Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkään mieheni ihastuneen minua 20 vuotta nuorempaan naiseen :(

Vierailija
15.09.2014 |

Toisin kuin joillain palstan legendoilla, ei minulla ole varsinaisesti mitään nuoria naisia vastaan. Lähiaikoina olen kuitenkin huomannut miehessäni käytöstä mikä on saanut minut vähän huolestuneeksi ja epävarmaksi. Voisitteko mammat auttaa tulkitsemaan että kuvittelenko vain ja onko kyse minun kohdallani vain keski-iän kriisin tuomista harhakuvitelmista joiden kautta peilaan tätä omaa ikäkriisiäni? :(

Homman nimi on siis se että olen huomannut mieheni tuttavalliset välit erään nuoren naisen kanssa joka asuu lähistöllämme. Ensiksi mies oli hyvin kohtelias tätä tuntematonta naista kohtaan, riensi auttamaan ruohonleikkurin kanssa kun tämä naapurimme sen kanssa takkuili. Nykyään mies aina naisen nähdessään juttelee hänelle ja kertoilee tälle puolituntemattomalle naapurille hymy korvissa kuin kyseessä olisi vanhakin tuttu. Ehkä koomisinta oli kun huomasin miehen siirtyneen grillaamaan eri kohtaan pihalla lähemmäs naapurin pihaa missä tämä nainen tietysti oli sillä hetkellä, jutteluetäisyydellä. Muutaman kerran olen ajanut pihaan ja mies on heti lopettanut naiselle juttelun ja tullut luokseni rivakasti. Hän myös aina tervehtii tuota kyseistä naapuria oikein hanakasti ja iloisena. Ennen kuin mies uskaltautui tervehtimään, huomasin kyllä miten mies naapurin ohi mennessä katseli nenä kiinni ikkunassa. 

*Tarinan yksityiskohtia on hieman muuteltu minkä vuoksi se saattaa kuulostaa vähän koomiselta mutta olen oikeasti vähän ihmeissäni ja toivoisin puolueetonta näkökulmaa onko mies ihastunut vai olenko tulossa höperöksi? Mainittakoon ettei mies ole pervo keski-ikäinen juntti joka avoimesti katsoo muita naisia silmät lautasina, vaan kahden kouluikäisen lapsen asiallinen ja hyväkäytöksinen isä. 

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On totta, että ihmiset ihastuvat myös parisuhteessa ollessaan. Jos suhde on kyllin vahva, se kestää platoniset ohi menevät yksipuoliset ihastukset. Varmaa on, ettei naapurin kaunotar katsele miestäsi "sillä silmällä". Miehen käytöksestä päätellen kannattaa huolestua vasta, jos nämä kaksi alkavat välttelemään toisiaan. Silloin on jotain salattavaa meneillään.

Vierailija
22/58 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

selvät ihastuksen merkit. Sinänsä nykyaikana nuoret naiset eivät enää hyppää 20 vuotta vanhemman läsän naapurinsedän kyytiin vain siitä ilosta, että joku mies suo heille huomiota. ovat onneksi itsetuntoisempia nykyään. sinulle tilanne on tietysti kurja. on inhottavaa tajuta, että oma kumppani on ihastunut johonkin muuhun. Ehkä sinun olisi syytä sanoa miehellesi, että hänen liehakoiva käytöksensä naapuria kohtaan tuntuu sinusta pahalta ja olisiko hänestä kiva, jos sinä toimisit samalla tavalla jonkun miespuolisen naapurin kanssa. miehesi voi olla niin tyhmä, että luulee sinua niin tyhmäksi että et huomaa hänen ihastustaan. Niinpä olisi ehkä syytä kertoa hänelle, että kyllä se on tullut huomatuksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 15:38"]

Mihin se ap hävisi?

[/quote] Töihin ja kotia hoitamaan. :)

Mieheni on kyllä komea ja hyvässä kunnossa. Ei siis mikään tyypillinen nelikymppinen. Pukeutuu hyvin ja on aina ollut haluttua kalua naisten keskuudessa. Sen vuoksi olenkin huolissani, vaikka haluaisin luottaa mieheeni joka on aina ollut minua kohtaan reilu ja mukava, ei mikään narsistinen *pää. Mutta hän vaan on aina niin iloinen tuon tytön nähdessään tai hänelle jutellessaan että se tuntuu todella pahalta katsottavalta. ap

Vierailija
24/58 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 12:09"]

Olisko parempi jos miehesi ei riennä luoksesi kun tulet paikalle?

[/quote]

Nää mun viestin alapeukuttajat on niitä jotka näkee miehensä käytöksessä aina moitittavaa. Jos mies jäisi jutulle naapurin kanssa -niin ei seKÄÄN näille kelpaa :)

Vierailija
25/58 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan mies van pitää hänestä? Tosin ei kovin moni mies pidä naisen luonteesta vaan ulkonäöstä, mutta on pieni mahdollisuus, että mies vain viihtyy hänen seurassaan ja siinä se. Varsinkin, jos mies on sosiaalinen.

Vierailija
26/58 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen aina miksi miehistä epäillään aina pahinta. Naisista ei niinkään. Esim. iste olen keski-ikäinen nainen ja meillä on töissä tavattoman söpö uusi nuori miestyöntekijä, jota kyllä tykkään katsella ja jonka kanssa heittää läppää. Ei kukaan silti varmaan ajattele, että himoitsisin hänen kanssaan seksipuuhiin saati suhteeseen. Onpahan vaan symppis ja hauskannäköinen tyyppi ja kiva päivänpiristys. Mutta auta armias jos ikäiseni mies heittäisi samanlaista läppää nuoren kauniin naisen kanssa, kaikki epäilisivät heti jotain seksuaalista heidän välillään, vaikka oikeasti se voisi olla yhtä viatonta...

Vierailija
27/58 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 12:21"]

[/quote]

Erittäin suuri todennäköisyys kuitenkin on, että jos 20 vuotta nuorempi kaunotar näyttää vihreää valoa ja haluaa jotakin tuon miehen kanssa, on mies täysin mulkkunsa vietävissä. Ehkä saattaisi vähän arastella alkuun mutta suurin osa miehistä "tarttuisi tarjoukseen."

[/quote]

Jospa keskityttäisiin nyt ap:n mieheen eikä niihin häntäheikkeihin mitä olet lähikuppilasta puoliväkisin luoksesi kantanut.

[/quote]

Voih, tuo vain on monen miehen luonto, taisi kolahtaa.

Huorienkin suurin asiakasryhmä sattuu yllättäen olemaan keski-ikäiset perheenisukit.

Vierailija
28/58 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvailes vähän sitä ukkoasi: jos se on läski ja läähättävä kaljuuntuva rillipää niin tuskin huolta, että nainen hänestä kiinnostuu. Jos on miehekäs ja supliikki niin saattaa kiinnostuakin. Sitten siinä on kaksi toisistaan kiinnostunutta/ihastunutta, jolloin jotain saattaa tapahtuakin.

Vierailija
29/58 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just noin se alkaa. Miehet on.

Vierailija
30/58 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla ihastunut, mutta tuo 20 vuotta nuorempi nainan ei taatusti ole kiinnostunut isänsä ikäisestä naapurin sedästä. Ellei miehesi ole poikkeuksellisen komea ja/tai rikas ja vaikutusvaltainen.

Vierailija
31/58 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka todennäköistä on että nainen haluaisi edes sänkyyn paljon itseään vanhemman miehen kanssa, avioliitosta puhumattakaan... ehkä haluaisi kerran tanssia, tuskin edes suudella...

Vierailija
32/58 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 12:41"]

Kuvailes vähän sitä ukkoasi: jos se on läski ja läähättävä kaljuuntuva rillipää niin tuskin huolta, että nainen hänestä kiinnostuu. Jos on miehekäs ja supliikki niin saattaa kiinnostuakin. Sitten siinä on kaksi toisistaan kiinnostunutta/ihastunutta, jolloin jotain saattaa tapahtuakin.

[/quote]

Mies perustaisi perheen naapurin tyttären kanssa? Enpä oikein usko!

Vierailija
33/58 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 13:06"]

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 12:41"]

[/quote]

Mies perustaisi perheen naapurin tyttären kanssa? Enpä oikein usko!

[/quote]

Kuka tässä on perheen perustamisesta puhunut? Vai ovatko kaikki pettämään ryhtyvät/puolisonsa toiseen vaihtavat perhette perustelemassa, tuskin.

Vierailija
34/58 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä olisin 20 ja mies 40, tai minä 30 ja mies 50, voisin hyvin jutella ja kaverata tuon vanhemman miehen kanssa ihan vaan koska olen sosiaalinen luonne. Naapurukset voivat jutella. Mutta sinä teet parhaan liikkeen kun juttelet itsekin, sanot iloisesti heippa ja kyselet kuulumisia. Tee tuosta naisesta itsellesi parempi kaveri kuin on miehellesi. Voit olla varma että romanssia siitä ei synny.

Vierailija
35/58 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sitten? Minkä ihminen ihastukselleen voi. Se nuori nainen ei kiinnostu vanhasta ukosta, jos sitä pelkäät.

Vierailija
36/58 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään uutta?

Vierailija
37/58 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 13:20"]

Entä sitten? Minkä ihminen ihastukselleen voi. Se nuori nainen ei kiinnostu vanhasta ukosta, jos sitä pelkäät.

[/quote]

Juuri näin. Mies voi olla ihastunut ja tyttö voi olla imarreltu tämän huomiosta, mutta ei ole kovin todennäköistä että tavallinen keski-ikäinen mies kelpaisi hänelle.

Vierailija
38/58 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 13:54"]Mua hieman kyllä huvittaa nämä kommentit, että 20 vuotta nuorempi nainen ei voisi kiinnostua miehestä. Naiivia ja varmaan teidän puolustelut defenssimekanismia, selväähän on, että kuvio on riski ja jos tosiaan tilaisuus käy niin pettäminen ei ole ongelma eikä mikään. Onhan nää kuviot nähty moneen kertaan jo millaiset miehet ja naiset pettää jos mahdollisuus koittaa.
[/quote]

Tämä perustuu ihan yleiseen elämänkokemukseen. Useimmat meistä ovat olleet nuoria naisia ja tietävät miten nuori nainen ajattelee. Huvittaa ja säälittää vanhat ukot jotka kuvittelevat kaksikymppisen ihastuvan itseensä. Tällä en tarkoita ap: n miestä.

Vierailija
39/58 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuntemat isä-tytär ikäerojen parit on sellaisia, joissa on hyvin vaatimattoman näköinen nuori nainen ja henkisesti epäkypsä keski-ikäinen mies. Molemmat ovat päätyneet suhteeseen huonon itsetunnon vuoksi ja sen takia, että omanikäisistä ei löydy kumppania.

Harvemmin niitä isojen ikäerojen pariskuntia syntyy siten että nainen on kaunis, ellei mies ole tosi varakas.

Vierailija
40/58 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sivu3