Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ostaisitko 64 cm pojalle Reiman 68 vai 74 haalarin

29.08.2006 |

kun tuntuu olevan niin reilua mallia, ostin siis 74 ja nyt kaduttaa kun tuntuu niin isolta. et meniskö vaihtamaan 68, Reiman suklaanruskea minitec haalari. tuskin kävis 68 pieneksi.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tyttö oli nelikuisena 64cm. Kahdeksankuisena 74cm eli minä ostaisin sen isomman koon. Eihän tuon ikäinen vielä liiku pihalla, joten ei haittaa jos on reilu ja toisekseen menee kevääseen saakka eikä ala puristaa vaikka olisi villa vaatetta alla.

Vierailija
2/9 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen oppinut, että haalarit varsinkin pitää koettaa lapsen päällä ja miettiä siihen sitten tarpeellinen määrä villa ym muuta vaatetta väliin. Reima taitaa todellakin olla reilu, kuten Jonathankin ja niissä käy usein se pienempi vaihtoehto. Voisiko kauppa vaihtaa haalarin pienempään? Ota lapsi mukaan ja sovittakaa siellä myyjän kanssa pienempää ja valitkaa sitten sopiva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos poika ei kävele niin ei sillä sitten ole niin väliä. Itse varmaan silti ottaisin isomman vaikka totta et Reimat on isoja mutta niin kasvaa lapsikin tuossa vaiheessa ja kiva et kallis haalari menisi vielä keväänkin ja ehkä jopa seuraavana syksynä.

Sanna

Vierailija
4/9 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyse oli toppahaalarista, et ei varmasti mene ensitalvena...eli ehkä täytyy käydä vaihtamassa puku vielä

Vierailija
5/9 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi ei tuon ikäisenä vielä karsi reilunkokoisesta vaatteesta, mutta liian pieni hiertää aina.

Jokainen tekee päänsä mukaan ja sijoittaa rahansa kuten haluaa. Kuitenkaan en tajua mihin ihmeeseen vaunukansalaiset tarvitsevat Reimatec yms haalareita. ÄP:ssä on makuupussi, haalari ja ohut vanuhaalari. Eikö noilla jo vaunuissa taljan päällä pärjää?

Vierailija
6/9 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä varmaan että menee kuitenkin kevääseen asti, tuon ikäinen kasvaa kuitenkin nopeasti. Ja vaunuissa kuitenkaan se ei haittaa jos on hiukan iso se haalari.

Vierailija
7/9 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

poikahan on siis helmi-maaliskuussa jo 1v ja koko voi olla jo 80.

Tosin se 74 saattaa silloin vielä hyvin mahtua. Nyt alkutalvesta ei tosiaan vielä niin paljon liiku että hieman isommasta koosta olis haittaa.

Ehdottomasti 74 cm.

Vierailija
8/9 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidan pitää tuon haalarin, mietin just että helmikuuhun kun poika on 1 v. on vielä aikaa tosiaan. Poika on kyllä ikäisiään pienempi, siskokin oli vuoden iässä vain 71 cm. mut on poika kasvanut kyllä nopeammin kuin siskonsa.

Vierailija
9/9 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaisin, että pitäisin tuon isomman koon.

Saattaa olla, että toppahaalari tarpeellisempi vasta joulun tienoilla ja sen jälkeen, jolloin 74 koko ei enää olisikaan pojallesi niin kamalan iso. Meillä ainakin kävi niin, että ostin aluksi Reiman 86cm puvun ja lapsi tuntui katoavan puvun uumeniin, mutta parin kuukauden kuluttua ei haalari ollut enää liian iso ollenkaan ja siinä vaiheessa lapsi jo kävelikin itse ja paljon.