Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkään mieheni ihastuneen minua 20 vuotta nuorempaan naiseen :(

Vierailija
15.09.2014 |

Toisin kuin joillain palstan legendoilla, ei minulla ole varsinaisesti mitään nuoria naisia vastaan. Lähiaikoina olen kuitenkin huomannut miehessäni käytöstä mikä on saanut minut vähän huolestuneeksi ja epävarmaksi. Voisitteko mammat auttaa tulkitsemaan että kuvittelenko vain ja onko kyse minun kohdallani vain keski-iän kriisin tuomista harhakuvitelmista joiden kautta peilaan tätä omaa ikäkriisiäni? :(

Homman nimi on siis se että olen huomannut mieheni tuttavalliset välit erään nuoren naisen kanssa joka asuu lähistöllämme. Ensiksi mies oli hyvin kohtelias tätä tuntematonta naista kohtaan, riensi auttamaan ruohonleikkurin kanssa kun tämä naapurimme sen kanssa takkuili. Nykyään mies aina naisen nähdessään juttelee hänelle ja kertoilee tälle puolituntemattomalle naapurille hymy korvissa kuin kyseessä olisi vanhakin tuttu. Ehkä koomisinta oli kun huomasin miehen siirtyneen grillaamaan eri kohtaan pihalla lähemmäs naapurin pihaa missä tämä nainen tietysti oli sillä hetkellä, jutteluetäisyydellä. Muutaman kerran olen ajanut pihaan ja mies on heti lopettanut naiselle juttelun ja tullut luokseni rivakasti. Hän myös aina tervehtii tuota kyseistä naapuria oikein hanakasti ja iloisena. Ennen kuin mies uskaltautui tervehtimään, huomasin kyllä miten mies naapurin ohi mennessä katseli nenä kiinni ikkunassa. 

*Tarinan yksityiskohtia on hieman muuteltu minkä vuoksi se saattaa kuulostaa vähän koomiselta mutta olen oikeasti vähän ihmeissäni ja toivoisin puolueetonta näkökulmaa onko mies ihastunut vai olenko tulossa höperöksi? Mainittakoon ettei mies ole pervo keski-ikäinen juntti joka avoimesti katsoo muita naisia silmät lautasina, vaan kahden kouluikäisen lapsen asiallinen ja hyväkäytöksinen isä. 

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/58 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ap:lla ei ole mitään sanomista enää asiaan. Hän katselee sivusta kun komea ja naisten haluama miehensä tutustuu nuoreen kauniiseen naiseen. Mistä muuten tiedät, ettei näiden välilä ole jo tapahtunut jotain enemmän, jos juoksujalkaa kipitti luoksesi kun näki sinut ym.?

Vierailija
4/58 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole itsekin kiinnostunut tuosta tytöstä, hieman tätimäiseen tyyliin. Rohkaiset etsimään poikakaveria jne.

Miehesi mahdolliset haaveet romuttuu.

Vierailija
5/58 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 17:10"]

Ehkä ap:lla ei ole mitään sanomista enää asiaan. Hän katselee sivusta kun komea ja naisten haluama miehensä tutustuu nuoreen kauniiseen naiseen. Mistä muuten tiedät, ettei näiden välilä ole jo tapahtunut jotain enemmän, jos juoksujalkaa kipitti luoksesi kun näki sinut ym.?

[/quote] En vain usko mitään vielä tapahtuneen. Olen vastikään vähän vaivihkaa heidän kommunikointiaan seurannut ja mies on hermostunut ja yrittää olla todella iloinen. Välit ei siis vaikuta siltä että he vielä kovin läheisiä olisivat toisilleen. ap

Vierailija
6/58 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
7/58 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitystä ap:lta. Törmättiin naapuriin kaupassa ja ei tainnut naapuri meitä huomata, mutta mies selvästi tuijotti naapuria. Ei irstaasti, mutta katsoi pitkään liikkumatta selkeästi katsetta hakien. :( ap

Vierailija
8/58 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikset AP voisi joku kerta sanoa vaikka, että "lopettaisit jo tuon kuolaamisen, ihan hävettää!".. Mutta mutta..Minusta on huolestuttavaa, että "ihastus" on kestänyt vuosia?? Ja, että esim. grillin siirtäminen lähemmäs nuorta naista - hakeutuu naisen seuraan. Jos olisi ohimenevä ihastus, se tuskin vuosia kestäisi ja mieheen voisi luottaa herkemmin, jos ei hakeutumalla hakeutuisi naisen seuraan. Tässä tapauksessa ottaisin asian puheeksi, että kuinka loukkaa kun kuolaa toisen perään. Terv, Kaunis nuori nainen (kyllä, oikeasti kaunis), jollla oli suhde tavalliseen 45-vuotiaaseen mieheen (tosin ei mikään läski ja ruma, mutta tavallinen). Tosin vapaaseen sellaiseen.. Joku vaihe se oli..

Vierailija
9/58 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voihan se olla ihastunut tai viehättynyt siitä naisesta, mutta mitä väliä? Ei se tarkoita että hän koskaan aikoo mitään sen kanssa pelehtiä. Ihastuksia tulee ja menee, mutta kunnon ihminen ei anna niiden rikkoa parisuhdettaan. Itsekin olen ihastunut varmaan ainakin 10 kertaa avioliiton aikana, mutta enpä todellakaan ole antanut ihastuksesta seurata mitään muuta kuin korkeintaan suloisia fantasioita.

Vierailija
10/58 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi ei tervehtisi, tai kohtelisi epäystävällisesti naapurin kaunotarta, kävisin pitämässä puhuttelun erittäin vakavalla äänensävyllä siitä miten naista kuuluu kohdella.   Ilman naapurin kaunotarta, asuntojen arvosta tällä kadulla lähtee helposti se 10-20% samantien.

Vierailija
11/58 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpöä. :)

Vierailija
12/58 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 10:12"]

No voihan se olla ihastunut tai viehättynyt siitä naisesta, mutta mitä väliä? Ei se tarkoita että hän koskaan aikoo mitään sen kanssa pelehtiä. Ihastuksia tulee ja menee, mutta kunnon ihminen ei anna niiden rikkoa parisuhdettaan. Itsekin olen ihastunut varmaan ainakin 10 kertaa avioliiton aikana, mutta enpä todellakaan ole antanut ihastuksesta seurata mitään muuta kuin korkeintaan suloisia fantasioita.

[/quote] Mistä sitä koskaan tietää? En voi vahtia, mutta pelkään. Mies on käyttäytynyt tuolla tavalla jo muutaman vuoden, eli mistään hetken ihastuksesta ei taida olla kyse. ap

Vierailija
13/58 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 11:49"]

[/quote] Mistä sitä koskaan tietää? En voi vahtia, mutta pelkään. Mies on käyttäytynyt tuolla tavalla jo muutaman vuoden, eli mistään hetken ihastuksesta ei taida olla kyse. ap

[/quote]

Etkö sitten luota siihen, että mies pitää parisuhdettaan niin arvossa ja on sen verran periaatteen ihminen ettei lähtisi asialla leikkimään jonkun ihastus-haihatusten takia. Minä luotan omaan mieheeni, tiedän että hän ottaa haudanvakavasti sen kun on papin edessä luvattu että yhdessä ja uskollisina, kunnes kuolema erottaa. 

Eiköhän se ole aika luonnollista että nuori nainen, jos on vielä mukava, kiinnostaa tavalla tai toisella. Ei se kuiteknaan tarkoita että on oman puolisonsa tähän vaihtamassa tai selän takana pettämässä tämän kanssa. 

Vierailija
14/58 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustamaalaa vähän sitä naista miehelles mitkä herättää miehessäs inho reaktiota. esim näikkö naapuin Pirjoa kun sillä oli aivan järkyttävän likanen tukka, veti tupakka tai jotain. Sitten kun on sutinaa. Miehes ei enää juttele pirjolle sun näkösällä ja vahtaa puhelintaan.

Vierailija
15/58 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinua 20-vuotta nuorempi on jo täysi nainen, olet todennäköisesti itse vanha luuska ja väljä kuin kiertopalkinto mopo. Silloin on täysin normaalia, että miehesi vaihtaa sinut nuorempaan.

Vierailija
16/58 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda koko juttu!

Vierailija
17/58 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene itse juttelemaan sille tytölle. Pyydä vaikka lenkkiseurakseen. Kyllä se ukko siitä tokenee.

Vierailija
18/58 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko parempi jos miehesi ei riennä luoksesi kun tulet paikalle?

Vierailija
19/58 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö miten kävi Ville Niinistölle vanhan naisen kanssa?

Se eksyi, kun oli niin väljä.

Vierailija
20/58 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Erittäin suuri todennäköisyys kuitenkin on, että jos 20 vuotta nuorempi kaunotar näyttää vihreää valoa ja haluaa jotakin tuon miehen kanssa, on mies täysin mulkkunsa vietävissä. Ehkä saattaisi vähän arastella alkuun mutta suurin osa miehistä "tarttuisi tarjoukseen."