua ryhtyä.
Olisin iloinen ystäväni puolesta. Hiukan kateellinen vain, jos asunto olisi kaikin tavoin oman makuni mukainen. Ts. voisin olla pikkuruisestakin talosta kateellinen tuosta syystä :).
Että hui nyt se joutuu velkavankeuteen, ja entäs jos se joutuukin työttömäksi, ja voivoi miten se selviää lainan lyhennyksistä, ja voivoi eikö olisi mukavampaa elää ehkä vähän ahtaammin, mutta ettei tarvitsisi panikoida koko ajan rahasta.