Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epätasapainoiset seksuaalisesti haluttavampia?

Vierailija
14.09.2014 |

Oletteko huomanneet, että sellaiset ihmiset, joilla mieliala heittelee ovat jotenkin kiihottavampia/kiinnostavampia seksuaalisesti? Mietin tässä tuttuja naisia ja miehiä, niin eniten ns. vientiä olisi niillä, jotka eivät ole kaikkein tasapainoisimpia ihmisiä.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiltä varmaan myös saa helpommin. 

Vierailija
2/18 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitää paikkaansa, ainakin omassa tuttavapiirissäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt buddhaa haluaa?

Vierailija
4/18 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tasapainoisille juttelu baareissa kuitenkin aika turhaa. Ei lähde mukaan/ei anna billua. Taas tuli lätistyä joutavia ja haaskattua aikaa. Kyllähän juttu luistaa, mutta  so what?

Sitten kun alkaakin kysellä, jotain sellaista-(I)- jonka perässä siellä ollaan, niin tuleekin se "ei ja en" osasto vastaan.

Vierailija
5/18 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun otit asian puheeksi, niin huomaan omassa tuttavapiirissäni aiemmilta vuosilta jotain tämänsuuntaista. Kun tietyillä ihmisillä elämänhallinta ja -tasapaino ei ollut parhaalla mahdollisella tolalla, satunnaisia suhteita oli enemmän. Tosin johtuiko se siitä, että olisivat olleet haluttavampia vai käyttäytyivätkö niin että päätyivät pukille useammin, en osaa sanoa.

Vierailija
6/18 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasapaksuus on tylsyyttä. On kiva, että kumppanissa on jotain persoonaa, särmää ja salaperäisyyttä. Tämä ei tarkoita, että haluaisin luottohäiriöisen, väkivaltaisen narkkarin. Ihan oma perusinsinöörimieheni on tarpeeksi särmikäs ja persoonallinen enkä koskaan ihan tarkkaan tiedä, mitä ajattelee..

Vierailija
7/18 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaikkien kanssa jollain tavalla juttuun tulee, mikä olisi sitten se viimeinen niitti jolla saa? Vitsit? Vai ihan niitä/näitä peruskaura?

Suora kysymys aika alussa vai tuhlata aikaa p-skan jauhamiseen. Rahoja drinkkeihin(vaikka nainen pyytäisi) ei kannata aikanaan tuhlata enne kuin perustavaalaatua oleva kysymys on esitetty.

Vierailija
8/18 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, en nyt tarkoittanut mitään seksivonkauksia pelkästään, mutta pariakin tuttua kun mietin, niin ihan selvästi niistä ollaan aina kiinnostuneita oli ne sitten varattuja tai ei. Ehkä se on just se tunteellisuus, mikä tekee niistä niin "elävän oloisia", että vetävät puoleensa. 

-ap

Vierailija
9/18 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätasapainoiset tekevät selväksi että heiltä saa helpommin.

Vierailija
10/18 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse melko epätasapainoinen, ja varsinkin nuorena helppo houkutella kokeilemaan mitä vain.. En myöskää ole kova tuomitsemaan.. Kai se näkyy päälle, että olen seikkaikumielellä liikenteessä.. Haha!!

Vierailija
11/18 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 19:07"]

Olen itse melko epätasapainoinen, ja varsinkin nuorena helppo houkutella kokeilemaan mitä vain.. En myöskää ole kova tuomitsemaan.. Kai se näkyy päälle, että olen seikkaikumielellä liikenteessä.. Haha!!

[/quote]

Eli pikkuhousut tippuu helpommin.

Vierailija
12/18 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 19:04"]

Epätasapainoiset tekevät selväksi että heiltä saa helpommin.

[/quote]

Oikeastaan juuri päinvastoin! Epätasapainoiset ovat oikukkaita luonteita ja sellaisen iskeminen on sekä jännittävämpää että haastavampaa. Epätasapainoisella en käsitä mielenvikaisia, vaan ainoastaan sellaisia ns. taiteilijaluonteita. Myös seksi on kokeilullisempaa ja tulisempaa, kuin tavallisen lahnan kanssa.

mies-78

Vierailija
13/18 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä myös yksi titi-tyy. perus taviksista olen ne paskimmat lauhkuut aina saanu.

hyivn sanottu tuo särmän puuttuminen. vasta myöhemmällä iällä olen nirsoilemaan

alkanut

Vierailija
14/18 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 19:09"][quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 19:07"]

[/quote]

Eli pikkuhousut tippuu helpommin.
[/quote]
No kyllä varmaan, mutta ihan omasta tahdosta, joten mitä väliä ;)

Vierailija
15/18 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 19:11"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 19:09"][quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 19:07"] Olen itse melko epätasapainoinen, ja varsinkin nuorena helppo houkutella kokeilemaan mitä vain.. En myöskää ole kova tuomitsemaan.. Kai se näkyy päälle, että olen seikkaikumielellä liikenteessä.. Haha!! [/quote]   Eli pikkuhousut tippuu helpommin. [/quote] No kyllä varmaan, mutta ihan omasta tahdosta, joten mitä väliä ;)

[/quote]

Tietenkin omasta tahdosta.  Tasa-panoisilla ei tipu. Sehän tuolla baareissa "ongelma" on siis pilden saannin suhteen. Toivottavasti satutaan samaan baariin. Ties vaikka pääsisin riisumaan sun pikkareita baari-illan jälkeen. Aika jännä ja kihelmöivä tunne olis kyllä vetäistä naisen pikkarit alas. Silleen verenpainen nousee ja käden tärisee kiihotuksesta.

Vierailija
16/18 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tasapainoiset on monesti tylsiä

tasapainottomat on syvempiä ja kiinnostavempia

Vierailija
17/18 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskosin et kyse on ennakkoluulottomuudesta. Ei kyse ole epätasapainoisuudesta vaan siitä ei tollaset ihmiset ei ole tuomitsemassa muita heti siltä seisomalta. Ja Se paistaa läpi. Komppaan täysin sitä et taiteilijaluonteet on makuhuoneessa tulisempi

Vierailija
18/18 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihkeimmät suhteet mulla ovat olleet masennuspotilaiden kanssa. Muutenkin tuntuu, että olen joku varttihullumagneetti :P

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi