Kolmekymppinen mies elää kuin teini
Olen avoliitossa ikäiseni miehen kanssa. Esikoinen täyttää kohta vuoden. Olemme molemmat työelämässä (minä toki vielä kotona hetken) ja elämme aika tavallista arkea. Mies opiskelee yliopistossa toista tutkintoaan töidensä ohella. Tästä on tullut hieman kinaa, sillä...
A) Opiskelijabileet ovat miehelle the thing. Oman ikäisten seura ei kiinnosta kovin paljoa, mutta parikymppisten kanssa jaksaa bailata aamuun. On tarkka siitä, ettei parisuhde paljastu somessa, eikä varsinkaan lapsi. Lastaan kyllä rakastaa ja hoitaa hyvin.
B) Opiskelukaverit ovat pääasiassa nuoria naisia, joiden vähäpukeisista tyrkkykuvista tykkäilee Facebookissa ja Instagramissa. Olen joutunut häpeämään tätä useasti, sillä kuvat ovat todella teinimäisiä, luokkaa kireät pakarat paljastavat farkkushortsit ja lyhyt toppi. En ole itsekään mikään tynnyri, mutta pukeudun toki ikäiseni tavalla. Tämä ei tosin taida miellyttää miestäni, sillä hän on useasti pyytänyt minua pukeutumaan juurikin napapaitaan ja lyhyisiin shortseihin, mutta pitänyt aina muistuttaa, että tosiaan olen jo 31.
C) Edellämainittu on johtanut siihen, että seksiä ei juuri ole. Ennen lasta tämä oli jo ongelma. Mies väittää kyllä haluavansa, mutta en koskaan aisti sítä. Omat haluni ovat kadonneet, koska tuntuu etten kelpaa. Olemme puhuneet asioista ja mies on olevinaan aina aidosti pahoillaan, mutta mikään ei ole muuttunut. Minä en tästä enää nuorene.
Kunhan avauduin, mutta saa kommentoida. Voin aloittaa: jätä se sika
Kommentit (39)
Elämän realiteetit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa huonolta. Mikäli teille tulee ero niin luultavasti joku luokkakaveri löytyy kainalosta parin kuukauden sisällä.
Näin juuri. Miehellä ei ole mitään hävittävää, tosin kuin pienen lapsen äidillä.
Jos joku haluaa alkaa leikkiä äitipuolta parikymppisenä opiskelijana, niin siitä vaan kokeilemaan! Itse kokeilin kymmenen vuotta sitten samaa, mahdoinkohan kestää kahtakaan kuukautta, vaikka lapset olivat pääsääntöisesti äidillään eikä isällään.
Ap
Altistaa siis sinut ja lapset bileiden takia?? Olisin jo jättänyt sen sian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa huonolta. Mikäli teille tulee ero niin luultavasti joku luokkakaveri löytyy kainalosta parin kuukauden sisällä.
Näin juuri. Miehellä ei ole mitään hävittävää, tosin kuin pienen lapsen äidillä.
Jos joku haluaa alkaa leikkiä äitipuolta parikymppisenä opiskelijana, niin siitä vaan kokeilemaan! Itse kokeilin kymmenen vuotta sitten samaa, mahdoinkohan kestää kahtakaan kuukautta, vaikka lapset olivat pääsääntöisesti äidillään eikä isällään.
Ap
Jos onnistuu nytkin salaamaan sinut ja lapset, onnistuu kyllä eron jälkeenkin.
No hyi mikä ukko. :S
ps. 31v ei ole ikäloppu pitämään lyhyitä shortseja ja napapaitaa.(jos kroppa on kunnossa! Ja shortseissa toki saa olla sen verran pituutta ettei pakarat näy) Niin mäkin pidän vaikka olen 30v. :D
Vierailija kirjoitti:
ps. 31v ei ole ikäloppu pitämään lyhyitä shortseja ja napapaitaa.(jos kroppa on kunnossa! Ja shortseissa toki saa olla sen verran pituutta ettei pakarat näy) Niin mäkin pidän vaikka olen 30v. :D
Jep. AP mainitsi vähän turhan monta kertaa "olenhan jo 31"
Et kai ole se "36v iäkäs"-trolli?
Vierailija kirjoitti:
On ikäloppu, ellei olla rannalla. Missä näin oikein tuossa iässä pukeudut? Säkkiin ei tarvitse pukeutua, mutta teini ajat on hyvä jättää jo taa! Hyvä kroppakaan ei auta, jos naamasta näkee iän.
Tää on ihan satutädin fantasioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jos onnistuu nytkin salaamaan sinut ja lapset, onnistuu kyllä eron jälkeenkin.
Jos se tekee hänet onnelliseksi, siitä vaan. Pärjään kyllä lapsen kanssa.
Ja toiselle kommentoijalle: laitanko napapaidan töihin vai leikkipuistoon? Vakkariravintolaan en pääsisi tuolla vaatetuksella edes sisään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ikäloppu, ellei olla rannalla. Missä näin oikein tuossa iässä pukeudut? Säkkiin ei tarvitse pukeutua, mutta teini ajat on hyvä jättää jo taa! Hyvä kroppakaan ei auta, jos naamasta näkee iän.
:DDD Naamasta näkee iän.... Joo en oo enää mikään 15v. Mut kuinka vanhan näköisenä sä oikein 30vtä pidät? Kuvitteletko nyt jonkun Aira Samulinin napapaitaan? :D
Tässä iässä on hyvä se, että ei tarvitse välittää muiden mielipiteistä vaan voi pukeutua miten tykkää. <3
Korkeavyötäröiset shortsit (ei mitkään pyllyshortsit) ja crop top on aika perus yhdistelmä.
https://www.ginatricot.com/fi/vaatteet/shortsit/shorts-126109000
https://www.ginatricot.com/fi/vaatteet/shortsit/farkkushortsit/denim-sh…;
https://cdn.cliqueinc.com/posts/287398/cropped-jeans-outfits-287398-159…
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuo kuulostaa siltä että joko pettää tai ainakin tulee pettämään. Tämä siksi että parisuhdeja lapsi ei saa näkyä somessa. Haluaa että nainen näyttää ja pukeutuu kuin teini. Bilettäminen nuorten naisten kanssa.
Kysymys lienee siitä onko miehen moraali jo pettänyt tai sitten se että huolivarko opiskelukaverit miestäsi sänkyynsä. Hänellä on kyllä selvästi yritystä.
Naiset huolii aina pettäjän sänkyynsä. Olen huomannut, että naiset oikein keräilevät näitä varattuja miehiä, ehkä siitä saa jotain itsetunnon kohotusta, kun vie toista naista kuin laski ämpäriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:DDD Naamasta näkee iän.... Joo en oo enää mikään 15v. Mut kuinka vanhan näköisenä sä oikein 30vtä pidät? Kuvitteletko nyt jonkun Aira Samulinin napapaitaan? :D
Tässä iässä on hyvä se, että ei tarvitse välittää muiden mielipiteistä vaan voi pukeutua miten tykkää. <3
Korkeavyötäröiset shortsit (ei mitkään pyllyshortsit) ja crop top on aika perus yhdistelmä.
https://www.ginatricot.com/fi/vaatteet/shortsit/shorts-126109000
https://www.ginatricot.com/fi/vaatteet/shortsit/farkkushortsit/denim-sh…;
https://cdn.cliqueinc.com/posts/287398/cropped-jeans-outfits-287398-159…
En tiedä mihin aiempi kommentoija viittasi, mutta nämä ovat kaukana siitä mitä mieheni kuolaa! Aivan liian peittäviä ja asiallisia. Stringien kuuluu näkyä myös alta ja kokonaisuuden tulee olla puolialaston. Näissä sinun linkeissä kokonaisuudet ovat ihan asiallisia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuo kuulostaa siltä että joko pettää tai ainakin tulee pettämään. Tämä siksi että parisuhdeja lapsi ei saa näkyä somessa. Haluaa että nainen näyttää ja pukeutuu kuin teini. Bilettäminen nuorten naisten kanssa.
Kysymys lienee siitä onko miehen moraali jo pettänyt tai sitten se että huolivarko opiskelukaverit miestäsi sänkyynsä. Hänellä on kyllä selvästi yritystä.
Naiset huolii aina pettäjän sänkyynsä. Olen huomannut, että naiset oikein keräilevät näitä varattuja miehiä, ehkä siitä saa jotain itsetunnon kohotusta, kun vie toista naista kuin laski ämpäriä.
Näinhän se on! Valehtelisin jos väittäisin, etteikö oltaisi kymmenen vuotta sitten kavereiden kanssa pokailtu perheenisiä, jotka mielellään lähtivät parikymppisen matkaan. Suurin osa kuvitteli saavansa suhteen, mutta ei meitä sellainen kiinnostanut. Moraalitonta ja typerää, mutta en osannut silloin ajatella sitä. En syytäkään niitä nuoria naisia, jos mieheeni lankeavat, mutta miehelle voi käydä köpelösti, kun parikymppinen ei sitten haluakaan suhdetta ja se lasten äitikin lähti lätkimään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se on! Valehtelisin jos väittäisin, etteikö oltaisi kymmenen vuotta sitten kavereiden kanssa pokailtu perheenisiä, jotka mielellään lähtivät parikymppisen matkaan. Suurin osa kuvitteli saavansa suhteen, mutta ei meitä sellainen kiinnostanut. Moraalitonta ja typerää, mutta en osannut silloin ajatella sitä. En syytäkään niitä nuoria naisia, jos mieheeni lankeavat, mutta miehelle voi käydä köpelösti, kun parikymppinen ei sitten haluakaan suhdetta ja se lasten äitikin lähti lätkimään.
Ap
Yksi sana: KARMA
En voi ymmärtää tätä, että joillakin on oikeasti harrastuksena vanhempien miesten pokailu huvin vuoksi. Ehkä nuoret unohtaa, että jossain vaiheessa he ehkä itse ovat samassa tilanteessa. Nyt meni kyllä kaikki myötätunto AP:tä kohtaan.
Kolmevitosena alkaa ikäkriisi touhuaminen kun sitten ikääntyminen tulee jo tylysti vastaan.
Täyttä miesvihafantasiaa jälleen kerran. Missä yliopistossa fuksit pukeutuvat johonkin perseshortseihin ja napapaitiihin ja kuvaavat niitä someen? Oisit miettinyt provon loppuun asti, meni vähän överiksi.
En minäkään syyttäisi näitä opiskelijatyttöjä, heidän ympärillä pyörii kaikenlaista yrittäjää, eikä ole heidän vastuulla miettiä sen miehen todellista elämäntilannetta. Kyllä oletus on, että jos mies vonkaa, hän on ihan itse aikuisena ihmisenä ottamassa siitä vastuun. Sen verran pitäisi itse olla hereillä, ettei naiivisti usko heti että "ollaan eroamassa".
Onkohan miehelläsi jonkinlainen fetissi pyllyshortseista ja napapaidoista ja nuorista tytöistä. Tai sitten se raukka elää myöhästynyttä teini-ikäänsä kolmekymppisenä, kuten epäilitkin.
Oliko hän samanlainen ekalla opintokierroksellaan vai tunsitteko vielä toisianne?
Vierailija kirjoitti:
Täyttä miesvihafantasiaa jälleen kerran. Missä yliopistossa fuksit pukeutuvat johonkin perseshortseihin ja napapaitiihin ja kuvaavat niitä someen? Oisit miettinyt provon loppuun asti, meni vähän överiksi.
Korkeakoulut ovat olleet pääosin etäopetuksessa jo pitkän aikaa. Kesä oli superkuuma eli ulkona liikkuessa todellakin näki noita pikkushortsit & minimaalinen toppi yhdistelmiä. Eihän tuossa varustuksessa mennä luennolle, eiköhän tytöt ole julkaisseet vapaa-ajan kuvia instaan.
Tykkää kuulemma kaikkien kaikista kuvista. Pitää paikkansa, mutta voisiko edes mauttomuuksista jättää tykkäämättä? Hävettää kun ne tykkäykset ovat kuitenkin julkisia, ja kuvien tarkoitushan on saada nimenomaan huomiota. Sitten minulta, 10 vuotta vanhemmalta odotetaan samaa.